ik wil niemand voor de schenen schoppen of beledigen. waarom halen sommige de test uit elkaar? Naar mijn idee is negatief negatief en een misschien streepje volgende dag of paar dagen later testen of andere tester. wat heeft het uit elkaar halen voor meer waarde?
Niks net als voor NOD testen geen enkele garantie geeft, soms kan je een licht streepje net even wat beter zien of beter vergelijken met een vorig licht streepje als je de test sloopt.
Omdat je ook vaak zo betere foto's kunt maken zonder dat omhulsel erom heen. Ik snap juist niet de foto's bewerken. Dat je een foto helemaal in negatief gaat zetten om maar een streepje te kunnen zien.
bij action testen heb je bijvoorbeeld vaak een schaduw door het omhulsel. Een lichte streep kun je dan beter zien als ie gesloopt is. Maar bij een duidelijke positieve test is dit niet nodig idd.
Zo een topic is al heel vaak geopend. Het fijne ervan is dat niemand iets hoeft te snappen. Leven en laten leven......
Ik wil niemand voor de schenen schoppen maar welke meerwaarde heeft dit topic? Het kan me niet schelen wat een ander met de test doet eigenlijk. Ik hoop alleen dat ze snel positief zijn.
Omdat er mensen zijn die soms al heel erg lang bezig zijn en als grootste hartewens een positieve test hebben en als ze een tuurstreepje zien maar het niet goed op de foto krijgen ivm schaduwen.
laatst zag ik dat bij iemand hier op het forum het stickje was verschoven in de huls, dus dan heeft het wel zin, maar heb het zelf nooit gedaan (ook niet gehoeven helaas)
Echt onzin deze topic. Laat iedereen lekker in zijn waarde, voor sommige mensen is het krijgen van kinderen iets van minder zelf sprekend en daarom grijpen deze mensen alles aan als ze daar maar een beetje hoop van krijgen...
Waarom die negatieve reacties ? Snap ik niet... Ben zelf de eerste die een test op alle mogelijke manieren in elk licht met elke Photoshop bewerking op een foto en bekijkt op zoek naar tuur strepen dus ik snap het wel hoor... Vind het geen rare vraag er wordt toch niemand aangevallen?
Maar ik snap niet wat de meerwaarde voor dit topic is. Helaas worden positieve testen niet bij iedereen in de schoot geworpen, dus ook al wil ze niemand aanvallen.. Ik vind het gewoon een beetje onbeschoft topic.
Laat iemand gewoon een topic openen als ze zich zoiets afvragen. Ze valt hier toch niemand mee aan..?! Ik vroeg het me tot op vandaag ook af toevallig, tot ik een test van de Action had gebruikt vandaag... Die gaan wat verder naar rechts zoals eerder gepost i.v.m. die schaduw. Van de week gaf ik ook al een mening dat ik vond dat iemand belachelijk vroeg voor NOD aan het testen was gegaan en er dan nog van alles kan gaan gebeuren... Meteen kreeg ik ook allerlei verwijten dat die persoon al een paar miskramen had gehad enz. Alsof ik speciaal op die persoon doel..!? Ik gun hier iedereen een positieve test uiteraard, 5 jaar bezig of 5 maanden, maar een forum is er om je mening te uiten. Laat iedereen daar vrij in en in zijn waarde en ga niet als een stel vliegen op een hoop stront af...
Ik vind het topic ook zinloos! Ik vraag toch ook niet waarom mensen pas testen op nod of pas als ze overtijd zijn?! Natuurlijk is het beter maar iedereen moet dit toch zelf weten.
Onbeschoft, zinloos, onzin? TS stelt toch alleen een vraag en dan krijgt ze zulke reacties. Zoals iemand al zei: leef en laat leven, geldt ook voor dit topic lijkt me dan
Tsja,je kunt het bekijken hoe je het wil. Ik kan ook aan TS vragen waarom zij zich dit afvraagt en waarom ze zich eraan stoort? Zou het pijn doen? Ik maak er natuurlijk een grapje van maar kom op!! Als iedereen zulke pietepeuterige vragen gaat stellen dan wordt het erg gezellig hier. IK bijvoorbeeld vraag me af waarom er zoveel vrouwen "per ongeluk" zwanger raken hier op zp Dat mensen testjes "slopen" begrijp ik dan weer beter. Haha
Sommigen slopen ze uit elkaar zodat je ze makkelijk onder elkaar kunt plakken op een blaadje. Dan kun je het streppje duidelijker zien worden.
Mmm, ik zie nu pas alle vreemde en beledigende reacties... ik denk dat de topic starter gewoon nieuwsgierig is, verder niets. Ik sloop ook geen testen uit elkaar maar ik was er zelf al achter gekomen waarom anderen dit wel doen.
TS zegt in haar vraag helemaal niet dat ze zich eraan stoort, dat maakt iedereen die als een bok op de haverkist er bovenop springt er van. Waarom voelt iedereen zich zo aangevallen? TS ik vind zelf dat hele lichte streepjes beter te zien zijn als ze uit de test gesloopt zijn