Als je zegt dat jullie bezig zijn zonder dat manlief het weet vind ik dat een beetje raar ja, en aan de andere reacties te lezen ben ik niet de enige. Fijn te horen dat die wens er bij je man toch is en dat jullie nog even zouden wachten omdat jij dat wilde, en niet omdat hij er nog niet klaar voor was. Je leest soms wel eens andere dingen hier op het forum, vandaar...
Aangezien er in mijn handtekening staat dat we al een tijdje bezig zijn met een MA in feb dacht ik dat dat wel duidelijk was.
Persoonlijk vind ik het een snel oordeel en ben blij dat iemand wel snapte hoe het zat aangezien het in mn handtekening staat dat we al bezig waren Maar on topic bedankt voor alle info
Ik heb er en ze werken goed tot nu toe allemaal wit terwijl ook niet zwanger bent zelf ooit testen binnengehad die het zelfde verpakt werden als zwanger en kids
Net een dag ja. Lees even een paar posts terug TS zegt zelf eerder begonnen te zijn zonder dat haar man daar vanaf wist.
Hihi ja inmiddels wel.. manlief wilde al meteen weer na MA maar ik had tijd nodig en wilde na onze vakantie in sept weer ervoor gaan... wilde het toch al proberen zonder dat ie het wist..met de hoop een verrassende boodschap te kunnen geven op of net na onze vakantie
Er in september voor gaan of de eerste van de maand september al zwanger zijn is wel iets anders hé Dat is wat Sado bedoelde. OT: heb je al een testje gedaan? Omdat je ovulatietest ook al zo knalde toch? Ben benieuwd!
Gelukkig is jouw man niet haar man en zal hij er wel hartstikke blij mee zijn aangezien hij al heel graag wilde Je hebt gelijk zo'n afspraak maak je idd met z'n tweeën en ts heeft al aangegeven dat dat het geval is...
Zonder je onderschrift te lezen ging ik er van uit dat je partner graag voor een kindje wilde gaan. Waarop zoek je bij aliexpress? Kon ze een tijd terug toen niet vinden
Oeps dan haal ik twee topics door elkaar. Ik dacht dat jij gisteren een topic opende waarin je een knaller van een ovu-test had. Sorry!