Justfem, dat ziet er echt heel zwanger uit, gefeliciteerd hoor!! Ik heb hier sinds gisteren een enorm opgezette buik. Zo erg dat ik mijn broek niet eens goed dicht krijg, heel irritant. En omdat ik van mezelf niet dik ben valt het heel erg op. Ik had dat bij de zwangerschappen ook (lucht vasthouden), maar ik voel me eigenlijk niet zwanger. Dus het schiet niks op hier met symptoom-dromen
Goedemorgen meiden @justfem, je bent echt wel ZWANGER gefeliciteerdmoet. Echt super. Ik ben er vandaag niet meer zo zeker van dat ik zwanger ben. Had vanochtend licht roze afscheiding. Is dat voorloper van ongi of krijgt je dat als je zwanger bent. Ik was eigenlijk al helemaal verdrietig. Wat is jullie ervaring???? x Danif
@Justfem: GEFELICITEERd! @Danif: Ik zou het nog even afwachten vandaag of het doorzet. Ik heb soms wat krampjes en steekjes en mijn borsten zijn opgezet maar voor de rest nog niets. Het kan nog vanalles zijn. Ik moet het nog even volhouden tot maandag! Iedereen succes met wachten!
@danif, niet om je hoop te geven, maar ik had het bij mijn tweede wel, dag voor NOD en dag van NOD wat roze-bruin-rood bloedverlies en toen stopte het, niet heel veel, maar wel twee keer een inlegkruisje vol, dacht echt dat ik ongesteld was. Maar ik was hardstikke zwangerrrrrr... Ze loopt al weer ruim 11 jaar op deze aarbol rond
oke dit is enig sinds gerust stellend Denk dat ik zo naar de kv ga en nog 2 testen haal en een doos ob. hahaha Dan ben ik in ieder geval goed voorbereid
Dat was ik die dat vroeg, zag je reactie nu pas. Daar ben ik ook bevallen van ons overleden kindje. Ben jij ook zo ontzettend goed opgevangen daar? Ze waren zó lief voor ons.
Ik ben gewoon nu al ongi Nu had ik dit bij mijn zwangerschap ook 2 dagen voor mijn NOD maar ik durf echt niet te hopen en ga maar gewoon uit van de Dat zou wel betekenen dat mijn LF maar 8 dagen was. Dit is wel heeeeel erg kort he Nou we wachten maar gewoon weer af. @ Iva: Super goede begeleiding daar voor en tijdens de bevalling. Nu laten ze het echter enorm afweten en zitten wij nog met een heleboel vragen helaas. Telkens weer bellen en elke keer zeggen ze volgende week.....Nu heb ik eidelijk afgelopen week de goede arts aan de lijn gehad en hij laat het me zsm weten. Ik heb er alleen geen vertrouwen meer in hoor. We zullen zien wanneer hij belt. (We hebben de uitslagen van de onderzoeken nog niet terug. Ze hadden 10 weken geleden al binnen zullen zijn) Groetjes
Weet je zeker dat het geen innestelingsbloeding is? En vervelend dat ze je nu laten wachten zeg! Mijn ervaring is juist dat ze bijna teveel contact met me opnamen. Vorige week werd ik zelfs nog gebeld, terwijl ik nu helemaal geen behoefte meer aan heb. Ik ga maar eens wat doen, ik zit de halve ochtend al achter de PC
Nou vanmorgen natuuuurlijk weer getest..Maar wederom negatief! Hoe wit wil je 'm hebben! Het enige is.. Eerst als je die drupeltje urine erin doet wordt het venster roze en daarna trekt dat weer weg en wordt het wit maar aan de testkant trekt dat roze aan de zijant niet helemaal weg, er is nog een roze zweem te zien.. beetje jammer alleen dat het niet de vorm van een streepje heeft! Heb de test natuurlijk in alle morgelijke houdingen bekeken en onder alle soorten licht, maar er is echt niets wat op een streepje lijkt! Het is een test van kruidvat die van 2 voor 5 euro en die zijn toch best gevoelig.. ga er nu dus maar echt vanuit dat het niet zo is.. Dat weeiige gevoel waar jullie het over hebben dat heb ik ook. Lijkt in de verte op ongikramp maar dan net niet. Normaal heb ik een paar dagen voor nod een beetje zere borsten maar dat heb ik nu ook niet.. wat denken jullie meiden.. zou er nog hoop zijn? Heb wel rond eventuele innesteling felle steken gehad (deed heel zeer..) @ Justfem GEFELICITEERD MEID!!! Hoe blij moet jij wel niet geweest zijn toen je dat 2e streepje tevoorschijn zag komen!! x
Heb net heel die kruidvat test uit elkaar getrokken.. en er is echt niets te zien..ja je ziet wel waar die mooie roze streep had moeten staan..beetje jammer alleen dat ie wit is en niet roze..hihi x
Het zou inderdaad een innetstelingsbloeding kunnen zijn maar ik durf het gewoon niet te hopen! @Anna: jammer voor je meid. maar wie weet het is nog altijd geen maandag!
Net boodschappen gedaan en voor de zekerheid maar een zwangerschapstest in huis gehaald.....Ik heb nog nooit zo naar de maandag uitgekeken! hihihi
Me vriend heeft vandaag de testen van kruitvat gehaald die van 2 voor 5. Dus het is maar goed dat ik zometeen weg moet, anders kan ik me zelf denk ik niet inhouden. Ik doe het niet, ik doe het niet, ik...doe...het...niet!!! Best moeilijk wachten. AARGGG!
Hai ladies Bij mij is de roze afscheiding weer opgehouden, dus er is nog hoop. Vandaag nog 2 doosjes kv testen gekocht. En OB want ja je weet het maar nooit. Ik wordt echt helemaal gek van het wachten. maandag maandag maandag wij willen maandag. Normaal is maandag de dag van -het einde van het weekend en we moeten weer aan het werk aarrggg- gevoel maar nu is het zoals mijn man het noemt nationale testdag hahaha en iets om naar uit te kijken.
ik heb er trouwens ook een nieuwe symptoom, het trekt heel erg onderin mijn buik naar mijn liezen toe. Erg vervelend, maar wel iets wat ik nog nooit eerder heb gehad. En ik moet ineens heel veel plassen.
he ladies, Waar zijn jullie. Het is op dit moment wel erg remie JOEHOE........................................................
hoi ff snel bijgelezen, niet alles. Ben gisteravond ook stou geweest, had nog een test liggen en heb die uit de kast getrokken! Ik dacht negatief, maar er leek een 2e heeeel dun licht lijntje te verschijnen. Maar of het nou het indrooglijntje was....i don't know! Ben gisteren ook nog uitgeweest, en was kotsmisselijk en zo flauw als wat....slappe benen, honger? En heb toen nog om 4.00u een shoarma broodje naar binnen gewerkt! Haha! Nu heb ik vanmiddag bij KV zo'n dubbele set gekocht. Maandagochtend is mijn man 's ochtends thuis en dan test ik nog een keer, mocht ik niet ongie geworden zijn. spannend... Nicole
@nicole, het isidd spannend.Ze zeggen hier overal dat nu neg testen nog niets betekend. Het kan best zijn dan we dan maandag een dikke vette lijn krijgen