testen vanaf 27 april, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jewe, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jewe was er een kruisje te zien op die andere test?
    spannend hoor

2. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Jewe je zegt dat er direct een controlestreep verscheen, maar dat is toch altijd zo?
    Ik begrijp het niet helemaal.
    Gaf de eerste test nou zwanger aan??

3. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Hmm... nee nou snap ik er ook niks meer van :eek: (van die test en controlestreep enzo)

Waarom kijk ik hier zó vaak... ik ben de hele dag al zo onrustig... en vanochtend liep ik nog te verkondigen dat ik eigenlijk amper symptomen heb... had ik niet moeten zeggen... de hele dag rugpijn, hoofdpijn, moe, en krampen in de baarmoeder. Het zal wel allemaal tussen de oren zitten :rolleyes:

Nog vier dagen wachten nog vier dagen wachten nog vier dagen wachten....

4. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    hahahaha ik ben ook de hele tijd onrustig. Dan doe ik de computer weer uit en dan zet ik hem weer aan. Het is toch wat met ons. En dan vinden we het raar dat mannen ons niet begrijpen hahahaha

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bedoelde dat er een streep in het cntrole venster en test venster verscheen binnen een minuut. Niet zo donker als de controle streep, maar je ziet hem wel gewoon. Ga er maar vanuit dat het een vals positieve test is.

6. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Ik betrek mijn vriend er niet in, uit voorzorg, want hij verklaart me alleen maar voor gek. Daarom zeur ik jullie gewoon de oren van de kop :) moet toch ergens mijn ei kwijt (nou ja liever niet mijn ei kwijt, zeker niet als'ie bevrucht is :D )

Zelfs testen doe ik het liefste alleen. En als het positief is dan vertel ik het wel direct natuurlijk, maar negatieve testen ga ik hem niet aan z'n neus hangen, heb ik vorige maand trouwens wel gedaan, maar goed toen dachten we beiden dat ik zwanger was. En nu laat ik ook niks merken wat ik wel en niet denk, om teleurstelling te voorkomen.

7. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Heb je er echt geen foto van?

8. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Waarom ga je er nou van uit dat het een valse positieve test is. Is het niet beter om te denken dat je KV 2 voor 5 een valse negatieve test heeft gegeven.
    Welke test heb je eerst gedaan?
    En met dezelfde urine, of was die negative test met urine van later op de dag. Dan kan het HCG niveau in je urine lager zijn waardoor je een negative test krijgt.

9. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16

10. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Jeetje dat kan ik echt niet hoor. :D Ik moet hem echt alles vertellen. Hij is tenslote steeds in de buurt. Ik ben zowieso erg extrovert, dus praat er ook te veel over. Het plan was ook om aan nieumand te vertellen dat we er voor gingen (zwanger worden) maar helaas, mijn vriendinnen hebben het allemaal uit me gekregen. :oops: Ik ben daar echt verschirkkelijk in.Heb ook tegen mijn man gezegd dat als ik zwanger ben, dat ik dat echt niet lang voor me kan houden. Mag het in ieder geval aan mijn zus en 1 vriendin vertellen hahaha. En nu maar hopen dat als het zover is ik me daar aan kan houden :evil:

11. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ben met vlagen erg misselijk, erg emo (maar misschien komt dat ook wel van de onzekerheid), ik slaap veel, mijn darmen zijn erg onrustig. En had gister rozige afscheiding
    En jij?

12. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ik heb deze maand mijn vriend er veel bij betrokken! van wat ik voelde en hoe ik me voelde en zo, maar die mannen snappen dat toch niet! vooral de mijne niet die zit dan maar ja of nee te knikken, terwijl die er niks van begrijpt! heb mijn mannetje veel moeten uitleggen doet we zwanger wilde worden! want hij snapte niks van mijn ei verhaal enz enz haha mannen....

de volgende maand betrek ik hem er niet bij en dan ga ik hier wel lekker zeuren over me klachtjes enzo haha

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    maar jewe was het een + dan?liefs

14. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    danif zegt: Ben met vlagen erg misselijk, erg emo (maar misschien komt dat ook wel van de onzekerheid), ik slaap veel, mijn darmen zijn erg onrustig. En had gister rozige afscheiding
    En jij?[/quote

stemmingswisselingen.
    moe
    meer plassen
    veel witverlies
    rugpijn!
    vroeg wakker, ( terwijl ik een echte uitslaper ben)
    gevoelige tepels
    steekjes baarmoeder

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heb allebei de testen gedaan met de zelfde urine. Heb net op een ander topic zitten kijken en daar zeggen ze allemaal dat die ene test wel vaker een vals positieve test geeft en die van kruitvat 2 voor 5 niet. Maandag test ik gewoon nog een keer met die 2 voor 5 en dan zullen we het wel zien.

@ Snippie, nee bij deze test moet er alleen een streepje komen in beide vensters stond er in de bijsluiter.

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ohh oke die testen verkopen ze niet meer hier bij de kruidvat.
    alleen die met + en die van 2voor5.
    wel spannend dus.

17. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @jewe, wat ontzetten k%^&t is dit zeg. Ik vind het niet eerlijk. Je eerst blij maken en het dan weer afnemen. :evil: :evil: :evil: :evil: ONEERLIJK!!!!!!!

@scheetjuh: Klinkt allemaal als zanger. DUIMEN DUIMEM DUIMEN
    Mijn man kijkt af en toe ook wat wazig uit zijn ogen als ik weer bezig ben. Maar ja we hoeven toch niet alles alleen te doen. Die mannen kunnen best wat naar ons gezeur luisteren. Ik luister ook altijd heel aandachtig als hij het heeft over auto's of computers :D

18. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    haha ja dat is waar danif! maar hij vind het ook niet erg als ik erover begin!
    maar ik weet van me zelf dat ik er over blijf praten, ik ben er echt continu mee bezig!
    kan alleen maar daaraan denken! en dan snap ik best dat ie af entoe zoiets het van nou is het even genoeg! haha en dat snap ik ook wel, voor een man is dat veel anders, die voelen verder niks, die kunnen idd alleen het gezeur van ons aanhoren

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ze bedoelen voornamelijk die met dat +die geeft heel vaak vals positief.
    zolang er nog geen bloed is is er meod1

liefs snippie

20. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Daar heb je ook gelijk in. Ik kan af en toe ook een beetje doorslaan. Zeker in de laatste dagen. Het is bijna het enige waar ik nog aan kan denken. Echt te erg [-X

Deel Deze Pagina