Goede morgen, Wanneer kun je het best testen als je de pil nog slikt? Is dat dan in de stopweek of later. Ik heb namelijk de eerste 2 pillen vergeten van de eerste strip en heb heel erg het gevoel van dat ik zwanger ben. Volgende week dinsdag slik ik de laatste pil van deze strip want ik ben gewoon door blijven slikken. Hoop dat iemand mij verder kan helpen Liefs esther
De 1e 2 pillen vergeten? Hmmm....denk niet dat je dan zwanger kunt worden, maar oke...stel dat Ik zou stoppen met de pil slikken...want stel dat...dan is dat niet zo handig...en dan na een paar dagen testen.
Navraag wees uit dat je de strip gewoon af kunt maken zonder dat dat erg is, vandaar dat ik de pil gewoon heb doorgeslikt. En het schijnt het gevaarlijkst te zijn als je de eerste pill vergeet en gewoon die dagen ervoor en erna gemeenschap hebt gehad omdat je dan dus niet meer beschermt bent . Stoppen heeft nu geen zin meer ben aankomende dinsdag klaar met de strip. Iemand anders een idee wanner ik dan kan testen? Liefs Esther
Eh jawel eigenlijk kan dat best. Er is namelijk een reden dat je op die dag moet beginnen met de pil. Als je 2 dagen later pas begint met slikken, heb je kans op een eisprong en dus op zwangerschap. Je kunt testen vanaf de dag dat je overtijd bent.