Ik zie hem zeker, maar wat is de kleur? Hij lijkt mij grijs en voor 9 dagen overtijd.. is het dan niet een beetje licht?
Voor 9 dagen over tijd is hij wel licht idd... hoe zeker ben je van je eisprong? Kan zijn dat ie later gesprongen is dan zou ik zeggen van harte gefeliciteerd 😊
Ïk zie hem ook alleen eens met de dames hierboven, voor 9 dagen overtijd is 'ie te licht. Hopelijk gewoon een late eisprong gehad
Ik zie het streepje duidelijk en lijkt mij ook roze, maar hij is inderdaad wel heel erg licht voor 9 dagen overtijd...
Als je echt 9 dagen overtijd bent, is het denk ik echt te licht... Misschien late eisprong? Of een heel late eisprong en de test die reageert op LH?
Hij is wel roze. En ik ben totaal niet zeker van wanneer mijn ei was. Die 9 dagen overtijd is puur gebaseerd op hoe lang mijn cyclus gemiddeld altijd duurt.
Ik zou dan de komende dagen even door gaan met testen om te zien of de testen oplopen. Voor nu zeg ik in ieder geval voorzichtig gefeliciteerd!
Vanmorgen weer getest. Eerst kruidvat. En nadat deze een licht streepje weer gaf, toch maar een digitale clearblue ertegenaan gegooid. En dat resultaat is overduidelijk.
Gefeliciteerd! Ik had ook zo'n licht streepje gisteren en net digitale gedaan en die is bij mij negatief..
Kan best zijn dat je cyclus wat langer is geweest en je dus minder lang overtijd was en dat hij daarom wat lichter is.. Super gefeliciteerd!!