Testen rond Vaderdag

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    aprill wat jammer... balen meid!

2. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    April, wat jammer zeg!

Ik kon vanmorgen mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en maar een testje gedaan (vroege test van test jezelf.nu). Maar helaas in geen velden of wegen een 2de streepje te bekennen... :(

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Twijfel: tis erg frustrerend. Niet dat ik het haar niet gun, maar ze krijgt altijd alles op een gouden dienblad aangereikt en nu dit ook weer. Ik moet overal voor vechten, zou ook wel eens iets aangereikt willen krijgen :(.

@April: jammer zeg! Op naar de volgende ronde.

Ik had vanochtend veel bloedverlies. Het blijft bruin, maar weet nu wel zeker dat mijn menstruatie er aan komt.

En nu op naar het werk! :p

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dus hier zitten jullie meiden! :p Kreeg een berichtje van Twijfel dat we nu dit topic hebben. ;)

Veel rood zo te lezen, balen meiden. :( Ikzelf weet ook niet hoe het nu zit met mijn cyclus, heb net 6 dagen bloedverlies achter de rug. :( Volgens mij moet mijn 'echte' menstruatie dan toch gewoon volgende week komen, maar kan ook zijn dat de boel echt van slag is. Hou jullie wel op de hoogte.

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hooi meiden,
    Heb jullie gevonden :)
    Twijfel, dank u!!

Nou stuur ik het hier ook maar (was namelijk maar in een ander topic begonnen omdat ik jullie kwijt was :()

Mijn temp is vandaag op, DPO 9, 0,2c omlaag. Ik zit mezelf helemaal gek te praten. Wat denken jullie hiervan?!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    0,2 omlaag is niet zo erg, ik had innestelingsdip op dag 8 dus op dag 9 kan ook nog.
    Dag 9 is te vroeg voor ongie... dus zou me nog geen zorgen maken.

7. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik was aan het kletsen op een ander NOD topic maar helaas gesloten en niet meer terug te vinden. Toen zag ik dit topic en dacht dat is leuk!

Ik ben 25 jaar, zit in ronde 4, mijn NOD is a.s. maandag de 21e.
    Zondag een testje is dus een mogelijkheid maar hoop dat ik het tot dan vol houd.. Helaas is mijn vriend voor zijn werk van donderdag t/m zondag naar Nijmegen dus tsja...

Gr. Linda

8. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Zo, als het goed is heeft inmiddels iedereen van ons "oude" clubje ons weer gevonden. :D

Linnie1984: Leuk dat je ook mee komt kletsen. (Ik had volgens mij al eerder berichtjes van je gelezen op een ander topic. ;))
    Ben je van plan om te testen als je vriend weg is of nog snel even ervoor? Of heb je zoveel discipline dat je pas test als hij terug is?

Mamatien: ik ben helaas een leek wb tempen, dus ik kan niet uit ervaring praten, maar ik heb wel het eea gelezen en dat komt ong overeen met wat Debby vertelt. Je kunt op ff van alles vinden over tempen.

Even een vraag: morgen gaat een vriendin naar die andere vriendin toe die ziek is, en dan wil ik iets voor haar meegeven. Het is een beetje moeilijk om snel iets af te spreken nl omdat iedereen er nu natuurlijk graag naar toe wilt en ze zijn zelf ook even een paar dagen op vakantie gegaan; heel slim. (Voor diegene die nieuw zijn: eind vorige week hebben we gehoord dat ze opgegeven is.) Nu vraag ik me af waar ik haar blij mee kan maken. Ik weet niet of ze nog tegen bijv een geurtje kan en of ze nog dezelfde dingen lekker vind als van te voren. En doucheschuim of bloemen krijgt ze misschien al heel veel en is een beetje onpersoonlijk. Ik wil echt iets bijzonders geven. Klinkt misschien heel negatief, maar stel dat ik niet meer naar haar toe kan, wil ik graag iets bijzonders geven. :(
    Hebben jullie tips?

9. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @ twijfel, ja klopt van dat andere topic..
    vwb die vriendin, misschien een cd met favoriete muziek van jullie beide, als je hem brand kun je er ook nog wat foto's opzetten of het hoesje persoonlijk maken.

Gr Linda

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Dat is een heel leuk idee. Ik ga meteen muziek uitzoeken. Dank je wel!

