ik heb al erg veel symptomen voor een zwangerschap vind ik zelf, en ik heb dit nog nooit zo meegemaakt, mn buik is de hele tijd druk en borrelig, sochtends beetje misselijk en ik kan amper eten en heb geen hongergevoel. nou is mijn vraag hoever je voor de NOD kan testen, ik kan het echt niet uithouden tot 26 aug!
En toch wil ik je aanraden pas op/na je nod te gaan testen... Er zijn veel meiden die positief hebben getest voor NOD en toch ongesteld werden op hun NOD. Maar mocht je toch perse eerder willen testen. Er zijn testen op internet die 6 dagen voor NOD schijnen te kunnen, maar over die betrouwbaarheid wordt getwijfeld hier en daar. En in de winkel zijn er nu testen te koop die 4 dagen voor NOD kunnen, van predictor de vroege test, etos heeft ook een, clearblue met indicator en KV 2 voor 5.
Je kunt twee weken na je eisprong testen, soms 1-2 dagen eerder. Extra gevoelige testen zijn niet betrouwbaar, omdat je op je NOD alsnog ongesteld kunt worden. Pas bij een HCG-waarde van minimaal 50 wordt het als een doorgaande zwangerschap beschouwd, dus je hebt niks aan testen die al met een waarde van 12 positief aangeven.
ok bedankt, ik heb kv 2 voor 5 en ik wilde eingelijk zondag testen, moet dinsdag/woensdag ongesteld worden, dus das niet zo heel lang van tevoren.
hoi happygirl, we lopen bijna gelijk in cyclus en ik ben ook zo'n ongeduld, weet dat ik eigenlijk moet wachten tot minimaal 24 aug. maar vind dat zooooooo lang duren. ik voel ook van alles maar ben ook bang dat ik me dit inbeeld omdat ik het gewoon zo graag wil zijn. en heb ik ook niet altijd gevoelige borsten voordat ik ongesteld wordt denk ik dan???? pfff ik weet t niet hoor of ik t zo lang uithoudt..... maar jij gaat dit weekend al testen, spannenddddd ik ben ook benieuwd of je eigenlijk al eerder kan testen.... liefs xxx
Hej meisje26! ja erg is dat he... wachten wanneer ga jij testen? ik heb kv 2 voor 5, ik heb daar veel goede dingen over gelezen, dus ga ik deze eens proberen !