3 juni eerste dag ongi. Op zaterdag 17 juni buikpijn veel steken onder in mijn buik. Ovulatietesten kwam niks uit maar moet zeggen dat ik maar half uurtje tussen het plassen heb gehad dus das misschien niet goed genoeg? Nu heb ik al 2 testen gedaan en donderdag de laatste maar er kwam niks uit. Gisteren 1 juli had ik ongi moeten worden en in de tijd dat ik mijn pil niet zo goed slikte werd ik altijd eerder ongi dus het lijkt me sterk dat ik nu later zal zijn. Of zal ik dan echt mijn eisprong nog niet gehad hebben.... Testen wijzen tot op de dag van vandaag niets uit
Je hebt dus als ik het goed begrijp donderdag voor het laatst getest? Dan zou nu wel weer een mooi moment zijn om er weer 1 te doen. En als je het kan opbrengen wachten tot morgenochtend.
Ik sluit me bij Cupido aan. Nog een keer testen. En idd, morgenochtend met de eerste urine is 't best.
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier, ik leg even mijn situatie uit... IK ben nu een half jaar gestopt met de pil, Mijn cyclus is vrij regelmatig maar wel lang; eerste keer 42 dagen, daarna steeds 38 dagen... Nu heb Ik heb 5 dagen voor mijn NOD een uitstrijkje laten doen, aangezien ik mijn regels nog niet had maar wel een paar kwaaltjes (al een week menstruatie achtige pijn en pijn in bekken) moest ik ook maar bloed laten trekken aangezien het de uitslag van het uitstrijkje kon beïnvloeden moest ik zwanger zijn. Bloeduitslag was negatief (5 dagen voor NOD dus). Nu ben ik al 4 dagen overtijd en vraag me af of de bloedtest negatief zou kunnen zijn omdat het toch vroeg genomen was of is het dan toch zeker negatief en hoef ik niet meer te hopen en maar wachten tot mijn menstruatie doorkomt? Ik heb nog steeds menstruatie achtige krampjes en heb steeds van die momenten dat ik denk dat de duiveltjes doorkomen, wat dus niet gebeurd (Heel vervelend!) Heeft iemand hier ervaring mee of er al eens van gehoord? Hoe is dit afgelopen?
Ik heb vanmorgen rond half12 een ovulatietest en een zwangerschapstest kruidvat 2 voor... Helaas alle 2 negatief zal mijn ei dan echt nog niet geweest zijn?
Erg balen dat de testen negatief zijn. Roos hoe ziet je cyclus er de laatste maanden uit? Is dat een beetje regelmatig of ben je pas gestopt met de pil?
Ik ben nu een maand echt gestopt met de pil. Hiervoor nam ik hem heel wisselend. De ene maand goed de andere maand helemaal niet en dan weer een paar pilletjes en de rest weer niet. Als ik mijn pil niet of slecht nam dan werdt ik altijd sneller ongi dan normaal. Daarom snap ik niet dat het nu zolang duurd?!?
Wat maakte je er een boeltje van met die pil als je stopt moet je lichaam ontpillen en het kan dan wat van slag zijn. Als je ook nog geen positieve ovulatietest hebt gehad vermoed ik ook dat je nog geen ei hebt gehad. Maar dan heb je wel een lange cyclus zeg...
Vanmorgen maar weer een ovulatietest gedaan. Op dag 30 nog steeds geen positieve ovulatietest gehad.. nu maar weer nieuwe ovulatietesten besteld bij sensitest want ze vliegen er zo wel doorheen
Hey mensen, er heeft niemand op mijn bericht gereageerd... Maar dan nog, ff updaten, mijn regels zijn nog steeds niet doorgekomen dus ik zit nu al op dag 48 (cyclus tot nu toe 38d) Dus ik denk dat ik morgevroeg of zondag toch nog maar eens een testje zal wagen...