Zwanger?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Echeveria, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Echeveria

Echeveria Lid

10 jun 2007
    48
    0
    0
    Hallo meiden, even een vraagje.
    Ik heb sinds een paar dagen last van misselijkheid. En dan niet de hele dag door maar gewoon bij vlagen heel beroerd en voor de rest een akelig gevoel in de maag en buik. Ook heb ik al een paar dagen last van flink wat helder glibberige afscheiding (sorry klinkt ook wel heel yakkie). Zouden dit voortekenen kunnen zijn of heb ik gewoon een griepje te pakken. Ik wou het nog even aankijken en anders maar even bij de HA langs. Ik zou graag van jullie willen weten wat de eerste tekenen bij jullie waren. Vindt het toch wel een beetje spannend! ;) In ieder geval alvast bedankt.
    Groetjes Puck

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hoi Puck, Ik weet niet meis. Wanneer is je NOD of ben je overtijd?

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    als je overtijd bent gewoon even een testje doen. naar de ha gaan kan altijd nog. hoop voor je het positief is!succes

4. Echeveria

Echeveria Lid

10 jun 2007
    48
    0
    0
    Nou overtijd ben ik nog lang niet. Mijn NOD is pas 13 januari! Waarschijnlijk griepje ofzo, maar t zit me toch niet helemaal lekker. Hoop natuurlijk dat het goed nieuws is.

5. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Als je pas 13 januari je NOD hebt, kan het bijna onmogelijk misselijkheid van een zwangerschap zijn. Daar is het nog veels te vroeg voor.

Dit betekent natuurlijk niet dat je niet zwanger zou kunnen zijn, de klachten zijn er alleen niet van.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    misschien te veel oliebollen gegeten ;) ? nee verder heb ik ook geen idee. gewoon even afwachten denk ik. succes in iedergeval ermee.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi Puck,

Ik hoop natuurlijk dat je straks hartstikke zwanger blijkt te zijn maar er heerst inderdaad wel van alles dus het kan goed zijn dat je gewoon een beetje grieperig bent?!

Ik hoor heel vaak dat vrouwen zeggen dat je zo vroeg nog niks kunt merken maar ik kreeg een paar dagen na mijn eisprong ook van allerlei kwaaltjes en ik ben zelf erg nuchter en dacht dat kan nooit zijn maar ik was toch echt wel zwanger dus ik zou zeggen luister goed naar je eigen lichaam maar laat je niet gek maken het kan alle kanten op!

Succes in ieder geval!

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je zit een beetje rond je eisprong nu.
    Misselijk was dan altijd en.. die doorzichtige glibberige afscheiding is vruchtbare afscheiding! Dus ik gok op eisprong!

9. Niet meer actief

Ik gok met natasja mee!

10. Echeveria

Echeveria Lid

10 jun 2007
    48
    0
    0
    Zo rond mijn eisprong heb ik ook wel glibberige afscheiding, maar dan zijn het een soort stukjes. (hoop dat dat een beetje duidelijk is). Nu is het gewoon een soort slimy :) Ja sorry hoor, maar ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven.

11. Niet meer actief

Kan je er draden van maken?
    Want anders is het toch echt je eisprong hoor..
    En ik denk dat het toch kan verschillen per maand de afscheiding..

12. Echeveria

Echeveria Lid

10 jun 2007
    48
    0
    0
    Hoi ikdus,
    Ja ik kan er inderdaad draden van maken. En zo rond mijn eisprong heb ik al heel lang dezelfde soort afscheiding! Wel raar dat het nu dan in een keer anders is. Wat is je lichaam toch ook een raar ding. Denk je het door te hebben :(
    Groetjes Puck

13. Niet meer actief

Ja dan zit je toch echt rond je eisprong...
    Misschien net gehad..
    Succes met wachten!

14. Echeveria

Echeveria Lid

10 jun 2007
    48
    0
    0
    Hoe lang kan een eisprong dan duren? Of stel ik dan een hele rare vraag, want dan is ie naar mijn berekening al 8 a 10 dagen bezig.

15. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    De eisprong duurt normaal niet zo lang.
    Maar zelf heb ik ook last van zwangerschapssymptomen om het zo maar te noemen rond de eisprong, voor dat ik met de pil begon kon ik daar goed mee rekenen. Nu na de pil is het een chaos en lijkt het of ik deze cyclus een eisprong heb gehad, niet ongi en nu vorige week weer een eisprong.

Het kan dus van alles beteken en als ik jou was zou ik proberen rustig af te wachten.

Heel veel succes maar vooral ook klusplezier.

Krissa

16. Niet meer actief

Mag ik je vragen wanneer je eerste dag van je laatste ongi was en hoelang het meestal duurt?

17. Echeveria

Echeveria Lid

10 jun 2007
    48
    0
    0
    Mijn eerste dag van mn laatste ongi was 17 december en normaal gesproken duurt mijn ongi zo'n 6 a 7 dagen.

18. Niet meer actief

Ik neem aan dat je cyclus 27/28 dagen duurt?

Dan zou het makkelijk kunnen dat je tussen 30 dec en vandaag je eisprong hebt gehad..
    Het ligt er maar net aan hoelang je luteale fase is...
    Dus je hoeft je nergens druk om te maken.
    Je eitje is gewoon pas gesprongen of bezig met springen..

En het kan gewoon elke maand anders zijn..
    Ik had afgelope cyclus ook bijna elke dag wat afscheiding niet veel, maar het was er wel...
    Houd gewoon je NOD aan, en reken er op dat dit je eisprong is geweest.

Deel Deze Pagina