testen spreken elkaar tegen HELP!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door imke1, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Volgens mij geeft clear blue een plusje als je niet zwanger bent (of heb je ook verschillende)
    Ik heb het namelijk afgelopen augustus gehad...ik kreeg ook een plusje en ik was helemaal in de wolken....tot ik ik goed ging lezen en toen bleek dat een plusje (kruisje) negatief was en een streepje positief was...
    Als een zwangerschapstest positief aangeeft (ook al is het maar een klein beetje en heel licht) ben je toch zwanger....want dan heeft de test HCG gevonden in je urine. Ik zou toch even checken want ik weet voor 99 % zeker dat een plusje bij clear blue negatief is.
    Succes (en anders misschien een bloedtest)

Groetjes Debby

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Oh ik zie nu dat je ook een telefoniste hebt gesproken....dan neem ik mijn woorden terug...zij zou het wel weten denk ik!

Groetjes Debby

3. imke1

imke1 Lid

27 dec 2007
    39
    0
    0
    ja het is echt een plusje. gisteren was hij al iets duidelijker dan de eerste dag. maar nog steeds vaag hoor.
    heb vanmorgen een test gedaan met de kruitvattest. 2 voor 4.99
    uiteraard weer negatief. had ook niet anders verwacht. was trouwens wel een gedoemet zo'n pipetje. en dan 4 druppels erin doen.
    maar de test 5 sec onder een straal houden is er bij mij ook niet bij, haha.
    dit is dan mijn 2e zwangerschap. ik weet wat ik moet voelen en het is tot nu toe zo herkenbaar allemaal.
    ach we zijn hier stiekem een beetje feest aan het vieren samen.
    dit was natuurlijk een complete verrassing.
    hoop wel dat ik het langer stil kan houden dan de vorige keer toen had ik met 7 weken een buik die ik niet meer kon verbergen.
    het doel is 12 weken, tot die tijd hoop ik dat niemand het te weten komt ook onze ouders niet.
    had vorige keer zelf al moeite om mn mond te houden en toen moest ik hun daar ook nog mee helpen :D

ik ga waarschijnlijk maandag nog een keer testen heb nog 1 kruitvattest liggen. al verwacht ik daar geen positieve uitslag meer van. en dan ga ik woensdagn mn arts bellen voor een verwijzing naar de gyn.

tips blijven welkom
    gr imke

4. shady

shady Lid

25 dec 2007
    34
    0
    0
    Nederlandse Antillen
    net getest en weer een negatieve uitslag,
    Vandaag ben ik 6 dagen overtijd en nog steeds buik steekjes en gevoelige borsten. Dus het wordt weer een aantal dagen wachten ik wordt er niet goed van. Hoop wel dat ik een keertje een positieve uitslag kan krijgen. Men zegt, blijf rustig en denk over iets anders of is dat kindje nou aan het schuilen of zo hahahahahha. Ik probeer iedere dag niet erover na denken maar is moeilijk omdat het iets is dat wij zo graag willen. Hoop in god's naam dat het ook wat wordt hahah
    Hoe gaat het met jullie die ook een negatieve test hebben gehad?
    Graag jullie reactie,

Groetjes Shady :cry:

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Debby:

Ehm hoi....weet ff niet goed wat je bedoeld want als het om de clear blue gaat die een plus moet geven(een kruis dus) ben je wel zwanger als ie een plus geeft.

Als die alleen een - geeft en er dus geen streep doorheen komt ben je niet zwanger. (zie mn album voor welke test ik bedoel) En ik was wel zwanger, en zo staat het ook in de bijsluiter.

Mogelijk bedoel je een andere hoor..maareh ff voor t geval dat..want dan klopt je uitleg namelijk niet ;)

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen

Dan denk ik inderdaad dat ik een andere bedoel......ik weet nog dat ik helemaal baalde....ik had een plusje en dat was dus negatief stond in de bijsluiter....maar het kan goed zijn dat dat een andere test was
    Thanksss
    Groetjes Debby

7. imke1

imke1 Lid

27 dec 2007
    39
    0
    0
    vanmorgen weer een kruitvattest gedaan. speuren naar een lijntje. wel te zien maar je hebt er zowat een vergrootglas voor nodig, haha.
    haal morgen misschien nog 1 keer cb testen. woensdag ga ik de ha bellen. wil een verwijzing naar een gyn.

gr imke

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    spannend...k ga voor je duimen!

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha ja dat zal dan wel...nou ja k hoop in ieder geval dat het voor jou ook snel raak mag zijn, met welke test dan ook ;)

10. blijft spannend dus!

11. @ Imke, probeer een paar dagen je geduld op de proef te stellen.... binnen 1 dag zal je evt. positieve test echt niet superduidelijk zijn....
    Wacht bijv. een dag of 3 en test dan 's ochtends... als je nu zwanger bent, ben je het dan ook echt nog wel!

12. shady

shady Lid

25 dec 2007
    34
    0
    0
    Nederlandse Antillen
    Het blijft altijd spannend. Vandaag mijn 8ste dag overtijd en ook vandaag nog steeds bijn in mijn onderbuik het lijk op dat er ongi komt maar nog geen bloeding. Wel wat bruin bloeding bij het vegen maar geen ongi. twee maal neg getest,
    Wat zou dit dan zijn? Ik ben zo ongeduldig!

Groetjes Shady

13. imke1

imke1 Lid

27 dec 2007
    39
    0
    0
    vamorgen weer gestest. apotheektest heeeeeeeeeel licht pos.
    dig. cb niet zwanger.
    wordt er doodmoe van! volgens mij ben ik dan toch niet zwanger.
    als ik wo nog niet ongi ben ga ik naar de ha.

gr imke

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

de eigenmerk testen van de apotheek hebben minder HCG nodig dan de Digi van CB. je bent dus echt zwanger hoor! bij CB duurt het gewoon langer

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Inderdaad..gewoon ff wachten en dan nog even testen, zoals Jelske zei. Want wellicht heb je te weinig HCG in je bloed zitten. Maaaar spannend blijft het en ik snap je ongeduldigheid. Succes en ik duim op geen ongi maar posi test! :D

16. imke1

imke1 Lid

27 dec 2007
    39
    0
    0
    ongie is losgebroken. dus let op cb geeft dus wel vage plusjes als je niet zwanger bent. :x

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Imke: wat balen voor je zeg! Maar misschien is het toch wel een zeer vroege miskraam geweest dan? Die plusjes krijg je niet voor niets natuurlijk! In elk geval veel sterkte ermee en dat je maar snel een knallende plus mag hebben!
    Liefs tezzz

18. shady

shady Lid

25 dec 2007
    34
    0
    0
    Nederlandse Antillen
    Na 8 dagen overtijd ben ik vandaag ongesteld geworden. Echt ballen en ik zit er echt mee. Op naar de volgende ronde

groetjes

Shady

19. veel sterkte allebei.

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    He balen meiden...

Deel Deze Pagina