testen vanaf 27 april, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jewe, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    iva: gefeliciteerd met je zwangerschap!

hier nog steeds niet ongie, wel af entoe nog raar gevoel in de buik,.. en nu extreem veel witverlies :S verwacht nu tog echt da ik gewoon ongie ga worden...

IVA;...
    heb je ook gewoon een gevoel dat je ongie moest gaan worden?? of dat helemaal niet?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Iva, Gefeliciteerd meid. Mooie streep!

Vanmorgen nog een test gedaan stond weer een licht streepje. Vanavond is de ongi toch gekomen. Voel me lichtelijk misselijk en heb buikpijn niet normaal. Heb gewoon ff een half uur plat gelegen met een warme kruik. Nu gaat het weer wel. :(

3. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    jewe: raar dat ie dan tog een licht streepje aan geeft! en dat je nu gewoon ongie gworde bent! wel balen zeg! nou hopelijk volgende ronde beter!

4. sweettime

sweettime Lid

12 feb 2009
    36
    0
    0
    Helpende
    Almelo
    Heey

Ik zou nu eigenlijk ook kunnen testen maar denk niet dat ik zwanger ben, heb hormonen gehad maar daar moest ik mee stoppen na 2 maand ivm bijwerkingen, dus nu denk ik dat mijn menstruatie wegblijft doordat mijn eigen opgang moet komen maar dat ie dat niet doet:S
    Ik durf eigenlijk niet eens meer:S

Liefs

5. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @iva en Jewe GEFELICITEERD meiden ontzettend fijn dat jullieZWANGER zijn.
    Bij mij nog steeds niets. Vandaag niet getest. Moet zo naar mijn werk en vanvond een kookworkshop, dus dat hou ik wel vol. Morgen maar weer testen want nog steeds niet ongi en ook geen ongi symptomen. Gister in de trein wel echt kotsmisselijk hihi
    DUIM DUIM DUIM

Ben trouwens van mijn cyclus van 27 dagen uitgegaan. Normaal heb ik ook al 2 dagen voor de tijd een beetje rood, maar nu helemaal niets. Alleen wat roze afscheiding. Maar ja zolang er geen tweede streepje is.................. :(

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Danif, Ik ben gisteren ongi geworden, dus ben jammer genoeg niet zwanger.

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @ jewe wat vervelend voor je, ik hoop dat ik je volgende ronde WEL mag feliciteren ;)

8. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @Jewe, wat balen zeg... en wat raar dat je eerst toch licht posi testte?

@Danif en Scheetjuh, voor jullie nog spannend, ik duim!

@Scheetjuh, nee ik heb niet echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden, maar de klachten die ik heb kunnen ook bij ongesteld worden horen. Ik voel altijd erg weinig van mijn menstruatie, altijd al gehad, dus weet ook niet goed waar ik op moet letten.

Op het moment heb ik weer weinig last van iets, alleen die geuren om me heen zijn zo bedwelmend :sick: ... dat herken ik echt heel erg van de vorige zwangerschappen.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Dank je Nisa. Hopelijk mogen we jou over een paar daagjes feliciteren. ;)

10. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Hoi meiden,

Mag ik me ook nog toevoegen? Ik weet niet precies wanneer ik mag testen, omdat ik twijfel wanneer mijn ei was. Tussen dag 60en 67 in en zit nu op 74 dus :)
    Liefs

11. maja22

maja22 Niet meer actief

Hai meiden,

Zondag was ik (volgens mij) ongesteld geworden het heeft tot gisteren geduurd. Ik was niet erg ongesteld en het heeft maar 2 dagen geduurd terwijl ik normaal best veel vloei en ik altijd 5 dagen ongesteld ben. Ik heb dit nog nooit gehad ,heeft iemand hier er ervaring mee? :(:

12. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Bah was 1 dag overtijd ..en nu kwamen de :evil: :evil: om de hoek kijken!
    Een negatieve test betekend dus ook echt negatief!! hihi, stieke hou je toch hoop dat het nog positief wordt..maar nee! Op naar mei!
    x

13. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    dat kan hoor (helaas) als het echt rood was telt het gewoon als menstruatie
    ik zelf een aardig lange menst. ongeveer 7 dgn waarvan de eerste 3 dgn echt rood bloed is daarna meer bruin en heel weinig maar moet toch minstens wel een inlegkruis gebruiken
    dus had ook een keer dat het totaal maar 3/4 dgn duurde maar moest het toch tellen als mens. omdat het gewoon bloed was(rood)

gr.

14. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    heey meiden
    ben vanmorgen ongie geworden :S baal echt enorm!!!!
    voel me echt klote vandaag!
    hopelijk volgende ronde beter!

damens die zwanger zijn gefeliciteerd!
    en anders succes met de volgende ronde

15. maja22

maja22 Niet meer actief

Ik ga er vanuit dat het mijn menstruatie was...helaas!

groetjes

16. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @jewe, sorry meid, ik wou vanochtend even snel een berichtje plaatsen en heb niet goed gekeken. Op naar de volgende ronde.

Ik ben nog steeds harry in de warrie. Nog steeds geen streep of ongi. Snap er niets meer van. Ben altijd heel stipt.;-(

@ maja, scheetjuh en anna: GGGGRRRR het is niet eerlijk. Als ik nou ook ongi wordt, gaan we dit volgende maand gewoon weer doen. ;)

17. maja22

maja22 Niet meer actief

@ maja, scheetjuh en anna: GGGGRRRR het is niet eerlijk. Als ik nou ook ongi wordt, gaan we dit volgende maand gewoon weer doen. ;)[/quote]

Ja! ondanks dat het heel jammer is dat we niet zwanger zijn is het wel leuk om de ervaringen met elkaar de delen zo vlak voor de nod!

18. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Wat balen zeg voor diegene die ongesteld zijn geworden :( Veel succes volgende ronde!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Geeft niks hoor, ben er al weer een beetje over heen. Zat gister echt even in een dipje, maar ik ga gewoon weer met volle moed verder naar de volgende.

Ik was ook altijd heel stipt. Heb een jaar lang 28 dagen cyclus gehad en vorige maand was het ineens 32 dagen en deze maand weer. Heel stom.

We houden het topic gewoon open en kletsen gewoon lekker door. We trekken elkaar gewoon door het wachten heen. Is veel gezelliger als in je eentje wachten tot NOD, toch? Oh en de dames die zwanger zijn ook gewoon lekker blijven kletsen hier hoor. Zou het leuk vinden om te horen hoe het allemaal met jullie vergaat. ;)

20. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ja ik ken het in een dipje zitten! dat zit ik nu ook, pff voel me heledag af klote! en kan alleen maar denken we kunnen geen kinderen krijg... dat is wat er in me hoofd omgaat! maarja komt goed, hopelijk volgende ronde beter!

Deel Deze Pagina