ikke ook ongeveer rond die tijd! ben erg benieuwd! heb wel symptonen, maargoed die had ik een andere keer ook! dusja even afwachten spannenddd
@ anna: he meid dat zegt niets hoor. Al die ellende kan gewoon nog komen hihi Er eigenlijk dat we hopen op ons vreselijk voelen. Ik zet je op de lijst x Danif
ben wel heel snel geirriteerd, echt snel boos, en dan niet alleen op me mannetje, maar ook op het werk, van de week erg uitgevallen op het werk! en zo zit ik helemaal niet in elkaar! moet ook vaker plassen, af en toe misselijk en verkouden, ineens zomaar uit het niets voelde niets aan komen,wat ik normaal wel heb, maar nu ineens boem neus zit dicht en verkouden zomaar ineens toen ik savonds op de bank zat... gistere ff licht misselijk geweest! en lage rugpijn! en dacht heel lichtjes aders te zien rondom me tepel, alleen de rechtse tepel andere borst niet
TESTDAG 27-04-2009 wie sluit zich aan: JEWE Nicole 1982 Djoels Danif Nisa Iva Gina 82 Justfem Alien Anna123 Scheetjuh
wel gezellig zon topic! kun je lekker kletsen erover! want over dit kun je eigenlijk met niemand over hebben! ja met me mannetje maargoed die heb er allemaa geen verstand van haha dus schiet ook niet op
@scheetjuh, je staat er ook tussen hoor. Heerlijk he, even ongestoord praten over dit soort dingen. Je kan ook niet altijd je man of vriendinnen er mee lastig vallen. Ik wil er zo vaak over praten. Ben er ook de hele dag mee bezig
27 maart was mijn eerste ongi dag. En als ik er dan 32 bij op tel kom ik op 27 april. Heb altijd een cyclus gehad van 28 dagen (1 1/2 jaar al) en vorige maand ineens 32 dagen, dacht toen ook echt dat het raak zou zijn. Dus heb voor deze maand maar 32 dagen aangehouden.
danif: hoezo merkt je man iets aan je? waardoor hij het steeds roept dat je zwanger bent? ben je anders als anders dan?
@jewe: ik kom ook op 27 april uit. Gek dat je banner dan anders aangeeeft. Heb je die misschien verkeerd ingesteld ofzo. We gaan gewoon maandag lekker testen @scheetjuh: ja mijn man vind dat ik heel anders op alles reageer. En hij heeft zelf ook het idee dat hij raak heeft geschoten. Sorry dat ik zo zeg, maar dat zegt hij zelf steeds hahahhahaha.
haha mijn mannetje vind dat ik ook af en toe van die buie heb dat ie denkt waarvoor is dat goed voor?? normaal heb ik dat niet zo extreem al nu, en van de week een collega op het werk zei ineens mag ik iets vragen..?? ik zeg ja natuurlijk, zei ze: ben je zwanger?? en ze weet helemaal niet dat we ergens mee bezig zijn haha maargoed ben benieuwd wel spannend zo allemaal hoor
Heb net ff op een ander topic zitten kijken en daar zei een mod. dat de banners een dag achter lopen. De banner geeft een dag na NOD aan dat je kunt testen. Maar ik hou het gewoon op maandag.
@scheetjuh: gek is dat dat andere mensen dat door hebben. Ik hoop echt dat je collega het bij het rechte eind heeft. en Jewe, gelijk heb je meid. Ik ga trouwens gelijk s'ochtends testen, doen jullie dat ook???? Zullen we afspreken dat we daarna gelijk laten weten wat de uitslag is?
Ja ik ga ook gelijk 's ochtends testen en laat het gelijk aan jullie weten. Maar ben bang dat ie nega zal zijn. Vorige maand had ik echt allerlei kwaaltjes en ook nog eens 5 dagen overtijd en nu eigelijk weinig. Beetje gevoelige borsten (kan ook ongi klacht zijn) en af en toe zo'n misselijkheids vlaagje, maar ook dat heb ik elke maand na mijn ei. We zullen het zien... we wachten maar af....
