goedemorgen Even een update: ben nog steeds niet ongi. Heb niet meer getest. Laat het even rusten. Kan ik ook even tot rust komen. hihihi
Heey iedereen, Heb toch maar een test gewaagt maar was negatief, vandaag weer getest en weer negatief:S Bah wat duurt dat wachten toch lang, 6 mei moet ik terug komen bij de gyneacoloog voor verder onderzoek etc. Voor alle meiden die nu zwanger zijn GEFELICITEERD hoop dat jullie een gezonde zwangerschap zullen hebben en vooral dat alles goed gaat ik zal duimen
He Sweettime Ik zie dat wij in hetzelfde schuitje zitten. Ik wordt hier helemaal gek van Ben nog nooit eerder overtijd geweest. Heb vandaag een grote verpakking van clearblue gehaald. Hopelijk dat die testen iets opleveren.
Heey iedereen Hoe gaat het daar met testen????? hoop dat het de goeie kant op gaat. Hier nog steeds niks, maar ook nog steeds geen ongi???? Erg lastig maar jah afwachten maar Liefs
Balen meid. Vreselijk die onzekerheid en dat constante wachten. Ik duim voor je hoor dat het toch raak is.
mijn ongie word gelukkig steeds minder, dus ben er weer bijna vanaf! dus kunnen we weer aan de klus! jeetje ja dat is ook wat daar in apeldoorn! pff echt erg hoor!
nou ja bijna dan, mun ongie moet wel helemaal weg zijn voordat we aan de klus zijn haha alleen die gedachten al om met ongie te klussen brrrr
Hoi iedereen en jewe Ja het is om gek van te worden maar ben niet de enigste en dat is ook wel weer een gerust stelling dat ik niet alleen ben en dat ik er over kan praten zonder te horen je bent nog jong blabla hier begrijpt iedereen elkaar en is dan ook blij als het raak is. Vandaag weer getest weer niks en ook nog steeds geen ongi maar goed je kunt ook niks anders dan wachten of niet dan... Bedankt voor je berieggie en je hoort van mij Liefs
Heey Maja22 Ik heb ze gebruikt maar bij mij had het weinig nut omdat ik erg onregelmatig ben of ik ben het helemaal niet, dus mocht je nou ook onregelmatig zijn of helmaal niet dan heeft het weinig nut.... Liefs
Heey Iedereen Nog steeds geen nieuws aan deze kant:S begint nu aardig te vervelen zo.....nog steeds niks positiefs en ook nog steeds geen ongi...zelf geen voortekenen wat ik normaal wel heb voor de menstruatie... Nou ja komt wel een van de twee .....in iedergeval heeft snippie 23 goed nieuws Liefs
Hi Sweettime, Ik ben volgens mij regelmatig tussen de 26 en 28 dagen. Ik heb ze vorige maand voor het eerst gebruikt en het gaf mij wat meer zekerheid dat ik rond de juiste dagen 'klus'