testen vanaf 27 april, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jewe, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alien

alien Niet meer actief

@Scheetjuh: Ik heb echt geen idee of dit normaal is meid! Volgens mij kan het wel dat je bloed verliest van de eisprong maar weet dit niet zeker.

2. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ik heb ook even een topic geopend hierover kijken wat andere meiden ervan zeggen! had er eigenlijk zelf nog nooit van gehoord, en aangezien ik een persoon ben die zich heel snel druk maakt over iets haha erg he..

3. alien

alien Niet meer actief

De nieuwe testdatum komt nu toch wel weer dicht bij hoor! Als ik zondag niet ongi ben ga ik testen. Ik heb echt goede moed deze ronde dus we zullen zien.....
    Hoe gaat het met jullie? Allemaal jullie ei al gehad?

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja mijn ei is ook al geweest. Ik moet alleen nog wat langer wachten als jij. We hebben genoeg geklust volgens mij, dus daar kan het niet aan liggen.
    Ik duim voor je hoor meid! [-o<

5. maja22

maja22 Niet meer actief

De 24e is mijn nod.....

Ik hoop dat het niet (weer) een teleurstelling wordt.

liefs

6. alien

alien Niet meer actief

@jewe: Wij hebben ook genoeg geklust :D Jij moet inderdaad nog ietsjes langer wachtten dan ik. Succes!

@Maja: Wij kunnen gelijk testen! Ga jij ook zondag meteen al testen? Ik denk ik wel als ik dan nog niet ongi ben hoor! Heb je trouwens al kwaaltjes? Ik niet echt. Wel veel witte afscheiding :oops: Heb ik anders eigenlijk nooit dus wie weet is het een goed teken. Ik heb er deze ronde wel een goed gevoel bij maar dat zegt niet zo veel helaas....

7. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    hallo meiden!

Ik kan vanaf 25/26 mei gaan testen!
    nu beginnen die spannende dagen weer!
    heefft iemand al kwaaltjes?? is mischien erg vroeg, maargoed je hoort ooit dat mensen meteen merken dat ze zwanger zijn
    haha dan nog is dat moeilijk te zeggen, want wij meiden voele elke maand da we zwanger zijn haha :) :)
    maar tog om ff lekker te zeuren hier over de kwaatjes;...

heb zin in vreetbuien, en dan echt vette happen.
    heb ik eerder nog niet zo erg gehad.
    rugpijn,
    pijnlijke gevoelige tepels, ( heb ik altijd wel na me ei )
    vreselijk moe, en toe aan rust ( vakantie )
    humeurig

8. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    en we hebben geklust tot vervelends toe pfff was niks leuks meer aan, hebben jullie dit ook?? en wat doen jullie hieraan?

9. maja22

maja22 Niet meer actief

@Maja: Wij kunnen gelijk testen! Ga jij ook zondag meteen al testen? Ik denk ik wel als ik dan nog niet ongi ben hoor! Heb je trouwens al kwaaltjes? Ik niet echt. Wel veel witte afscheiding :oops: Heb ik anders eigenlijk nooit dus wie weet is het een goed teken. Ik heb er deze ronde wel een goed gevoel bij maar dat zegt niet zo veel helaas....[/quote]

Als ik zondag nog niet ongi ben ik ook testen....als ik het tot zolang volhoud!
    Ik ben moe, misselijk en emotioneel maar ik weet het niet......Zondag is nog zo ver weg! :(

10. alien

alien Niet meer actief

A.s. zondag kunnen we dus alle drie testen! Ik ga het zeker weten volhouden om niet eerder te testen hoor. Zo zonde van die testen de hele tijd.....

11. maja22

maja22 Niet meer actief

Ja het is inderdaad zonde van de testen. Ik ga er ook van uit dat ik gewoon ongesteld wordt dan is het voor mij( een beetje) makkelijker om niet te gaan testen voor zondag. :D

Deel Deze Pagina