Lijstje 13 juni: Laura81 (1e kindje, ronde3) 14 juni: Babbel81 (1e kindje, ronde 3) 16 juni: LiesHeems (1e kindje, ronde 4) 17 juni: Jen89 (1e kindje, ronde 4) 18 juni: Debstertjuh (1e kindje, ronde 3) 18 juni Debby82 (2e kindje, 6 maanden bezig) 19 juni: Siri (2e kindje, ronde 1 ) 20 juni:Aprill (3e kindje, ronde 2) 20 juni: Leentje78 (1e kindje, ronde 2) 20 juni: Twijfel (4e kindje, ronde 1) 20 juni: Flippo123 (1e kindje, 12 maanden) 20 juni: WLE (1e kindje, ronde 5) 20 juni: Siepie (1e kindje, ronde 3) 21 juni: Chantal 2.e kindje, ronde 2) 21 juni: Mammatien(1e kindje, ronde 6) 22 juni: Bibi26 (..e kindje, ronde ..) 23 juni: Mamaloe26 (1e kindje, ronde 6) 25 juni: Sportmama (..e kindje, ronde ..) menstruatie / zwanger ff bij mezelf wat aangepast... 9 ronden klint niet zo erg lang maar het is toch echt al 12 maanden Nu hopen dat er snel meer groen bij komt .... ik kan het pas 2 weken na mn NOD laten weten ivm dat ik in de tussentijd in Hongarije ben...
@Siri: wat vervelend van die test zeg! Hopelijk ben je wel zwanger! Ik duim voor je! Ik lees van te veel meiden dat ze een bloeding hebben, dan kan natuurlijk niet! We zouden deze maand allemaal zwanger zijn! 8)
siri we lopen precies gelijk! Ik twijfel ook hoor... maar mijn kruidvat test is nu bijna even donker als het controlelijntje, dus het zal wel goed zitten dan... maar ik las net dat het niet zo veel uitmaakt als het niet donkerder word. Misschien heb je hier wat aan POAS ~ HPT FAQ
nee meid ik denk dat je verkeerd denkt. Als je een langere cyclus hebt doordat je bijv met de pil gestopt bent ofzo is de fase voor je ei langer, niet de fase na je ei... Je lf kan max 18 dagen zijn maar dat is wel een uitzondering. Als je op 16dpo nog geen ongie hebt zou ik zeggen dat de kans erg groot is dat het positief gaat zijn...
Goedenavond dames! Hoe is het hier? Net hebben vriendlief en ik besloten: We gaan morgen gewoon testen (DPO 11). Hij is weekend weg, dus anders kan het pas maandag (NOD) maar ik ken mezelf, dan ga ik in het weekend testen en dat vind ik niet leuk... Ohhh ik ben zooo zenuwachtig ervoor :S Heb andere cyclussen al tig testen gedaan, maar toen had ik dat nooit, en nu ineens, de spanning giert door mn lijf!! Wish me luck
@ Mamatien, heel veel geluk met je test!! @Flippo en Sportmama, hopelijk kunnen jullie als je weer in Nederland ben , in het groen @Debstertjuh, ik heb dus precies hetzelfde, vanochtend een lichte bloeding gehad, daarna de hele dag niets meer gezien.. nu alleen klein beetje bruin verlies Heb vandaag een broek aan die ik een week al niet gedragen heb en die zit toch wel erg strak... Ik weet het ook niet meer..inderdaad we zitten raar in elkaar, ons vrouwen Toch maar weer afwachten
@babbel: Vervelend hé die onzekerheid! Maar ja we zijn niet de enige en we moeten maar denken, nou geen ongesteldheid dan is er nog hoop! Maar jij bent al 3 dagen overtijd zie ik...
Ben ik even een dagje weg, moet ik meteen 2 bladzijdes lezen wat is er vandaag veel gekletst hier. Sportmam en Flippo: fijne vakantie! Als het lukt, laat ons het dan even weten als jullie een posi test hebben. Siri: klaar voor de psych? Welnee, dat noemen ze hormonen Die dingen maken een vrouw helemaal gek. Debstertjuh en Babbel: vreselijk hoe je eigen lichaam je zo voor de gek kan houden. Dan kun je maar beter duidelijk ja of nee hebben. Debby: bedankt voor je opbeurende woorden. Jij bent volgens mij echt positief ingesteld. Dank je. Zei/ schreef je nou dat je weer getest had? Niet doen hoor; "een streepje is een streepje" heb ik hier al vaker gelezen en dat is ook zo. Mamtien: heel slim om niet te wachten totdat hij terug is. Spannend hoor. Ik hoop je naam morgen in het groen te zien. Vandaag heerlijk met mn moeder naar de stad geweest. Lekker alle zorgen even vergeten en vaderdag kado'tjes gekocht (incl test natuurlijk ) Dat was wel even een minder momentje omdat mijn moeder er niet helemaal achter staat. Ze beseft wel dat het onze keus is, maar is er helaas niet enthousiast over. Ergens kan ik de "beren op de weg" ook wel begrijpen, omdat wij om diezelfde reden zolang getwijfelt hebben. Hopelijk verandert het bij haar ook nog. Ik heb ook (weer) nieuwe kleren gekocht en bij alles gekeken of het rekbaar is, zodat ik voorlopig daar ook mee vooruit kan. Nu komt het moeilijkste: met de test in huis, 2 dagen wachten 8)
jeetje twijfel ga je dat volhouden? wat voor beren zag je moeder dan op de weg? Met een kindje is het leven heel mooi hoor en zijn bijna nooit onoverkomelijke problemen...
