wie heeft er ervaring met clomid. ik ben vandaag naar de gyn. geweest en die heeft een inwendige echo gemaakt en daar kwam uit dat ik te kleine eitjes had en te veel en moet nu wachten op mij menstruatie en dan beginnen met clomid 50 mg kan iemand mij vertellen hoe het jullie bevallen is en of je al gelijk resultaat had en was de cyclus gelijk op regel. alvast bedankt jose
hoi was het geen pcos?dat zijn namelijk veel kleine eitjes die niet zijn verder gerijpt en blijven hangen,kleine cysten dus. ik heb dit en heb clomid moeten nemen eerst 50 mg. ik had een cyclus tussen 25-75 dagen met clomid kreeg ik een cyclus an 32 dagen maar dit verschilt bij velen en is niet altijd zo.(de tweede keer bij mij langer want ben overtijd binenn een dag en nog niets te bespeuren) je kan folikel(eitjes) opmeten na de iname van clomid(via gyn) en dan zien ze of je goed doet op de clomid en of ze groter worden en gaan springen. het kan dat je er niets op doet en je 100 of zelfs 150 mg nodig hebt maar dat moet je eerst allemaal proberen. je moet van dag 3 tot 8de pilletjes inemen soms krijgt je in de week van iname of de week erna symptomen van de pillen(bijwerkingen dus) zoals humeurig zijn,gevoelig,stressen,veel plassen,misselijk of hoofdpijn,moe,enz en dan is het afwachten veel geluk!(ik zou trouwens ovutesten gaan gebruiken dan als ik jou was)