testen vanaf 27 april, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jewe, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    van welke cyclus ben je uit gegaan meid?

2. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @danif, balen hoor :( Maar geen bloed geeft moed hoor ik steeds ;)

@jewe, dat lijkt me dan een duidelijke streep als 'ie zo is.

Hier wordt nog niet getest *nagelbijt nagelbijt nagelbijt* Nog drie dagen geduld (hoop dat ik het volhoud)!

3. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    @jewe: hopelijk ben je zwanger ziet er positief uit! als ik dat zo hoor! een streep is een srteep!

@danif: idd geen bloed geeft moed! duim voor je meid!

ik ben ook nog niet ongie! off heel af entoe denk ik ongie buikpijn te hebben! maar verder voelt het vandaag nog even niet aan alsof ik ongie moet gaan worden!
    ik wilde vandaag testen, maar ik heb tegen me zelf gezecht dat ik woensdag pas ga testen, hoop dat dat lukt om tot dan te wachten, maja heb ook nog maar 1 test dus mischien is het dan makkelijker om te wachten als dat je er meerdere in huis heb!

4. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Ja hier ook zo, ik twijfelde vandaag tests bij te kopen, maar dan weet ik zeker dat ik eerder ga testen... ik moet gewoon volhouden.

Ik begin wel meer syymptomen te krijgen, dat geeft weer moed, maar vooralsnog lijkt het er evengoed ook op dat ik ongesteld ga worden (lekker vaag hè, maar tot gister zag ik helemaal geen kans dat ik zwanger was, qua symptomen :D )

5. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    Iva: pff wachten duurrt idd altijd erg lang!!! welke symptonen heb jij dan??

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    1 dag overtijd nu..gisteravond nog een super negatieve test..nog geen ongi te bekennen..ga morgenochtend weer testen als ik nog niet ongi ben!
    x

7. ikbenkate

ikbenkate Lid

19 jan 2009
    82
    0
    0
    ook ik kon testen! nu heb ik met kv testen een tweede streep maar niet even donker als de controle streep, dus maar een indicator gekocht, maar daar staat, NIET zwanger!
    heb ik dit!!! zijn er veel die een negatieve kv test hadden?? clearblue lijkt mij betrouwbaarder.....
    alvast bedankt, en voor de zwangere....van harte met dit geweldige nieuws!
    liefs

8. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    streep is streep hoe licht hij ook is! En volgens mij heeft clearblue meer hcg nodig als kruidvat!
    Ik had echt niets wat op een streep leek bij kv.. helaas!
    x

9. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    KV heeft inderdaad maar weinig HCG nodig, over een dag of drie opnieuw testen dus!

Ik zat al te denken... als deze maand niet raak is dan is mijn volgende NOD pas in juni :eek: duurt veel te lang :| *zucht*

10. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Ik had al zere (.)(.), baarmoederkrampjes en was 'savonds moe (val steeds rond 21 uur al in slaap) en andere vage, nietszeggende klachten als rugpijn, hoofdpijn, opgezette buik, dorstig, slecht slapen etc.

Maar sinds gisteren ruik ik beter, kreeg ik pijn in liezen (bandenpijn, nu al?), en ben ik steeds bij vlagen niet lekker (vooral ook door geuren). Ook moet ik duidelijk vaker plassen. Volgens mij heb ik dat normaal nooit voor ik ongesteld ga worden, maar ik vrees dat het allemaal ook heel erg wishfull thinking is...

11. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @ikbenkate: ik heb op 23-4 getest 's avonds met KV 2 voor 5 euro test en had licht positief, op 24-4 's ochtends getest met de CB digitaal met indicator die gaf aan niet zwanger, op 25-4 getest met KV 2 voor 5, veel duidelijkere 2de streep, en vandaag de 27-4 getest met zowel een Kv 2 voor 5 en een sensitest midstream, allebei duidelijk positief. Ik test woensdag nog een keer met een digitale omdat ik die nog heb, maar ik denk wel dat je zwanger bent, kijk anders even naar de testen in mijn fotoalbum. De CB met indicator claimt 4 dagen voor NOD positief te kunnen testen, maar heeft wel een hoog HCG gehalte nodig de KV 2 voor 5 hebben maar de helft van deze hoeveelheid HCG nodig dus testen al eerder positief, de KV 2 voor 5 testen ook nooit vals positief, dus over een paar daagjes nog eens testen ;)

12. ikbenkate

ikbenkate Lid

19 jan 2009
    82
    0
    0
    dank je just fem, ik zit 2dgn voor nod, en had eergisteren al die tweede streep bij kv! kon het niet laten, hij is duidelijk zichbaar! dus ik hoop echt dat ik straks ook een " zwanger" te zien krijg!
    jij een hele fijne zwangerschap....liefs en bedankt!

13. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ik heb ondertussen al meerdere testen gedaan, maar ze zijn allemaal negatief.
    Ik heb vandaag mijn NOD en mijn lichaam voelt anders dan anders..
    Ik heb last van een enorm opgezette buik, voel me 's morgens niet lekker en ben moe.
    Toch blijven de testen negatief. Ik heb die van KV en Predictor gebruikt.
    Kan het zijn dat mijn lichaam gewoon nog niet genoeg hcg aangemaakt heeft om positief te testen?

Groetjes Suus

14. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Pssst... er staat wat in mijn album :eek:

15. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Ja, het kan zijn dat je eisprong later was dan je dacht. Ik had zaterdag, twee weken terug mijn ie moeten hebben, maar deze kwam pas donderdags!

16. Suusefruus

Suusefruus Bekend lid

27 apr 2009
    554
    0
    0
    Kan het dan ook zijn dat mijn nod later komt en ik alsnog ongi wordt?

17. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @iva:
    oh gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd en zo duidelijk 3 dgn voor nod !!!
    heel mooi superrrrrr hoeveel dagen na je ei zit je nu en had je je innesteling ook gevoeld (of gemerkt door rose of dergelijke, gelijk nieuwsgierig :) )

18. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @nisa, ik had donderdag 16 april mijn ei gevoeld, anderhalve week terug dus.

Ik kan het nog steeds niet geloven!!! En ik maar zeuren dat ik geen symptomen had, die had ik ook niet tot gister en toe kwamen ineens de eerste klachtjes (zie ergens hierboven).

@suus, geen idee, maar als je ei later was en hij is niet bevrucht dan word je gewoon ongesteld, maar het kan ook zijn dat je te weinig hcg hebt, ik las hier vandaag nog eentje die pas 8 dagen na NOD positief testte! Alles kan dus nog!

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @iVA:
    wat gaaf kan me voorstellen dat je nog aan het idee moet wennen en het een beetje eng vind. ik heb 1 dag na jou mn ei gehad en nu wil ik morgen testen (heb net stiekem een test gehaald bij de apo tegenover mn werk) moest wel stiekem want we zijn collegas met mn man en hij zit tegenover me :D
    zei dat ik thee ging halen ;) heb ik ook gedaan voordat hij zeggen en waar is je thee dan :D
    ik heb weer hoop dat ik dan toch niet te vroeg test want ik mag pas vrijdag testen ik doe het lekker dinsdag :p
    nog een vraagje was het je ochtendurine waarmee je testte of niet?

20. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Nee, gewoon middagurine, maar wel met een KV 2 voor 5 euro-test. Die schijnt extra gevoelig te zijn. Dat blijkt wel want de streep is nu zo donker, veel donkerder nog dan toen ik de foto maakte.

Spannend ook voor jou dus!

Deel Deze Pagina