testen vanaf 27 april, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jewe, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Maar ik ga maar even een beetje poetsen en nog een wasje draaien, anders kom ik helemaal niet meer van me kont af vandaag. Heb nergens zin in vandaag geloof ik. :)

2. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Haha, je hebt inderdaad veel keus, dat maakt de drang om je te bedwingen wel lastiger lijkt me :eek:

Ik was heel regelmatig met hooguit 2 dagen verschil (28-30 dagen), maar vorige maand ineens 35 dagen, toen waren we totaal niet bezig met zwanger worden, maar doordat ik een week overtijd liep wel de knoop doorgehakt om er wél voor te gaan. (ik hoef gelukkig niet te ontpillen, dat scheelt).
    Ik kreeg deze maand de eisprong weer laat (voelde 'm/ merkte het aan slijm), dus ik heb een cyclus nu van minimaal 34 dagen.

Hebben jullie eigenlijk al symtomen? Het lijkt me wel leuk om te kijken of die symptomen echt een zwangerschapsymptoom bleek. Vaak lees ik er wel over op internet, dat iemand een topic opent met een vraag over bepaalde symptomen maar dan lees je vaak naderhand niet of ze uiteindelijk wel of niet zwanger was. Zo irritant! Ook al is iedere vrouw en iedere zwangerschap anders, vind het wel leuk om te dromen over symptoompjes van andere zwangeren die ik misschien ook heb :rolleyes: :)

Ik heb wel wat klachtjes (zere (.)(.) en lichte krampjes in de baarmoederstreek), maar die had ik vorige maand ook (en toen was ik ook misselijk en heel erg hongerig), en toen werd ik ongesteld. Ik weet van mijn vorige zwangerschappen niet veel meer te herinneren alleen dat ik de échte opvallende klachten pas na 5/6 weken kreeg, vooral ook omdat ik er totaal niet op lette (wel had ik de vorige zwangerschappen meteen al zere borsten en menstruatiepijn, dus het kan nog steeds alle kanten op gaan)

3. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    vind je dat niet een beetje aan de late kant :)

haha ik dacht eerst ook dat het vanaf 27 april en die week zeg maar
    maar dat schijnt uiteindelijk ook de bedoeling zijn ?

ik zie dat we tegelijk "mogen" testen spannend hoor

oh en over dat ze niet meer laten weten of ze wel of niet zwanger zijn ach ik zie het ook aan hun banner :D dus. misschien een tip ;)

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @Iva: ach ik heb al zoveel negatieve testen gezien afgelopen rondes, dat het me nu wel makkelijker afgaat het wachten tot mijn NOD.

Wat betreft klachten: ik herinner me ook van mijn vorige zw-schappen dat het misselijkheidsgevoel en de (.)(.)-pijn en het groter er van pas na 5 weken kwam. Wel het veel plassen en de menstruatiepijn en de gevoeilge (.)(.) weet ik nog als vroege zw-kwaaltjes.

Mijn klachten tot op heden:
    - Af en toe pijnlijke steekjes (ongi-krampjes?, had ik ook wel in de andere rondes)
    - Druk in onderbuik, vooral op mijn blaas
    - Veel en vaak plassen
    - gevoelige (.)(.) (had ik in andere rondes ook)

Verder nog geen misselijkheid of duizeligheid of iets dergelijks ;)

5. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    EEEEEUUUHH 30 april natuurlijk :D

En ja, op zich een goede tip (al was ik er al opgekomen ;)), maar die banners kloppen vaak niet meer (of er is helemaal geen banner, of er is wel een banner met een kindje van 3 jaar en zoveel maanden oud en dan heb ik geen zin om na te rekenen of ze dan die ene datum zwanger was of niet :)). Ik kijk namelijk ook wel eens op andere sites en fora dan deze hier.

6. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @jewe; ik ben gewoon tussendoor aan het poetsen. Als ik dan weer wat af heb, mag ik vanmezelf weer even online ;)

@justfem: wwat een collectie aan testen heb jij. Heb je gewoon de hele winkel opgekocht :) :)
    Ik snapniet dat je dan niet elke dag een test doet. Ikzou mezelf niet kunnen inhouden hoor. Ik hoop dat ik maandag red :oops:

Heb trouwens ontzettende schoonmaakwoude. Heb het hele huis al gezogen gesopt en gedweild. Weer een reden voor mijn man er zeker vante zijn dat ik zwanger ben :D

7. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Spannend, kan bij jou dus ook alle kanten nog op.

