Die van mij zou het ook niet erg vinden als ik erover begin hoor, maar om vaag ja-/neeknikken te voorkomen zeur ik liever tegen jullie! Jullie begrijpen het tenminste Bovendien hebben we meeluisterende oren, de oudste oortjes zijn al bijna 13 dus dan kun je ook niet meer in verdekte termen spreken, die weet wel van de bloemetjes en de bijtjes enzo
A Iva: ja das natuurlijk ook lastig. Maar je mag altijd bij ons komen kletsen hoor. Ik vind het heerlijk om hier eindeloos over te praten
Hahaha ja idd. Nou das weer wat te veel van het goede. Eerst maar een eentje Nou ik ging net de was even ophangen en dan moet je naar voren buigen. En ik werd me daar toch een partij misselijk. Niet normaal. Het zakt heel langzaam een beetje af, maar zo erg heb ik het nog niet gehad. Het is heel erg, maar kan wel juichen (om dat ik misselijk ben) wat ben ik toch een vreemd mens. hahaha. Ik hoop zo dat dit een voorteken is.
ooh wat spannend Danif! Nee, misselijk ben ik totaal niet, maar dat werd ik bij alle zwangerschappen pas later, tussen de 5 en 8 weken. Maar bij de laatste bleef ik dat ruim 20 weken dus ik verwelkom de misselijkheid totaal niet! Ik vind de was alleen wel heel erg sterk ruiken ineens. Maar ook dat zal wel tussen de oren zitten
je hebt ook helemaal gelijk. Het is helemaal niet leuk om misselijk te zijn. Maar misselijkheid kan wel zanger betekenen. hihi En dat heb ik er dan wel voor over. Ik werk in het ziekenhuis en er was laatst een patient die al 31 weken misselijk was. Echt alles kwam er ook weer uit. Ze was opgenomen omdat haar kindje te klein was.Dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Ja 31 weken, ik hoor ook wel eens zulke verhalen, vreselijk... het is bij mij wel iedere zwangerschap erger geworden, die misselijkheid dus, hoewel ik niet vaak ervan hoef over te geven, maar zo beroerd zijn dat je niks lust qua eten en dan nog weer beroerder worden omdat je niks eet is ook niet ideaal. Ach ja, we zien het allemaal wel... Ik hoor trouwens veel dames praten over witte vloed, daar heb ik helemaal geen last van? Mijn afscheiding is in de laatste dagen voordat ik ongesteld word altijd wat doorzichtig tot geelgroenig. En ik weet dat geelgroen geen goede kleur is, maar ik heb geen infectie o.i.d. Het is ook totaal niet veel of zo. Maar ik herinner het me wel van de zwangerschappen, dat het constant leek of ik ongesteld werd zoveel vloed dat ik had. Nu dus totaal niet.... weer een minpunt voor het symptoomdromen
he iva, das balen maar jh dat zegt nog helemaal niets. Tot dat de komen is er nog heel veel hoop. Ik ben ondertussen elk half uur naar de WCaan het lopen of er al ietsis. Maar gelukkig nog geen te bekennen. Ik hoop trouwens dat je bij je komende zwangerschap geen verergering hebt. Anders ben ke straks 9 maanden misselijk.
Dag meiden. Ik had me ook aangemeld dat ik morgen ongesteld zou moeten worden of niet, dat was de vraag. Vandaag mijn menstruatie gekregen. Dus zet mij maar op 'helaas' deze keer. Overigens schrijf ik niet zo heel veel hier, omdat ik er gewoon niet zo erg veel mee bezig wil zijn en dat lukt me aardig. We zullen over een paar maanden wel zien, haha. Afijn, allemaal heel veel succes morgen met testen en ik hoop op veel positieve uitslagen! Fijne avond! Djoels
Vind het overigens wel leuk om te lezen al die symptonen die een hoop meiden opeens hebben / voelen. Ik had steekjes in mijn buik gisteren en dacht 'oh wat is dat' en ik heb wel een paar keer héél hard in mijn tepels geknepen gisteren en moest constateren dat het geenszins pijn deed..... eigenlijk wist ik al dat ik niet zwanger was.
Nou vanmorgen nog maar een keer getest met kruitvat 2 voor 5 en deze keer staat er een heel licht streepje. Weet niet goed wat ik er mee aan moet. Heb het idee dat ik elk moment ongi kan worden. Ben vanmorgen al 10x naar de wc geweest om te kijken of me ongi er al is. Vandaag nog maar een testje halen en dan woensdag nog een keer testen? denk ik. Bah, wat is die vreselijke onzekerheid erg zeg. Word er helemaal zenuwachtig van.
@Jewe: kijk anders even naar mijn testjes in mijn album, daar zie je ook echt een verloop.. als ik kijk naar die eerste test van mij en nu 4 dagen later. Ik twijfelde ook heel erg of het wel of niet zo was. Maar een streep=streep. En heb je een fotootje kunnen wij ook allemaal even meekijken Ik heb overigens ook de afgelopen dagen ook heel de tijd het idee gehad dat ik ongi zou worden dus dat zegt niets @Djoels: Veel succes in de volgende ronde, ik heb ervaren dat hoe meer rondes je hebt gehad hoe meer je gaat voelen, maar je wordt ook wel steeds nuchterder eronder. Ik hoop je hier snel terug te zien met een positieve test
JUSTFEM: GEFELiCiTEERDDDDDDDDDDDDDDDD!!!! SUPER NiEUWS Jewe: hoop ook dat jou heel snel een mega streepz al krijgen ga gelijk naar je test spieken
oh dacht even dat je je test had geplaatst in je album maar dat is dus niet zo wij willen ook meekijkennnnnnn
@jewe, he meid een streep is een streep dus gefeliciteerd !!! Ik heb vanochtend ook getest en iksnap er niets van want geen streep te bekennen. Ik dacht echt dat ik zwanger was. Nogniet ongi, dus maar afwachten. snik