Lijstje 13 juni: Laura81 (1e kindje, ronde3) 14 juni: Babbel81 (1e kindje, ronde 3) 16 juni: LiesHeems (1e kindje, ronde 4) 17 juni: Jen89 (1e kindje, ronde 4) 18 juni: Debstertjuh (1e kindje, ronde 3) 18 juni Debby82 (2e kindje, 6 maanden bezig) 19 juni: Siri (2e kindje, ronde 1 ) 20 juni:Aprill (3e kindje, ronde 2) 20 juni: Leentje78 (1e kindje, ronde 2) 20 juni: Twijfel (4e kindje, ronde 1) 20 juni: Flippo123 (1e kindje, 12 maanden) 20 juni: WLE (1e kindje, ronde 5) 20 juni: Siepie (1e kindje, ronde 3) 21 juni: Chantal 2.e kindje, ronde 2) 21 juni: Mammatien(1e kindje, ronde 6) 22 juni: Bibi26 (..1e kindje, ronde 3..) 23 juni: Mamaloe26 (1e kindje, ronde 6) 25 juni: Sportmama (..e kindje, ronde ..) menstruatie / zwanger Ik mag al op rood meiden. Heb al een week bloedverlies. Gisteren was het een dagje weg, maar vandaag is het weer begonnen en nu echt rood, vrij hevig dus tel deze dag denk ik maar als dag 1 van ronde 4... Allemaal succes verder!
We hebben al een vrij druk gezin, omdat onze oudste zoon Asperger heeft (vorm van autisme) en dat is niet altijd even makkelijk. Ik heb er ook een tijdje helemaal doorheen gezeten omdat het zo moeilijk is om iedereen de aandacht te geven die ze nodig hebben. Ik merk dat ze extra (te) oplettend zijn als je een bijzonder kind hebt, want nu had school het er weer over dat de jongste misschien ADD heeft. (Van de middelste hebben ze een tijd gedacht dat hij ADHD had, maar dat is gelukkig niet zo, hij is gewoon een bezige bij.)Maar ik heb absoluut geen zin om weer die molen in te gaan, vooral omdat er vlg mij ook met hem niets aan de hand is; hij is gewoon een dromertje. Mag hij? Hij is nog maar 7 jaar! Ik merk aan alles dat hij gewoon heerlijk kan genieten van alles om hem heen (zelfs de kleinste bloemen en vlinders boeien hem). Ook diegene die onze oudste zoon thuis begeleidt zegt dat er niets met hem aan de hand is en zij heeft er veel meer verstand van dan school. Sorry, wordt hier altijd een beetje boos om. :x Sommige mensen willen zo graag een stickertje plakken als iemand ook maar een beetje van de norm afwijkt. Oeps en nu wijk ik af van je vraag De andere reden is financien; ik ben thuisblijf moeder en daardoor hebben we het niet altijd even makkelijk financieel, maar ik geloof dat ook dat allemaal op zijn pootjes terecht zal komen.
twijfel: De financiele reden: als er 3 kunnen eten, kunnen 4 dat ook wel. emotionele reden: sja ik snap dat het lastiger is in dit geval. Maar als je gevoel zegt dat het kan dan moet het kunnen. Je kindje zal vast heel welkom zijn in dit gezin!
Absoluut! Een paar jaar geleden had ik het echt nog niet aangekund (zelfs een half jaar geleden niet) maar we staan er nu echt veel sterker in en krijgen ook heel veel hulp van oa zijn school en begeleidster. Dus zijn we begin dit jaar weer voorzichtig over een 4e na gaan denken. (En daar is het dus niet bij gebleven )
Hoi meiden Ik mag ook op rood. Ben dan vandaag ongesteld geworden. Schrok me rot vanmorgen zoveel bloed, de hele dag eigenlijk al, ook met dingetjes erin... sorry voor de details.. Heb nog nooit zoveel bloedverlies gehad.