Hallo allemaal, Ik heb pms en dus een cyclus van 39 dagen (nooit een langere) nu zit er al bijna 42 dagen tussen (wel sex gehad) maar niet ongesteld en volgens testen van babyboom zwanger en volgens de testen van clearblue predictor kv etc. niet zwanger, wat is het nu test bijna elke dag en dure testen blijven nee zeggen en babyboom blijft ja zeggen, wordt steeds duidelijker. heeft iemand hier ervaring mee of een gelijke ervaring? en of hebben jullie wel eens getest met babyboom testen? ik weet het niet meer Kunnen jullie mij helpen? Lieve groetjes Wilma
Je kunt er ook veel te druk mee zijn dat je niet ongesteld bent nog. Had ik toen ook altijd. Altijd hele lange cyclussen doordat ik zo gespannen was omdat we zo graag zwanger wilden zijn. Maar aan je PMS ligt het niet hoor, mijn zusje is 26 jaar heeft hele zware PMS en heeft toch 4 gezonde kinderen
nee joh weetje het was een verassing, we waren er niet meer bezig want we gaan eerst trouwen in dec. de ene test zei ja en de andere weer nee, dus ja dat zet je wel even aan het twijfelen. Maar goed ik ben gewoon ong. geworden dus de droom is de wereld alweer uit, volgende x beter. bedankt voor je bericht