hallo, heb mijn eisprong donderdag gehad denk ik . ben vrijdag gaan bloeden net of ik ongesteld ben tot vandaag nou stopt het iets. laatste menstruatie was 8 jan tot 13
donderdag mijn eisprong, ma di, woe vruchtbaarste dagen ook sex gehad die dagen. maar vrijdag en dus hele weekend bloeden:S
Ik had dat ook. na mn ei altijd bloed,dit is bij mij 6 maanden zo geweest,nu voor het eerst geen bloed meer na ei. volgens de gyn kan het geen kwaad bloed na ei.
Nee is normaal zo'n bloeding, althans meerdere mensen hebben daar last van! Ovulatie bloeding noemt men dat aldus de gynaceoloog waar ik geweest ben Ik heb het zelf waarschijnlijk ook gehad vorige week alleen niet dat het bloed eruit kwam maar dat het bloed in mijn buik bleef zitten gevolg: overgeven, enorme buikpijn en onverklaarbaar vocht wat er in mijn buik zat, ben 3 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis voor onderzoek etc (ze dachten misschien een blinde darm ontsteking ook omdat mijn ontstekingswaarde te hoog waren, wat niet is bij een ovulatiebloeding) maar tot nu toe is er niet veel meer gevonden dan wat vocht / bloed in mijn buik en rond mijn eierstok... Morgen wordt er verder gekeken.... Dus meid ik zal je niet al teveel zorgen maken in principe zou het na een dag of 3 over moeten zijn, volgens gynaceoloog heeft dit ook geen efect op een eventuele bevruchting!