Ik heb trouwens vanochtend getest maar nog nega.. miss wel logisch ook hahahah.. ach.. we zien wel!! Ben wel heel moe, snel geirriteerd en bij vlagen een beetje lusteloos...
@alien, ik heb net de site bekeken. Wat ontzettend ontroerend. Wordt er helemaal stil van en moet echt een traantje onderdrukken. @maja: jeetje meid wat naar voor je. Het lijkt me zo verschrikkelijk als je dat moet meemaken. Daar wil je liever niet te lang bij stil staan Ik wil wel even zeggen dat ik jullie ontzettende stoere meiden vind. Dat jullie er nu weer zo voor gaan
@alien... heb het net gelezen... heftig hoor. Maar wat een mooi compleet mensje al zeg, wonderlijk, en vooral die foto met de opa's/oma zo aandoenlijk... moest echt even een brok wegslikken Was het toevallig het Sophiaziekenhuis?
Wat een mooie site heb je gemaakt voor je meisje. En wat een prachtig gedicht. En dan dat mooie nummer van Celine Dion eronder. Heb het niet droog gehouden. Dat ben ik weer ik kan om alles janken. Ik doe niet onder voor Oprah!
Jeetje....heb ik gisteravond nog een berichtje achtergelaten, vandaag lange dag gewerkt, kan ik nu zoveel bladzijdes bijlezen! Haha! Wel gezellig al die dames. @ Alien, heb ook even op je site gekeken. Heftig, wel een mooie herinnering aan jullie meisje. Ondertussen hoeven we 'nog maar' een weekend+1 dag te wachten! VOel ondertussen ook vanalles. Vandaag zo'n last van mn buik, darmen en krampjes, alsof ik al 4 maanden zwanger ben! maar ja zegt niet zoveel... verder moe, maar ja dat komt als je te weinig slaapt, en nogal kortaf/ snel geirriteerd, ook leuk op mijn werk NOT! anyway... just waiting... zometeen wat eten, douchen en slapen! trusten alvast! Nicole
Vanavond even lekker naar de stad geweest. Mezelf verwend met een paar nieuwe schoenen. Wilde eigelijk nieuwe kleren voor het voorjaar, maar kon niet echt iets vinden wat ik het geld waard vond. Zo stom elke keer als ik iets leuks zie, dan denk ik misschien kan ik het bijna niet aan? Slaat nergens op, maar goed kan het niet helpen. Ach ja af en toe heb ik van die tijden dat ik geen geld kan uitgeven omdat ik niks leuk genoeg vind en een andere keer kan ik het met bakken tegelijk uitgeven. Je bent vrouw of je bent het niet.
Idd nicole, zo samen vliegt de tijd voor bij. Heerlijk. Nog even meiden en we weten of we over 9 maanden een kleintje krijgen. Het is echt zoooo spannend. @Jewe: ik heb het ook altijd. Meestal al ik geld te besteden heb kan ik niets vinden en als ik eigenlijks niets mag kopen dan is er altijd van alles leuk. En ja schoenen die kun je natuurlijk echt nooit laten staan. x Danif
Hey meiden ik heb iets stouts gedaan #-o ik heb gisteravond getest met KV test 2 voor 5 euro en zie hier het resultaat http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/test.jpg, nu kon ik het niet laten om vanochtend zo'n digitale te doen met indicator, die geeft nog aan niet zwanger, maar goed ik moet natuurlijk ook nog tot maandag, dus ik test zaterdag of zondag (meest waarschijnlijk) en als die dan positief is dan test ik op mijn NOD nog wel een keer digitaal. Oh ik ben er helemaal zenuwachtig van. Ik heb overigens nog nooit een vals lijntje gehad op die KV testen, die blijven bij mij altijd spierwit, ook is mijn temp weer mooi gestegen.
@maja: nou behalve dat ik een druk op mijn blaas heb en veel plas, heb ik ook een soort ongikrampen, tenminste het voelt iets minder erg, net of mijn baarmoeder meer ruimte nodig heeft in mijn onderbuik. Voor de rest nog niets, borsten niet meer gevoelig dan andere rondes, dus wel pijnlijk maar niet dat ik denk auauauw, en het lijkt of ik dikkere aders op mijn borsten heb, maar daar heb ik ook zo iets van die heb ik misschien de vorige rondes ook gehad.
Ik zie hem ook dat streepje. Ooh spannend meid! En volgens mij testen die van kruitvat 2 voor 5 ook niet vals.
Ohhhh spannend Justfem!!!! Ik had gister echt nog nega... dus heb besloten echt pas zondag of maandag op zn vroegst weer te testen!!!
ik heb sinds vandaag ineens een raar gevoel in me buik, niet echt ongie pijn, maar zo'n weeig gevoel, en heel erge lage rugpijn, nog erger als dat het was! maar toch heb ik zo'n vermoeden dat ik gewoon ongie ga worden!
Jeetje meiden wat spannend!!!! Weer een dagje verder en dus een dagje minder wachten @Gina: Ik hoop inderdaad dat je te vroeg bent met testen. Misschien een laat ei of gewoon niet zo snel met hcg aanmaken? Alles is nog mogelijk, het is tenslotte nog niet eens maandag! @Justfem: Lijkt me een duidelijke streep hoor! Toch weer spannend en alsnog wachten wat er maandag gaat gebbeuren maar ik zie het positief voor je hoor! Die testen beginnen steeds harder te schreeuwen. Ik ga ze vanmiddag kopen en dan geef ik ze denk ik maar aan mijn man. Eigenlijk kan ik ook echt pas testen vanaf maandag want volgens mij was mijn eitje ook wat later...... Fijne dag iedereen! Ow enne ik weet zo niet meer wie het vroeg maar het was inderdaad het Sophia ziekenhuis in Zwolle.
OOOO ik heb vanmorgen ook getest.die test schreeuwde echt vanuit het kastje!!! Maar nee hoor..witter dan wit.. Stom om te doen ook eigenlijk moet toch echt tot maandag wachten.. Maar ja je hoort soms toch verhalen van meiden die een paar dagen van te voren al licht positief testen zoals Justfem! DAT WIL IK OOK!!!hihi Mijn man heeft deze maand het voorgevoel dat het raak is...ikzelf helaas niet! Heb net zoals een paar van jullie een soort raar weeig gevoel in onderbuik, denk al een paar dagen dat ik opeens ongi ga worden..maar nee!~Nou ben ik altijd heel regelmatig dat scheelt! Meestal zie ik het 1 dag van te voren al dan heb ik bij af vegen wat bruinverlies (klein beetje) . Heb begin deze week wel 2 dagen felle steken gehad dus hoop dat dat misschien met een innesteling te maken heeft gehad~! (zou qua tijd wel kloppen , 1 week voor nod..) x