@justfem: ik zie echt een lijntje meid, wat super voor je. Ik hoop dat je maandag een dikke vette zwanger krijgt. Ik kon het ook niet laten, het vlees is zwak hihi. Ik heb vanochtend getest met kv maar helaas helemaal wit. Mijn man vond het zelf spannend deze keer. Wij samen in bed 5 minuten wachten en toen helaas niets. Heb nu ook hele vage steken in mijn onderbuik. Was bang dat ik ongi zou worden, maar nu lees ik dat meerdere van jullie het hebben, heb ik weer hoop. Het doet echt heel erg zeer, heb ik nog nooit zo erg gehad. Vreemd hoor dit vrouwenlijf. ..................... Ik geloof dat niemand het van ons ook echt uithoud om tot maandag te wachten met testen. Dus laten we gewoon afspreken dat we maandag ook testen
Eigenlijk wat ik normaal ook wel heb: zere (.)(.) (met name de zijkant en bovenkant)[/*:m:2govk0qu] menstruatieachtige krampjes, zo nu en dan[/*:m:2govk0qu] gisterenavond voor het eerst heel erg misselijk, is nu weer over[/*:m:2govk0qu] Verder helemaal NIETS! Maar dat kan bij mij alle kanten op, wat ik hierboven beschrijf heb ik ook als ik ongesteld word, maar die keren dat ik zwanger was hield het gewoon aan en werd het na een week of 5/6 alleen maar erger. Wat ik heel sterk had bij de laatste paar zwangerschappen (en echt al een paar dagen na positieve test) was dat ik totaal niet tegen bepaalde geuren kon: tandpasta, wasmiddel, shampoo, parfum of bij één zwangerschap de geur van gebakken vlees :sick: En het ergste: de geur van billendoekjes, met name die van zwitsal :sick: :sick: Toen had ik ook nog een kind in de luiers dus moest ik echt overstappen op geurloze doekjes. Maar goed, daar heb ik nog geen last van, al ben ik er nu wel op gefocussed zit al aan de shampooflessen te snuffelen of ik er nog tegen kan, wat nergens op slaat natuurlijk #-o
Wat een rust hier opeens. Ik heb eigenlijk nergens meer last van. Hoe is het met jullie kwaaltjes? De testen zijn gekocht vandaag. Ik ga mijn best doen niet eerder te testen maar wat is het moeilijk....Als ik dan toch te vroeg test zie ik dat ik niet de enige ben hier
Heb net bij de kruidvat 2 doosjes van 2 voor 5 euro gehaald. En nu maar hopen dat ik morgenochtend weer ga testen! Ik wil echt wachten tot maandag! "gelukkig" heb ik meestal 1 dag voor ongi al wat bruinig bij het afvegen dus hopelijk weet ik zondag al wat meer! ( dat betekend gewoon dat ik zondag 26 keer een tampon in doe en dan kijken of er wat aan zit.. ) Hopelijk kunnen we elkaar maandagochtend hier feliciteren met goed nieuws! x
Het is hier idd rustig. Mijn steken in mijn buik worden steeds erger. Is dat ongi of kan het ook zwangerschap zijn???? O was het maar maandag.................
@danif kan beiden ik heb de eerste weken van mijn zwangerschappen heel veel last gehad van steken en menstruatiepijn. Soms zo erg dat ik bang was voor een BBZ of MK Steeds onterechte angst geweest overigens.
Hahaha ben dus idd niet de enige die te vroeg test hihi...Ik wil het echt nu proberen tot zo/ma te wachten!! Vriendin stuurt ook die testen van kruidvat naar me toe, ze is al zwanger dus ze heeft ze over hahah! Maaaarrr. ik heb eigenlijk niet echt klachten.. ja moe en wat sneller geirriteerd en soms veel trek en soms helemaal niet!
Volgens mij test 90% van de meiden al stiekem eerder! haha Maar ja, maandag klinkt ook nog zoooo ver weg! Helaas vandaag negatief getest..er was niet eens een heeeeeel klein streepje te zien (en geloof me ik heb echt een kwartier gekeken/gezocht..onder een lamp, in daglicht, tegen de zon in...maar nee hoor..niets!) aan de ene kant nog geen ramp natuurlijk maar je leest hier best veel dat meiden met die Kruidvat testen van 5 euro echt al vaak een paar dagen eerder positief testen..dus ja dan weet ik het dus niet meer he! De kans is natuurlijk groot dat ik morgen ochtend weer in een bakje zit te plassen..(ook al wil ik gewoon wachten tot maandag..!) x
Pfff, kan niet slapen. Ben echt klaar wakker Vriendlief is aan het werk dus die zal vanacht rond 5.00 uur pas thuis zijn, saai!
Hoi meiden, Het is hier zeker rustig, maar ja het is ook zulk mooi weer, ik kon het weer niet laten om vanochtend nog een test met ochtend-urine te doen en zie het resultaat in mijn fotoalbum Ik test nog wel met jullie mee maandag ochtend als het streepje dan nog donkerder is dan gebruik ik mijn digitale met indicator, want als die positief geeft is geeft dat wel een kick, nu durf ik nog niet omdat ie gisteren nog niet zwanger aangaf en het zijn niet de goedkoopste testen. Oh wat wordt het spannend voor jullie, ik ken genoeg dames die 2 dagen voor hun NOD negatief testte en op NOD positief, dus ik duim. En wat betreft de ongi-krampen die heb ik ook, echt af en toe van die vlagen en dan trekt het weer weg, ik herinner me dat nog van mijn eerste zwangerschap en dat ik een week lang dacht ze zullen nog wel doorkomen (een hele week zitten broekloeren, moet zeggen dat ik daar nu ondanks die positieve test ook nog last van heb )
@ Justfem, Hoera weer een streepje. Dat is duidelijk, 2 keer een streep is gewoon harstikke zwanger. Gefeliciteerd!!!!!!!!!
Nee heb nog niet stiekem getest. Heb ook nog maar 1 test thuis liggen en die mag ik van mezelf pas maandag gebruiken. Ik durf hem ook nog niet te gebruiken want als ie nega is dan baal ik dat ik me laatste test al heb gebruikt.
Ik ben er weer vandoor, ga naar me werk en daarna heb ik een bbq bij vrienden dus spreek jullie morgen pas weer. En Snippie als ik jou niet meer spreek, fijne vakantie en lekker genieten van het goede weer. 8)
Goede moergen dames! Ik heb ook nog steeds niet getest! Ik heb mijn ochtend urine vanmorgen dan ook heel snel doorgespoelt hahaha. Morgen ga ik denk ik wel testen want als ik dat maandag doe dan moeten we allebei werken dus dat is ook niet leuk. Ik hou het ook vol omdat ik denk dat het niet gelukt is deze ronde. Vorige week had ik overal last van en geloofde ik er echt in maar dat is nu helaas helamaal weg. Alleen nog steeds erg rommelende darmen . Geniet van het 8) mooie weer! Wij gaan de buitenboel schilderen vandaag.
hallo meiden! ik heb ook nog niet getest! heb wel een apart gevoel in me buik! geen ongiebuikpijn, weet niet hoe ik het kan omschrijven? een weeig gevoel met steekjes ofzoiets. ben iedere ochtend klaar wakker en heb dan hoofdpijn! terwijl ik echt een goeje ben in uislapen! en dat lukt nu echt niet! verder ben ik erg moe! veel afscheiding! en gevoelige tepels! pfff wat duurt het toch lang als je ergens op moet wachten! maargoed! hopelijk krijg ik maandag een posi test in me handen! en hopelijk voor jullie ook!