Oooh eeehhh .... ik ga dan nog niet testen hoor, ik dacht VANAF de 27e, ik test pas de dertigste of zf moet ik daar weer een ander topic voor aanmaken dan?
Mijn man (sinds gisteren ) denkt ook dat hij raak heeft geschoten haha. Ik heb behalve mijn darmen eigenlijk nergens last van maar dat hat ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet. Maandag morgen ga ik ook gelijk testen (ik hoop dat ik dat volhoud en niet stiekem eerder ga testen ). Ik moet nog wel even nieuwe testen kopen. Welke gaan jullie gebruiken? ik van de kruitvat 2 voor 5,-
ik heb nog 1 van de kv testen en ik heb een predictor test. Die gebruik ik als de andere test pos. is. Die van predictor kun je bewaren. Ik hoop ook dat ik niet stiekem eerder ga testen, dat wordt wel lastig gezien ik de testen al in huis heb en die roepen echt... gebruik mij...... hahaha @Iva: nee hoor je hoeft niet een nieuw topic aan te maken hoor
Nee hoor het was ook bedoeld vanaf de 27e en later. Alle andere topics waren precies op een dag gericht. Dus je kan gewoon lekker mee blijven kletsen hoor!
Oh ok, omdat ik namelijk een ander testtopic zag dat ze in de week van 17-24 april testers 'verzamelden' Ik ging er vanuit dat het hier ook om de week na maandag 27 april ging. Ik test zelf denk ik 30 mei, hoewel we dan wel een dagje naar vrienden gaan die ook zwanger proberen te worden en die rond mij haar NOD heeft... als ik dan nega test ben ik chagrijnig, en nóg chagrijniger als zij posi heeft (en dat moet ik dan weer niet laten blijken natuurlijk) en ik voel me opgelaten als ik posi heb en zij niet (of nog niet heeft getest). Snappen jullie het nog? Veiligheidshalve, als ik een gezellige koninginnedag wil hebben kan ik beter later testen
Ik heb een 7 testen liggen hier, dus ik hoop ook dat ik het ga volhouden. Ik heb 1 dipstick van sensitest, 1 midstream van sensitest, 3 x KV 2 voor 5 euro en 2 digitale van CB met indicator. Dus ik kan nog kiezen. @Iva: gewoon lekker hier blijven meekletsen en dan gaan we allemaal duimen dat je positief test de 30ste En gewoon even kijken hoe je je die dag voelt en dan kijken of je al test. Hoe regelmatig ben je? @alien: hier vroeg mijn mannetje vandaag of ie goed genoeg z'n best had gedaan deze maand, omdat ie denkt dat het raak is. Ik ga ws KV 2 voor 5 gebruiken als die positief is of twijfelachtig dan neem ik nog doe ik ook zo'n digitale van CB. @danif: ja ga ook gelijk 's ochtends testen en laat het jullie ook gelijk weten.... @jewe: ik had 2 rondes terug zo'n overtijd ronde en een hoop klachtjes inclusief een hele licht positieve twijfeltest. De ronde daarna had ik juist een extreem korte cyclus. En deze maand heb ik niet zo veel klachten, behalve die klachtjes die ik eerder heb genoemd. klopt idd over de banners hier. @scheetjuh: ja fijn is zo'n topic om te kletsen, dan hoef je je man er niet heel de tijd mee lastig te vragen en meestal begrijpen de mannen ook niet alles en willen ze ook niet alles weten Ik vind het ook fijn omdat bij ons bijna verder niemand nog weet dat we voor een tweede bezig zijn.
Ben benieuwd hoeveel roze streepjes we hier gaan zien een dezer dagen. Hopelijk voor iedereen een dikke vette posi streep.