Goedemorgen meiden, Kun je de innesteling voelen? En wanneer gebeurt dit precies? Mijn eisprong was zaterdagavond.... Groeten
wat je precies voelt kan nik je niet zeggen, heb het zelf nooit gehad, maar wat ik van andere lees, zijn het krampjes in je onderbuik. Wanneer je je innesteling heb kan je hierlangs berekenen met de calculator. Suc6! Liefs meliske
Dat is vroeg hoor.. meestal gebeurd het tussen 5 en 10 dagen.. De meeste vrouwen merken er helemaal niks van
Ik zal niet zeggen dat ik het niet gevoeld heb, want ik voelde wel een soort van krampjes, maar ik weet natuurlijk ook niet of dit nou de innesteling was... Liefs, misspuma
ik was toen misselijk want zei nog als ik nu zwanger ben was ik misselijk door de innesteling en ik was zwanger
Innesteling duurt een paar dagen, maar of je dat dan ook voelt is de vraag. Achteraf kun je die vraag pas beantwoorden
Oh dus dat duurt een paar dagen...? Ik voel me sinds zaterdag niet lekker, dus hoop dan natuurlijk meteen dat het iets te maken kan hebben met een innesteling. Het is vandaag dag 8 na m'n eisprong (ongeveer denk ik) dus opzich zou dat kunnen. Maar aan de andere kant denk ik dan weer, reen je voelt je gewoon niet zo lekker, niks geen zwangerschap joh! pff.... wachten duurt zo lang....
hihihi Ik weet idd niet of dat er iets mee te maken heeft.. ik denk haast van niet.. het is zo iets miniscuuls..
Ik hoop natuurlijk van wel, maar denk het ook niet hoor. Door al die dingen hier op het forum te lezen beeld ik mezelf denk ik van alles in en ga je over ieder dingetje nadenken. Normaal als je je niet lekker voelt is dat maar zo, maar nu heeft ineens alles te maken met een zwangerschap . Als ik dit zo opschrijf besef ik het allemaal nog meer. Denk dat ik het forum maar eventjes moet laten voor wat het is voor vandaag... Liefs
Bij mij werkt het juist andersom....als ik lees dat bijna alle meiden voelen wat ik voel...en gewoon ongi worden.....dan weet ik dat ik er maar beter niet zo bij stil kan staan. Dan maak ik me alleen maar gek....
Zijn dat dan niet echt pijnlijke krampjes, maar een soort van gespannenheid van je onderbuik en dan af en toe zo'n borrelend gevoel? het kietelt soms gewoon. Ben nog maar in de tweede ronde en dacht dat ik inmiddels al te laat was met 'doelgericht' klussen (gezien het slijm e.d.), maar sinds dit weekend ( ) voel ik me toch wel anders. misschien dat deze cyclus anders verloopt dan de vorige. Wil er niet te veel aan ophangen, maar probeer mijn lichaam te begrijpen... ben nog zo'n leek!
Hoi Rena Ik heb mijn innestelling wel gevoeld. Bij mij voelde het als een verkramping van de baarmoeder, net als of ik een klein balletje in mijn buik had zitten. Dit gevoel had ik voor 4 dagen lang en toen was het weg. Toen ik het voelde was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was maar toen het weg trok ging ik heel erg twijfelen. Ik heb toen 4 dagen voor mijn nod getest met een test van mij werk (werk op een laboratorium en die testen zijn heel gevoelig) maar hij was wel positief. Het is een mogelijkheid dat je het voelt en vooral omdat ik normaal gesproken nooit iets voel, ook niet als ik ongi moest worden was het voor mij opmerkelijk aanwezig. Groetjes labmuisje
pff, ik maak mezelf helemaal gek. Vandaag dag 3 na de eisprong en ik denk nou al steken van de innesteling te hebben in mijn buik.... Kan iemand een emmer water over mij heen gooien
Hi labmuisje, handig zeg die testen op je werk . Ik voel normaal ook inderdaad niks voordat ik ongesteld moet worden. Ook tijdens mijn menstruatie heb ik eigenlijk nooit echt klachten. Sinds ruim een jaar gebruik ik al geen hormonen meer (heb een koperspiraaltje gehad), dus opzich zou ik m'n lichaam al moeten kennen zonder hormonen. Ach je weet het soms toch niet, ik voel me vandaag gelukkig alweer een stuk beter. Alleen werd ik vanmiddag inene heel erg dizzie. Moest echt even zitten en toen ging het weer ... Liefs