dit word onze eerste ronde om proberen zwanger te worden met behulp van ovulatietesten.. heb sensitest aangeschaft.. heb er al aardig over gelezen, maar geven deze testen ook een stijging aan, naarmate je eisprong nadert, of blijft deze gewoon wit en heb je ineens een knallende test?? kon het nergens vinden vandaar.. alvast bedankt
de testen kunnen al verkleuren paar dagen voor dat die positief is.. net als de meeste testen. ik had testen gekocht op ebay.( dipstick ovu testen). die waren eerst wit.. toen 3 dagen een vage lijn, toen ben ik 2 keer per dag gaan testen en smorgens een bijna positieve en savonds een knalpositieve test.. dag erna weer wat vager en 2 dagen later weer wit.. meestal bouwt het dus op
meestal bouwt het op ja... maar het kan ook zijn dat je van de ene op de andere dag van wit naar knal positief gaat. In ieder geval is de test positief als het teststreepje even donder of donkerder is dan de controle streep. Ik gebruik zelf ook de ovu testen van sensitest.. ben er erg tevreden over. Met 1 x dgs testen heb ik mijn ei tot nu toe wel gevonden.
Ik had ook die van sensitest, en bij mij bouwde het ook op. Ik had meestal dan twee dagen een knalpositieve test en dan was de test daarna weer helemaal wit. Succes
bedankt voor jullie reacties heb vanmorgen weer een test gedaan en eerst zag ik niets, maar toen ik hem in het licht hield zag ik een heel licht streepje, dus denk dat ie nu aan het opbouwen is..we zien het vanzelf..afw88
heb ook sensitest gehad, hele fijne testen vind ik. Heb maar 3 testen nodig gehad om mijn ei te vinden.
Hier ook alleen maar positief over Sensitest zowel de ovulatietesten als de zwangerschapstesten. Hier begon het ook met lichtstreepje en werd steeds donkerder. Totdat hij nog donkerder was dan controlestreep wat je dus moet hebben. En dan het gezellig maken
Bij mij stegen ze inderdaad ook per dag. Ik heb trouwens nog nooit een spierwitte test gehad. Ik zag altijd wel een licht lijntje. Ook na mijn ei, maar als de test positief was knalde het duidelijk. Na een positieve test, testte ik altijd wel even door. Ik heb weleens gehad dat een dag later nog meer knalde en inderdaad een dag later mijn eisprong volgens mijn temperatuur.
Ik ben ook helemaal positief over de sensitest ovutestjes... Bij mij werden ze ook donkerder naarmate mijn ei naderde. OP het moment dat hij veel donkerder werd ging ik 2x per dag testen... en..... zie mijn banner
wat ik me afvraag over sensitest he is t volgende: als de strepen even donker van kleur zijn, maar de controlestreep dikker is, is t dan wel positief, want dat had ik dus de vorige maand. de kleur was hetzelfde maar de controlestreep was dus dikker, dus wist ik voor mijn gevoel nog niks
hier hetzelfde....ik heb vandaag een test gedaan maar de test streep is maar een dun lijntje en lang niet zo dik als de controle streep, maar wel dezelfde kleur, ik denk dat hij dus gewoon positief is, dus strax maar klusserdeklusserdeklus hahaha...proberen kan altijd