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Zie nu dat mijn "olifantje" bijna aan (in dit geval) haar reis begint. Ik ben zo nieuwsgierig! Ik hoop dat het maar snel zondag is. :D

12. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ziet er goed uit voor je Twijfel :):):) ik blijf duimen!!!

13. mamatien

Twijfel, ziet er zeker goed uit :)
    Wat een rare tempdaling heb jij op dag 12 zeg :S

Ik had echt allang getest als ik jou was hahaha! Echt knap van je!

14. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ook gevonden, dankzij Twijfel!!!

Vind dit toch wel een leuk clubje!

Ik ben vanochtend bij de HA geweest. Heb daar een test gedaan (vette streep) maar dat is volgens mij wel een sensitest.... Ik was zelf vanochtend zo stom ook een test te doen (zelfde urine) en ik vind dat het streepje niet zoveel dikker word...hij lijkt zelfs dunner te worden..... Kortom de HA denkt ook dat ik weer zwanger ben. Ze heeft HCG in bloed gemeten en vrijdag moet ik terugkomen voor een 2e meting.... als het dan gestegen is durf ik het pas echt te geloven.....

Maar ik denk dat ik mijn naam toch groen ga maken op het lijstje. Mijn test is negatief geweest en nu weer positief.... de huisarts zegt zwanger, de test was een duidelijke streep..... ik heb duidelijk symptomen (onmiskenbaar de innestelingssteekjes en krampjes, gevoelige borsten) en ik zit 3 dagen voor de testdatum.... dus wat kun je verwachten van een streep, en ik zeg altijd een streep is een streep..... dus ik ga ik gewoon op groen!!!!!

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gefeliciteerd siri!

16. mamatien

Gefeliciteerd Siri! Volgens mij moet je het maar gaan geloven.... :)

17. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Lijstje

13 juni: Laura81 (1e kindje, ronde3)
    14 juni: Babbel81 (1e kindje, ronde 3)
    16 juni: LiesHeems (1e kindje, ronde 4)
    17 juni: Jen89 (1e kindje, ronde 4)
    18 juni: Debstertjuh (1e kindje, ronde 3)
    18 juni Debby82 (2e kindje, 6 maanden bezig)
    19 juni: Siri (2e kindje, ronde 1 )
    20 juni: Aprill (3e kindje, ronde 2)
    20 juni: Leentje78 (1e kindje, ronde 2)
    20 juni: Twijfel (4e kindje, ronde 1)
    20 juni: Flippo123 (1e kindje, ronde 9)
    20 juni: WLE (1e kindje, ronde 5)
    20 juni: Siepie (1e kindje, ronde 3)
    21 juni: Chantal 2.e kindje, ronde 2)

21 juni: Mammatien(1e kindje, ronde 6)
    22 juni: Bibi26 (..e kindje, ronde ..)
    23 juni: Mamaloe26 (1e kindje, ronde 6)
    25 juni: Sportmama (..e kindje, ronde ..)

menstruatie / zwanger

18. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ja dat kan ik me voorstellen dat dat ff rot is.... als je zo lang bezig bent en het lukt niet..... en een ander heeft het zo voor elkaar.....weet zij dat jullie ook bezig zijn? Aan de andere kant is het denk ik dat het misschien heel moeilijk voor te stellen is voor mensen die nog niet echt 'bezig zijn' hoe het is om elke maand weer teleurgesteld te worden .....
    Ik heb ook niet echt ervaring hoor, maar weet dankzij dit forum wel hoe het is..... misschien moet je er met haar over praten.... dat je heel blij bent maar dat het ook moeilijk is...... zodat ze het begrijpt.....
    Ik heb een collega die een hele grote wens heeft, al 2 jaar en nu in de MMM, ik vond het erg moeilijk om haar te vertellen dat ik zwanger was, maar ik heb haar verteld dat ik enorm blij ben dat ik zwanger ben, maar dat ik ook besef dat het voor haar niet makkelijk is om mijn blijdschap te zien......... dat klaarde de lucht enorm......

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    twijfel je zit al op 15dpo, als je vrijdag nog niet ongie bent dan hoef je niet eens meer te testen... dan is het wel duidelijk :)

20. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Twijfel, ik vind het knap. Als je zwanger bent is het echt fijn dat je zo'n 'moment' gecreeerd hebt! dus petje af.....spannend.... ik zit op vaderdag ik lekker voor de PC hopelijk te glunderen bij het zien van all dat groen.....

Deel Deze Pagina