Elke keer positieve ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door onaZonnetje, 28 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onaZonnetje

28 mei 2017
    14
    2
    3
    Vrouw
    Ik heb op 8 mei mijn spiraal laten verwijderen en 10/11 mei wat bloed gehad. Tussen 12 mei en 26 mei heb ik 4x ovulatietest gedaan en allemaal zijn ze hartstikke positief. T/m vandaag ook nog niet ongi. Hoe kan dit? Ik ben door de spiraal al 2,5 jaar niet ongesteld geweest dus weet mijn cyclus verder ook niet.

2. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Heb je een foto van je positieve ovulatietesten? Dan kijken we even met je mee.

3. onaZonnetje

28 mei 2017
    14
    2
    3
    Vrouw
    Nee die heb ik niet, maar ze hadden allemaal een hele donkere streep zoals de controle streep. Het is niet dat de één wat lichter of donkerder is dan de ander. Mijn vriend en ik begrijpen er helemaal niks van.

4. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Tja lastig te zeggen zonder de testen te zien. Kan zijn dat je een te gevoelige test hebt en dat de test nog keer kan knallen en je hebt niet elke dag rond zelfde tijd getest, dus dat maakt het ook wat lastiger. Je zou een zwangerschapstest kunnen proberen maar ik denk dat dat gezien je pas net geen spiraal meer hebt niet echt voor de hand ligt. Misschien kun je een ovulatietest doen en de foto posten?

Kittykat27 vindt dit leuk.
  5. onaZonnetje

28 mei 2017
    14
    2
    3
    Vrouw
    Ik heb elke keer getest met ochtendurine en ook allemaal dezelfde test van de Kruidvat. Ik zal kijken of ik het voor elkaar krijg om een foto te posten.

6. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik heb ook vaak hele donkere lijnen met die testen, maar als hij positief is knalt hij echt.

Je kan beter niet met ochtend urine ovulatietesten gebruiken, je kan dan namelijk meer hg in je urine hebben maar nog niet rond je eisprong zitten. Geloof dat dat ook in de gebruiksaanwijzing wordt aangegeven maar dat weet ik niet zeker.

Ben benieuwd naar je test!

7. onaZonnetje

28 mei 2017
    14
    2
    3
    Vrouw
    Zo ziet die er nu uit. Is toch vreemd dat die al 2weken positief is?

Bijgevoegde bestanden:

8. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Een aantal mogelijkheden die ik zo kan bedenken:
    - ochtendurine dus te geconcentreerd hg aanwezig
    - de test is te gevoelig voor jou
    - je bent zwanger
    - pcos
    Misschien dat iemand anders nog aanvullingen heeft?

9. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Maby anders een zw test doen

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Inderdaad niet met ochtendurine testen, dat is te geconcentreerd. Of is die test waar je de foto van plaatste van net?
    Misschien ben je zwanger?
    Anders weet ik het ook niet ;)

11. onaZonnetje

28 mei 2017
    14
    2
    3
    Vrouw
    Deze test heb ik net gedaan dus is niet met ochtendurine. Het is nog te vroeg voor een zw test denk ik..

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als de ovulatietesten positief zijn door een zwangerschap zou een zwangerschapstest ook positief moeten zijn. Misschien zwanger geraakt toen je je spiraal nog had?
    Anders zou ik eens een ander merk proberen.

13. Graag een 2de

Graag een 2de Actief lid

26 jul 2016
    136
    25
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou een ander merk halen bv van de action of bestellen via internet van sensitest. Google maar eens op ovulatietest van kruidvat blijft positief is heel veel over te lezen . Succes met zwanger worden

applejo vindt dit leuk.
  14. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik zou hier denk ik toch even mee naar de huisarts gaan.
    Als je 4 dagen na het verwijderen van de spiraal al een positieve test had en nu nog steeds dan is er wel iets aan de hand denk ik.

Zwanger of pcos.
    Zwanger kan je ook worden met spiraal en bij pcos zijn ovulatietesten niet betrouwbaar.
    Zou dus zeker morgen even een afspraak gaan maken. Sowieso even bloed laten prikken op hcg

15. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik zou morgen even een zwangerschapstestje doen. Als deze negatief is dan evt de huisarts even bellen

16. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Ik las ergens dat de testen van kruidvat lang positief blijven...ik zou ander merk proberen en ook voor de zekerheid een zw test....succes!

17. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik heb nooit gehad dat ze lang positief blijven
    Wel snel meerdere duidelijke net niet positieve strepen, maar echt maar 1 a 2 knallers

Ik zou morgen idd een zwangerschapstest doen en anders de ha bellen

18. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Die testen van Kruidvat zijn altijd mega donker bij mij. Ik pakte erna de testen van sensitest en doe waren veel duidelijker!

19. madelonnetje

16 jun 2014
    99
    16
    8
    Vrouw
    Ik heb ze ook gehad. Bleven positief was ongeveer een week aan het ovuleren. Toen zei ik tegen mijn vriend plas jij er eens over 1. En ook hij was positief. Daarna een andere ovulatie test gehaald en die was negatief en op het moment dat ik daadwerkelijk moest ovuleren gaf hij ook positief aan. En het klopte goed want ben nu 9 weken zwanger
    Mijn advies haal andere ovulatie testen en breng deze terug.

20. onaZonnetje

28 mei 2017
    14
    2
    3
    Vrouw
    Bedankt voor alle reacties. :) zoals verwacht was de zw test negatief. Nu hebben jullie het ook over de ovulatietest van de action, maar is die van clearblue niet beter? Wil natuurlijk niet nog een keer voor de gek gehouden worden.
    Ik heb trouwens de afgelopen 2 weken elke dag steken/trekkend gevoel rechts onderin mijn buik. Dit voelt heel anders dan menstruatiekrampen die ik vroeger had. Dit gevoel is meer wel dan niet aanwezig op een dag. Herkent iemand dit?

Deel Deze Pagina