Testen rond Vaderdag

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aprill

Aprill Niet meer actief

Siri Gefeliciteerd meid :):):)
    Vertel eens, hoe voelen innestellingssteekjes, hihi... ik ben nieuwsgierig :D:D:D

2. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Het voeld als prikjes bij mij rechts op de darmen, heel soms ook links raar gezegd, maar het is niet in de darmen, maar ook niet op de huid...... en ik heb het nog nooooit eerder gevoeld, behalve vorige keer toen ik zwanger was.... net als de vorige keer hield het een week aan en toen is het opgehouden.....
    Ze zeggen dat je de bevruchting niet kunt voelen, maar wel gek als als het beide keren 2 dagen na ei begint en ophoud na 7 dagen.... op de 8e dag na ei kreeg ik het gevoel dat ik ongi moest worden....maar werd het niet..... gisteren dacht dat ik ongi was geworden, het voelde alsof er iets liep (en had een witte broek), maar was het niet.....

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Siri: Fijn zo'n uitleg :)

4. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou bij mij zet de ongesteltheid helaas door denk ik...

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Siri gefeliciteerd! Als de test bij de ha ook posi is, dan moet het wel zo zijn.

Iedereen bedankt voor de opbeurende opmerkingen. Ik begin er zelf ook een beetje in te geloven.

Haha. Ja, misschien wel, maar ik ken mezelf ik wil het zwart op wit. (Of in dit geval 2 streepjes :D.) Anders blijf ik toch twijfelen.

Debstertjuh: balen. Hopelijk heb je volgende maand meer geluk. Zit er regelmaat in je cyclus?

6. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Balen :(

7. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik geloof het pas als mijn hcg gestegen is op vrijdag...... dan is het feest!!!!!!! Dan ga ik ook pas de banner bijstellen..... maar ik ben wel voorzichtig blij, de ene mondhoek staat alomhoog zeg maar.... vrijdag gaat hopelijk ook de andere omhoog tot een echte smile!!!:)

Ben wel blij dat we elkaar weer gevonden hebben....

8. LiesHeems

LiesHeems Lid

23 mrt 2010
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die steekjes heb ik nu ook! Lijkt ook of mijn blaas vol zit maar moet niet vaak plassen ofzo. Ik zit nu op dag 28 en heb net negatief getest! Mijn langste cyclus is 37 dagen geweest dus misschien is er nog hoop!

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ja ik vind het ook leuk om met een beetje dezelfde groep door te kletsen aangevuld met nieuwe meiden.
    En ik voel me een beetje hetzelfde als jij door al die opbeurende opmerkingen hier door iedereen, maar durf het pas echt te geloven als ik zondag die test zie.

10. mamatien

@ Lies: heb je ovutesten gedaan of getempt?
    Hoop voor je dat je ei later is geweest!

@Debsterthuh: Balen meid! Hoop dat voor jou de volgende ronde meer opleverd!

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    LiesHeems: zolang er nog geen "rode monsters" zijn, is er nog hoop! Blijven hopen en misschien over een paar dagen nog eens testen?

12. LiesHeems

LiesHeems Lid

23 mrt 2010
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nog geen rode monsters hoor!!!! Wel echt raar gevoel in mn buik! Ben ook echt op elk pijntje gefocest!

13. mamatien

Hebben jullie wl eens op vakantieveiling.nl gezeten?! Ik wil kaarten voor het festival Thuis in Utrecht, maar wil niet meer dan 10euro voor betalen haha! Wat een race tegen de klok is dat zeg, lukt me echt niet om die kaarten zo goedkoop te krijgen

14. mamatien

Ohhh zooo herkenbaar Liesheem! Echt irritant he.. Wij 'zwangerwordende' praten onszelf nog eens wat aan!

15. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    @twijfel: Dit is pas mijn derde ronde, maar de rondes hiervoor was ik precies op dag 28 ongesteld! En nu is dat 2 dagen eerder... Hoop dat het niet doorzet, maar dat is denk ik hoop om niks! Helaas :(

16. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    ik denk zeker dat er nog hoop is... las vorige week een paar bladzijden van een boek uit de jaren 40 over zwangerschap .... daar stond dat je pas zeker van kon zijn van zwangerschap als je de beeb voelde bewegen..... in week 20 of zo..... :$(toen waren er nog geen testen) die mensen zaten echt lang op het wachtbankje...
    Een van de vroege symptomen was het uitblijven van menstruatie meer dan een paar weken....:(:(:(

Mmm ben blij dat wij al een week voor de ongi een + test kunnen krijgen.....

17. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Lijstje

13 juni: Laura81 (1e kindje, ronde3)
    14 juni: Babbel81 (1e kindje, ronde 3)
    16 juni: LiesHeems (1e kindje, ronde 4)
    17 juni: Jen89 (1e kindje, ronde 4)
    18 juni: Debstertjuh (1e kindje, ronde 3)
    18 juni Debby82 (2e kindje, 6 maanden bezig)
    19 juni: Siri (2e kindje, ronde 1 )
    20 juni:Aprill (3e kindje, ronde 2)
    20 juni: Leentje78 (1e kindje, ronde 2)
    20 juni: Twijfel (4e kindje, ronde 1)
    20 juni: Flippo123 (1e kindje, ronde 9)
    20 juni: WLE (1e kindje, ronde 5)
    20 juni: Siepie (1e kindje, ronde 3)
    21 juni: Chantal 2.e kindje, ronde 2)

21 juni: Mammatien(1e kindje, ronde 6)
    22 juni: Bibi26 (..e kindje, ronde ..)
    23 juni: Mamaloe26 (1e kindje, ronde 6)
    25 juni: Sportmama (..e kindje, ronde ..)

menstruatie / zwanger

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Eerst maar weer eens bijgelezen. Kunnen jullie internetten op het werk? Omdat er overdag flink gepost wordt. Ik ook wel, maar ben bang dat mijn bazin ziet wat ik doe. Moet er niet aan denken haha.

@ Siri: GEFELICITEERD! Wat goed zeg!
    En bedankt voor de opbeurende woorden, moet het me niet te veel aantrekken, das alleen maar slecht voor mezelf en als ik zo gestrest ben word ik zeker niet zwanger :$.

@Liesheems: spannend! Hou ons op de hoogte.

Bij mij geen verandering. Bruin bloedverlies, pukkels, gevoelige borsten, steken in buik enz enz. Allemaal geen goed teken, jammer!

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

Bedankt voor de tip... maar ik denk niet dat het iets voor mij is, want ik heb geen last van droogheid
    ;) dus gebruiken we geen glijmiddel ;)

Misschien heb je wel een later eitje gehad of latere innestelling omdat je nog niet positief hebt getest ;)

20. LiesHeems

LiesHeems Lid

23 mrt 2010
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet echt niet wat het is!!!! Afwachten maar. Heb eigenlijk nog nooit over die steekjes gehoord!

Wij vrouwen maken ons helemaal gek joh met die testen!!!! Vrouw bij de etos legt ze al op de toonbank als ik kom

Deel Deze Pagina