Hoe snel na miskraam lichtere testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lieflief, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hallo dames,

Weet iemand wanneer de zwangerschapstesten lichter moeten worden bij een miskraam bij ongeveer 6 weken.

Ik weet namelijk niet of ik een miskraam heb gehad en mag 6 mei voor een echo.
    Ik heb wat bloedverlies gehad, maar dat is al gestopt en tot nu toe verloopt alles een beetje anders. Ik weet niet meer wat ik moet denken en voelen. Ben ik nu wel zwanger of niet? Hoort net dat ene krampje bij de mk of niet?
    Dus ik dacht, ik test vanmorgen weer (do en vrij ook getest) in de hoop iets meer duidelijkheid te krijgen, maar deze was nog net zo positief als donderdag en vrijdag. Niet echt meer, maar ook niet minder, dus vandaar mijn vraag: Hoe snel moeten testen lichter worden bij een mk bij 6 weken?

2. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Volgens mij maakt het niet zoveel uit hoelang je zwanger ben maar bij mijn miskramen duurde het beide keren een week of 2-3 tot het streepje weg was. Als je niet teveel bloedverlies had en je test blijft knallen dat zit er nog wel een kans in dat het nog goed zit.

3. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik heb mijn miskramen (eentje op 9 weken)ontdekt door een negatief testje dat ik deed gewoon omdat ik het nog had liggen dus dat verschilt heel erg per persoon.bij mij waren ze direct negatief,mijn hcg zakt erg snel.ik hoop dat het bij jou ook zo is en dat je dus nog zwanger bent!

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik had een msikraam op 6w+1d op 25/02
    en mijn test was omowit op 08/03
    positieve ovulatietest op 19/03.

Misschien is het helemaal niet mis ?

Succes moeilijk die onzekerheid :(

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bij iedereen verschillend.
    Ik teste met cb 2-3 en dat wil zeggen 5-6 weken.
    Op de echo was maar een zwangerschapsring te zien van 3-4wk, snapte er ook niks van.
    Kreeg wel erna een miskraam helaas en 1week na mijn curettage werden de testen steeds lichter.
    Maar ik was dan wel gecuretteerd dus weet niet hoe het is bij een spontane miskraam.
    Succes met deze onzekerheid!

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

hcg was trouwens over de 3000 want had de dagen ervoor 3+ op de cb en bloedwaarden bevestigden dit.

8. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

2-3 is 4 tot 5 weekjes :)

9. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Bedankt voor jullie reacties.
    Vanmorgen weer getest. Staat nu 2-3 weken. Afgelopen donderdag was het 3+. Kruidvat lijkt nog niet lichter te worden.

Deel Deze Pagina