Nou precies dat is ook het idee inderdaad. We zitten nu toch dus tja…. Zoon voelt zich prima, dochter is echt beroerd. Ik al 3x negatief getest dus wie weet blijft dat zo. Oudste dochter vandaag getest, even afwachten. Als zoon maandag 24 uur klachten vrij is mag hij naar school. Eigenlijk vind ik dat (voor hem en voor ons allemaal) het belangrijkste nu. Dat hij weer z’n energie kwijt kan en in de klas kan zijn.
Je kunt er geen peil op trekken wat ze mee krijgen. Dochter (VO) heeft al zeker 3 of 4 verschillende testen gekregen. Zoon (PO) kreeg van de week weer hele andere. En bij mij op het werk (WO) liggen ook steeds weer andere. Het is maar net wat ze geleverd krijgen.
Kan best, ik heb meerdere vriendinnen waarbij de ouders dus negatief zijn gebleven en alleen kids positief. Hoe vreemd hè? (en meestal hadden de kids dan ook nog eens geen klachten maar kwam het toevallig naar boven omdat ze vanuit school moesten testen)
Het hele rijtje af dus Zo balen is dat. Was hier de vorige keer ook zo. Duurde ruim 4 weken voor de laatste uit quarantaine mocht....
Echt? Wij krijgen al maanden lang dezelfde. Vorig jaar kreeg zoon op het vo eerst doosjes van volgens mij Roche. Nu zijn het standaard plastic zakjes met testen van Roche. En andere zoon brengt dezelfde mee van het MBO. Heb nu gelukkig een flinke voorraad. Vrijdag allemaal een zelfsltest gedaan, dan zijn er in een keer wel 9 gebruikt. Ze werken idd prima.
Haha, ik had er een die tijdens de kraamdagen prompt poepte zodra je probeerde te temperaturen. Echt een ramp bij borstvoeding Heb zelfs de poep van de muur kunnen boenen
Mijn jongste wil het liefst elke dag ‘koortsemeten’ Hier overigens nooit echt problemen mee gehad. Beetje sudo of vaseline erop, scheelt al een hele hoop.
Ja echt serieus. Bij mij op het werk ook al 4 of 5 verschillende gezien. De ellende is dat je steeds die gebruiksaanwijzing ook weer moet lezen. Want je moet telkens wat anders met dat stokje in de vloeistof doen: 1 minuut laten staan, alleen x aantal keren ronddraaien al dan niet terwijl je in het buisje knijpt of een combi. En dan bij de een 3 druppels op de test en bij de ander weer 4. Ook al heb ik een bepaald merk eerder gezien dan weet ik echt niet wat nou bij die test hoorde. Dus elke keer weer even goed lezen
Haha, ja dat herken ik wel. Want dochter had er een stapeltje bij het HBO vandaan en die hebben inderdaad een net andere gebruiksaanwijzing. En ik zit dus ook iedere keer weer in de gebruiksaanwijzing te kijken: 'wat was het ook alweer?'
Joe joe! Ook oudste dochter positief Ik voel me verder prima. Maar ga wel wederom testen morgen. Mocht ik de komende dagen alsnog positief testen, dan heeft datgeen invloed meer op de quarantaine periode van de kinderen. Ik ben dan uiteindelijk wel in m'n eentje dus hopelijk niet al te beroerd. Maar goed, ik hoop op negatieve testen de komende dagen...
Hier ook .. vanaf een jaar of 2 accepteerde m'n zoontje het niet meer.. nouja prima, een oorthermometer werkt ook goed. De meerwaarde om exact de koorts te weten zie ik niet. Ik merk het wel aan m'n kind of het echt koorts is of gewoon wat verhoging. En bij echt hoge koorts maken een paar tienden ook niet veel uit.
De uitslag van mijn dochter is negatief. Het lijntje wat ik zag was dan toch een indroger. Kan ze wanneer ze voldoende is opgeknapt aanstaande maandag weer naar school met een recente negatieve uitslag.