Inderdaad, vaak plassen is ook bij mij een typsiche vroege kwaal, al heb ik dat wel vaker in de laatste week van de cyclus. Althans, ik herinner me wel dat ik dacht 'ik kon wel zwanger zijn', omdat ik vaak moest plassen en wist dat het onmogelijk was dat ik zwanger was (en was het dan dus ook niet).
    Heb er nu trouwens nog geen last van, maar ja, moet nog een week...

8. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ik ga ook in de ochtend testen! heb ook gewoon die 2 voor 5 euro! zijn tenminste te betalen, as je iedere keer van die dure teste moet kopen word je ook niet vrolijk van! en ze zeggen dat die van de kruidvat goed zijn!

9. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    haha het is echt moeilijk om te wachten met testen het liefste zou ik nu al gaan testen! maarja heeft weinig zin denk ik, ben echt ongeduldig

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Me laptop staat nog aan en heb hem mee naar boven genomen. En elke keer als ik een inkomende mail hoor moet ik gewoon ff kijken. :) Ik kan het niet laten.

11. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    haha ja dit is erg verslavend

12. maja22

maja22 Niet meer actief

Zou je mij er ook bij willen zetten?

Thanks!

13. maja22

maja22 Niet meer actief

Heel gezellig om zo met anderen te kunnen praten! Deze maand ovulatetesten gebruikt en nu afwachten tot maandag......al is dat zoooooooooo moeilijk! :D

14. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    TESTDAG 27-04-2009
    wie sluit zich aan:

:oops: JEWE
    :oops: Nicole 1982
    :oops: Djoels
    :oops: Danif
    :oops: Nisa
    :oops: Iva
    :oops: Gina 82
    :oops: Justfem
    :oops: Alien
    :oops: Maja22

He maja je staat erbij. Gezelli dat je erbij bent

Ik heb even een klein lijst jemaakt van iedereen die gaat testen komende maandag :D

15. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    He Maja, hoe werkt dat nou precies zo'n ovu test?

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Wow het begint al druk te worden hier! Gezellie!

Ik ga weer ff wat doen anders eet ik zometeen heel die reep chocolade op. :oops:

Maja, welkom erbij. Spannend he dat wachten? Duurd ook zo lang elke keer.

17. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    yes yes, de bel ging net en mijn boek 'krijg nou tieten 'is net besteld. Het is een beetje voorbarig, ik weet het. Maar het leek mijn zo'n leuk boek. Het gaat over zwanger zijn hahaha

18. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    hahaha even een kleine quote

zwanger raken de voors en tegen

Tegen:
    Je wordt dik
    Je wordt misselijk
    Je wordt moe
    Je krijgt jeuk aan je borsten
    je krijgt rusteloze benen
    je wordt winderig
    Je moet plassen
    je moet weer plassen
    je moet nog een keer plassen
    Je hebt minder zin in sex terwijl je er nog best leuk uitziet
    Je heb meer zin in sex tegen de tijd dat je eruit ziet als een walvis
    je scheurt uit

Voor
    Je krijgt een kind en dikke tieten

Hahahahaha en dit is pas de eerste bladzijde Ik lig nu al in een deuk
    GEWELDIG

19. maja22

maja22 Niet meer actief

Ik heb ze van sensitest, op hun site kan je afhankelijk van hoe lang je cyclus duurt uitrekenen op welke dag je moet gaan beginnen met testen. Ik ben uit gegaan van mijn langste cyclus, 28 dagen. Ik heb toen 4x een negatieve gehad op de 5e dag had ik een licht streepje en dag 6 was het overduidelijk positief. En dan kan je je ei binnnen 24-48 uur verwachten.

Ik heb mijn ei dus later gehad dan wanneer ik het uitrekende via de computer omdat daar uit word gegaan van 14 dagen. Ik ben blij dat ik voor de zekerheid deze maand ovulatietesten heb gebruikt! :D

20. maja22

maja22 Niet meer actief

Het duurt veels te lang, Ik heb nog nooit zoveel gestreken en in het huishouden gedaan als nu! hihihi

Deel Deze Pagina