Nou inmiddels heb ik hem niet meer ( sinds ik zwanger wilde worden en nu 9 mnd terug bevallen ) Maar ik werd niet meer ongesteld na 3 mnd. Helemaal niet meer ( en k ben echt hevig ongesteld supertampon + maandverband en nog doorlekken ) Het er uithalen kan gewoon bij de HA er zitten touwtjes aan die afgeknipt worden en als je aan beide touwtjes trekt komt ie er uit. Geen pijn beetje het gevoel als of er een tampon uit gaat. Het lijkt trouwens een mega ding ( de doos dan haha ) Maar hij is maar heel klein!
En hoe zit dat met de hormonen? Moet je na een bepaalde tijd een nieuwe of kan die jaren blijven zitten tot je een kindje wil?
Ik zie er een beetje tegenop met de kans dat ik ongesteld kan worden.. Ik kan bijn ageen tampon in doen, want dat doet gewoon echt zeer. En maandverband doet na een paad dagen nog meer zeer omdat mn schaamlippen erdoor kapot gaan. Dat is ook de reden dat ik de pil doorslik. Dus heb je een idee of er een spiraaltje is die ervoor zorgt dat je niet ongesteld wordt? Of iets anders?
Heb je dan misschien een tip voor tampons of zodat het niet stuk gaat daarbeneden als ik maandverband gebruik?
die gebruikte ik ook altijd. Ook de duurdere nog zachtere, of met zo'n inbreng ding dat ie gegarandeerd goed moet zitten. Nou nee hoor. Ik liep de hele dag krom van de pijn..