Wat zijn nou toch die aanhoudende krampen NA de eisprong...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ninetje, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hallo all...

De text zegt het al he?

Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik eigenlijk voortdurend kramen...

De ene maand meer dan de andere en met langere tussenposes maar nu beginnen ze een paar dagen na mijn ei al weer...

De eerste week van de cylus kan ik ze wel verklaren als ongie krampen en evt na krampen...de tweede week van de cyclus kan ik ze verklaren als teken dat mijn ei eraankomt...de vierde week van de cylcus verklaar ik ze als aankomende ongie krampen...

Maar wat zijn dan deze krampen in de week NA mijn eisprong...normaal als ik mijn ei heb gehad stoppen de krampen resoluut om pas de week voor mijn ongie dag terug te komen...de eerste periode zonder pil had ik ook in week 3 wat krampjes maar dan was het af en toe een klein steekje...Het lijkt erg sterk op een aankomende ongie..Hoewel...deze pijn voel ik ook de dag van mij eitje...normaal komt er dan een flurp eggwhite uit...erg veel overigens...deze maand was t maar gering...

En volgens de temp daling en stijging en dat eggwhite heb ik mijn ei al gehad...daarbij heb ik een heel regelmatige cyclus van 29 dagen...

Om een lang verhaal kort te maken...

Wie heeft deze krampen in de week na de eisprong ook....en dan bedoel ik niet de steekjes die in die week schijnen voor te komen...

Of wie heeft er een verklaring voor deze krampen...

Alvast bedankt!

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hoi ninetje

ik zou het niet weten meid
    maar ik het het ook sinds ik gestopt ben met de pil

neem afgelopen week
    Volgens mij is mijn ei dinsdag avond geweest nu had ik de hele week krampen

Raar he
    mja nu weet je nog niets hihi

3. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Hoi Ninetje,

Ik had dit keer na me eisprong ook veel krampen. Het leken net ongi krampen. Ik dacht van ''ojee ik wordt ongesteldt'' Daarna heb ik een zwangerschapstest gedaan omdat ik niet ongesteldt werd , maar dat gebeurde wel vaker dat ik niet ongesteldt werdt. En ja toen was het raak ik ben zwanger. Al die tijden na me eisprong voelde ik die krampen zelfs nu voel ik ze nog voelt aan als ongi krampen.

Ik hoop dat je hier iets aan heb...

Veel Liefs Lieverdjuh

4. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Daar ben ik nog een keer haha was ff iets vergeten te zeggen.
    Het hoeft niet perse met ontpillen te maken hebben.
    Want ik was 2 a 3maanden pas gestopt met de pil en 2maanden later werd ik zwanger...
    Dus het kan van alles wezen.!

Veel Liefs Lieverdjuh

5. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ik weet ook niet wat het is... ik had donderdag me ei geloof ik.. en vanaf gisteren heb ik ook die "contracties" noem ik ze maar, want ze doen me denken aan mijn harde buiken bij mijn andere zwangerschappen.....
    Hoop dat het antwoord gegeven kan worden....

6. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hai lieverdjuh

nou ik hoop dan dat die krampjes maar een goed teken zijn

Oh ja ik ging gister trouwens paardrijden
    nou ik was me er toch een partij misselijk van
    dat heb iknormaal noooooit
    hmmm raar zeg hihi

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb het ook altijd gehad krampen na het ei sinds ik gestopt ben met de pil.
    Het kan ook zeker iets met ontpillen te maken hebben.

8. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ontpillen????
    maar toch zeker niet als je al in februari bent gestopt???

9. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ik geloof dat het te maken kan hebben met ontpillen... alleen pilde ik niet, ik had een mirena spiraal, omdat het spiraal namelijk al in je baarmoeder ligt, stoot de baarmoeder sowieso het andere af... dus het eitje... dus ontpillen kan het bij mij niet zijn...... veel te weinig hormonen in de mirena spiraal.... volgens mijn gyno......

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hert hoeft niets met ontpillen te maken hebben, maar het KAN wel. Ik heb het ook vaak gehad krampen na m'n ei en het zegt dus niets over wel of niet zwanger.

