Zo in de war

Discussie in 'Miskraam' gestart door KatrienDuck, 22 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatrienDuck

KatrienDuck Actief lid

26 feb 2011
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik ben Tamara en nu ruim 7 weken zwanger van ons 3e kindje. Vorige week bloedverlies gehad, donkerbruin, daarna rood... VK maakt echo en daar was een traag kloppend hartje te zien maar volgens VK prima voor dat termijn. En naast mijn baarmoeder (dus niet erin) twee bloedingen.
    Ze voorspelde mij dat dt er ook nog uit zou komen.

En zo geschiedde. Inmiddels helderrood bloed al een paar dagen. Niet vloeien maar vooral bij afvegen na toilet.
    Ik merk vooral veel bloed als ik actief geweest ben.

Ik vond het allemaal prima en had er wel vertrouwen in, maar vandaag ineens krampen en ook weefselverlies.
    Alles goed bestudeerd, 2 stukjes van ong 1 cm en wat kleinere stukjes, volgens mij nog geen vruchtje (maar ja.. herken je 7 mm embryo??).

Woensdag mag ik voor een echo en ik ben nu zo bang.... maar hoop ook dat dat weefsel van die bloeduitstortingen kan zijn...

wie heeft ervaring?

2. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Ik heb geen ervaring met een miskraam op deze manier, maar wil je veel sterkte wensen in deze spannende tijd.

3. IT234

IT234 Actief lid

16 mrt 2017
    294
    178
    43
    Hier twee keer hematomen gehad die voor bloedverlies zorgden. Helaas zijn dit uiteindelijk wel miskramen geworden maar dat hoeft in jouw geval zeker niet zo te zijn. Bij de een na laatste zwangerschap bloedverlies en weefselverlies gehad en dochter ligt heerlijk te slapen naast me.
    Het is bij iedereen zo anders, de een zal een positief verhaal hebben, de ander een verdrietig verhaal.
    Tis helaas echt afwachten. Het weefsel kan ook meerdere dingen zijn. Stukjes slijmvlies die onschuldig zijn, bloedklonters, maar ook delen vh vruchtje. Niemand gaat t je kunnen vertellen behalve een echo.
    Ik wens je alle goeds!

Deel Deze Pagina