Die dikke tieten is ook maar tijdelijk, daarna krijg je een soort zakjes die je kunt oprollen, ook charmant. Oh en niet om de pret te bederven, maar aan de laatste zwangerschap hield ik niet eens een kind over
EEEEEUUUHH 30 april natuurlijk En ja, op zich een goede tip (al was ik er al opgekomen ), maar die banners kloppen vaak niet meer (of er is helemaal geen banner, of er is wel een banner met een kindje van 3 jaar en zoveel maanden oud en dan heb ik geen zin om na te rekenen of ze dan die ene datum zwanger was of niet ). Ik kijk namelijk ook wel eens op andere sites en fora dan deze hier.[/quote] nee dat klopt. ik begrijp ook niet waarom mensen als ze nog steeds actief zijn op zwpagina geen nieuwe banner aanmaken is soms best lastig ja maar ach ja
@ marja Dat klink vrij makkelijk Ik hoop voor je dat het gelukt is. Alshet deze ronde niets wordt kan ik dat ook eens proberen. Krijg je in iedere geval een keer een streepje =P~
40 weken en 1 dag zwanger en hij heeft 3 uur geleefd. Maar goed, dat wisten we al (met 99% zekerheid) vanaf zo'n 20 weken.
Ach nee, wat erg. Heb je het zo lang bij je gedragen en dan moet je er al zo snel afscheid van nemen. Dat is echt verschrikkelijk. Zit gelijk met een brok in me keel, zo erg vind ik dat. Ik werk in een babywinkel en dan gebeurd het wel eens dat er dan mensen in de winkel staan die alles komen inleveren omdat het mis is gegaan, dan sta ik net zo hard mee te huilen, Vind dat zo erg! Wat mankeerde je kindje als ik het vragen mag?
Hij had Potter Sequentie. Iets met de nieren. (Potter wordt niet altijd door hetzelfde veroorzaakt, soms is het ontbreken van de nieren, soms ontbreken van de blaas, maar bij ons kindje zat alles erop en eraan, maar werkte het niet goed (de urine kon niet weg, dus de nieren werden langzaam opgeblazen, gelukkig pijnloos, naar het schijnt). Maar ook best moeilijk als je in een babyzaak werkt en dat soort 'gevallen' krijgt, kan me goed voorstellen dat je meehuilt... en helemaal moeilijk als je graag kinderen wilt (en z.s.m. zwanger wilt worden) en constant zwangeren ziet lopen
Jeetje Iva want ontzettend heftig zeg. Lijkt me echt verschrikkelijk om 20 weken lang een kindje bij je te dragen waarvan je weet dat als ie geboren wordt er niet meer is. Ook moedig dat jullie het nu weer gaan proberen.
he meiden, volgens mij is er niemand meer online Moet ik in mijn eentje gaan zitten nagel bijten tot het maandag is JOEHOE
ja hahaha daar heb ik dus ook last van Ik zit ook te twijfelen of ik er morgen alvast 1 ga doen Ik moet sterk zijn, maar lukt niet
he maja hoe lang ben jij al bezig. Ik ben in oktober gestopt met de pil dus dit is onze 7de maand alweer. We hebben ivm met mijn mans werk even 2 maanden safe geklust en zijn dus met ronde 5 bezig. Had van te voren niet verwacht dat het zo lang zou duren. Mijn zusje was bij de eerste in ronde 1 zwanger en bij de tweede in ronde 2. Ik dacht dat doe ik ook even. Helaas
Jeetje Iva, ik weet het helaas ook maar al te goed dat een zwangerschap niet altijd eindigt in een kindje waar je ook voor zorgen mag helaas.... Maar.....we hebben goede moed! Ow enne....ik heb de testen dan nog wel niet gekocht maar ze kunnen erg hard roepen want ik hoor ze toch!
Ja, we gaan nu vol goede moed aan een mooie zwangerschap werken Is het niet nu, dan in de toekomst. Ik wil ook verder proberen niet altijd stil te staan bij de kans dat het mis gaat. Meestal gaat het 'gewoon' goed! @alien, ik zie het aan je banner inderdaad, nog allemaal heel kort geleden dus. Ik ken je verhaal niet, maar gezien het feit dat ze een naam heeft was je al verder in de zwangerschap/ had je een uitgedragen zwangerschap?
Vorig jaar juni heb ik een miskraam met 11 weken gehad. Toen hebben wij het ff op een laag pitje gezet. Sinds december 08 gaan wij er weer voor.
Nee de zwangerschap hebben we niet uitgedragen. Jasmijn is na een zwangerschap van bijna 22 weken geboren nadat de 20 weken echo niet goed was. Voor het hele verhaal mogen jullie altijd haar vlindersite bekijken. http://www.jasmijneilander.vlindersite.nl en het ww is roos. Ik denk dat ik mijn banner maar eens aan ga passen en mijn cyclus ga bijhouden. Groetjes!
Zo dan meiden, jullie hebben je best gedaan hahahahaah... moest 5 pagina's lezen. kreeg alleen geen bericht hmmm.. Ja zie je, ik zat al te rekenen en kwam met cyclus van 29 dagen echt op 27 april en dus nog 4 dagen.. dacht al dat ik t niet goed deed maar die banners doen het dus idd niet goed.. raar he!!!! Jeetje meiden, wat een heftige verhalen!!! Dat lijkt me echt vreselijk allemaal.. Even een steuntje in de rug meiden mbt het scheuren.. ik heb bij Noah ingescheurd maar er weinig last van gehad.. en de bevalling vond ik ook goed te doen, ondanks 20 uur weeen en 1 uur persen!!!
Klopt, scheuren en knippen klinkt enger dan het is @alien, zal de site zo even op mijn gemak bekijken. Zelf heb ik niet echt een site, amar heb alles bijgehouden op een 'blog'. De link daarvan hou ik nog even geheim tot ik zwanger ben en de buitenwereld dat ook weet.