Heey maja Als het bij jou werkt is dat mooi meegenomen, moet wel eerlijk bekennen ik hou niet zo van die dingen meestal tel ik van af de eerste dag ongi dat is dag 1 en dan dag 12 t/m 18 klussen hahah zit je altijd goed zei de gyneacoloog tege me Liefs
Gefeliciteerd meid met je zwangerschap. Je streepjes waren al heel duidelijk en als Cb ook zwanger zegt dan kan het niet missen. Geniet er van meid.
suusefruus: gefeliciteerd met je zwangerschaps! geniet er van!!!! maja22: ik ga denk ik ook deze maanda ovulatie testen gebruiken, gewoon een keer uit nieuwsgierig heid, daarna niet meer, want ik voel me ei iedere keer heel goed! wachten op ei duurt ook zo lang pffff... fijne dag nog allemaal
meiden hebben jullie alweer je eisprong gehad?? De mijne zit er aan te komen een deze dagen, dus we zijn alweer volop aant klussen
Mijn eisprong is er ook weer bijna. Als het goed is morgen of over morgen! Weer flink aan de klus dus Ik had vanmiddag al een positieve ovu test en dat is voor mij heel mooi op tijd! Iedereen succes deze ronde [-o< Groetjes!
Als de ongi voorbij is dan klussen we meestal om de dag en een kleine week voor de eisprong zoveel mogelijk.
hallo dames mag ik er ook weer bij? ik zal deze week ook mn ei hebben en zijn weer sinds gisteravond gezellig aan het klussen.
Wij deden tot nu toe in de buurt van het ei wel elke dag maar ik zag, dat toen ik zwanger werd, ik maar 2 keer had geklust die ronde Deze ronde gaan we dus voor om de dag! Zo weer even een ovu testje doen om te kijken of mijn ei echt al geweest is.
Gisteroochtend hebben we geklust en s'middags had ik een positieve ovu test. Vanavond of morgenochtend klussen. Ik wil mijn ei niet missen!
Dat heb ik dus ook: Ik wil mijn ei niet missen en dan klussen we dus elke dag! Maar.....misschien is het om de dag wel beter en ze zeggen dat het zaad toch wel zo lang goed blijft. Een theorie die we deze ronde gebruiken Mijn ovu test was vandaag eigenlijk net zo positief als gisteren. Kan ik niet zo heel veel mee. Denk dat mijn ei dan dus nog niet gesprongen is.
ik heb geen ovu testen dus op hoop van goede zegen (en langlevende soldaatjes ) gaan we er gewoon voor ik weet niet 100 % wanneer mn ei is maar ga ook om de dag klussen en de datum dat ik denk dat mn ei is ook nog een keer mocht het niet raak zijn gebruik ik volgende ronde ovu sticks
wij klussen om de dag, en als me ei er is, proberen we 2dagen achter elkaar te doen, tenminste als dat zo uitkomt! maar over het algemeen om de dag! pff nu begint het weer zo spannend te worden, hopelijk is het deze ronde raak! maar ja ga er van uit van niet!
Nou.....Mijn ei is weer geweest. Het wachten is weer begonnen. Niet mijn sterkste kant Testen vanaf 25 mei en hopen op een tweede streep!
mijn ei zit eraan te komen, begin nu behoorlijk pijn te krijgen! jippieeee haha vanavond weer klussen
Mijn ei zit er ook aan te komen. nog even klussen en dan is het weer afwachten. En laat wachten nou niet een van mijn sterkse punten zijn.
pff vanacht zn pijn gehad van me ei, en moest ook snachts eruit voor te plassen, en met afvegen zat er beetje bloed bij..??? is dit normaal??