Hallo iedereen. ik zit een beetje in onzekerheid heb vanmorgen een test gedaan en bij de T was de streep eerder en de C volgde al erg snel paar sec wat betekend dit hardstikke zwanger of nog een testje straks doen? hier mijn test: Bekijk bijlage 251302
Geheh, bij mijn zwangerschappen toen ik positief teste werd de hcg streep ook eerst zichtbaar. Dat betekend dat er heel veel hcg aanwezig is, GEFELICITEERD!
hahaha erg he dat ik nog twijfelde dankjewel allemaal nu is het duidelijker voor me wist het ff niet als T eerder mocht komen dan C vandaar
eigenlijk geen idee ik had een erg wisselende cyclus maar laatste keer dan ik ong ben geworden was 27 april maar had niet eerder getest omdat ik soms wel eens erg laat ongie krijg nu maar afwachten hoelang ik nu zwanger ben geen idee helaas
meid hartstikke zwanger Denk dat je ook wel langer zwanger bent dan 4 weken bij mij zijn ze zo duidelijk met 5weken minimaal
Ik heb er op dit moment 3 gedaan nu begint het me echt door te dringen dat het echt zo is haha alle 3 vet positief word onze eerste