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb die krampen na mijn ei ook...
    Ik denk dat ik nu pas klaar ben met ontpillen...de laatste twee ongi's waren zoals ik ze herinner... :(
    Veel bloedverlies en heftige buikpijn...ik weet nu weer waarom ik met de pil begonnen was... ;)

12. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik had het dit keer ook

13. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Het kan met ontpillen te maken hebben maar dat hoeft echt niet.
    Bij iedereen is dat anders.
    Ik dacht ook dat het dit keer met ontpillen te maken had dus niet.!
    Maar het kan wel want z'n pil doet toch veel met je...

En over dat paardrijden , misshien de spanning?

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hey meiden!

Onwijs bedankt voor jullie antwoorden...

stomme krampen..ze zijn er gewoon en ze zeggen dus niet veel...

Nou komt weer iets raars...vanacht en tot nu heb ik steeds om de paar minuten een fel steekje aan de linkerkant net boven mijn schaambot..

DAT is nu weer nieuw heb dat voorheen nog niet gehad...

En dat terwijl ik dus te ver voor mijn ei heb geklust en een dag erna...en eigenlijk biologisch geen kans heb om zwanger te zijn....

Toch zoek je elke keer weer wat achter die krampjes en steekjes...

zucht...vrouwen! :)

15. Heel76

Heel76 Actief lid

15 jul 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha Ninetje,

Wat herkenbaar.
    Elk klein steekje oid geeft hoop niet?

Voor wat betreft die krampjes na de eisprong. Ik ahd dat nooit tot 3 ronden geleden. Bij mij werd het op een gegeven moment zo heftig dat ik zelf voor onderzoeken in het ziekenhuis ben geweest, maar er was echt helemaal niets terug te vinden :(

Het was echt een continu pijn geworden. Nu 8 weken later is het al een stuk minder, maar ik heb van het weekend mijn eisprong gehad en ben de hele week al weer in de weer met een gespannen onderbuik en kramp bij mijn baarmoeder.

De HA zei tegen mij dat het ook nog te maken kan hebben dat er bij een eileider het eitje er wat 'lastiger' doorkomt bij de eisprong. Alsof het allemaal wat te krap is. Als je dan een paar keer vanuit die kant een eisprong hebt gehad kan het wat geïrriteerd raken. Dus ik hou me daar maar aan vast. Nu maar hopen dat de komende tijd de eisprong van de andere kant komt ;) :D

En de steektjes? Dat zou ik echt niet weten.
    Maar wie weet..........

Liefs
    Heel

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoi heel..jah dat van dat lastiger doorkomen zou goed kunnen kloppen eigenlijk....

Maar dat heeft dan wel als voordeel dat het langer in leven blijft....want pas in de baarmoeder sterft t eitje af...als het niet bevrucht is...

Wat deze nieuwe steekjes zijn ...ik weet t ook niet maar jah wat je zegt...t stomme is dat het idd wel gelijk hoop geeft....zucht...

17. Heel76

Heel76 Actief lid

15 jul 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Ninetje,

Hoop hebben is toch niet stom? Kom op we zijn niet van steen toch :(:
    We zitten niet voor niets op dit forum ;)

En het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als het idd een teken is :D

Ik zal voor je duimen

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Je hebt gelijk hoop hebben mag ten alle tijden...hoop doet leven zegt men!

Nou of deze gekke steekjes een teken zijn...kweet t niet maar t is wel weer een feit dat ze nieuw zijn...de andere krampen hield ik me al snel niet meer aan vast...zere tetters heb ik eigenlijk ook elke keer wel...begint kort na de ongie weer en loopt op tot aan mijn ongie...

Maar dit is nieuw...

We zien t allemaal wel...ervan uitgaand dat het niet raak kan zijn ga ik vnaaf toch een borreltje of 3 drinken op mijn menneke omdat ie vandaag te horen heeft gekregen dat hij een contract krijgt...

dussssssss

19. Heel76

Heel76 Actief lid

15 jul 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha,
    Je hebt groot gelijk. :)
    Gefeliciteerd.

Ennuh laat die borrel maar smaken niet?
    Ook dat zijn leuke (en lekkere) dingen om te doen ;)

Genier ervan!

Liefs
    Heel

Deel Deze Pagina