testen vanaf 27 april, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jewe, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    @alien en maja, wat rot zeg! Veel succes bij de volgende ronde!

@nicolle, gefeliciteerd!! Geniet ervan.

Wie moet er nu eigenlijk nog écht testen morgen en heeft niet al stiekem eerder getest???

Ik moet dus pas donderdag testen, maar moet zeggen dat ik nu wel begrijp waarom al die dames stiekem eerder testen... dat wachten is niet echt mijn hobby :)

2. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @gina: Gefeliciteerd meid wat ontzettend fijn voor je. Vroeg testen rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En ik zie bij nicole aan haar banner dat ze ook getest heeft en zwanger is, dus gefeliteerd nicole. Dit zijn al drie zwangere dames. Dat gaat de goede kant op meiden JOEHOE.
    Ik kon het vanochtend ook niet laten, maar helaas er was geen streepje te ontdekken :(

3. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    TESTDAG 27-04-2009
    wie sluit zich aan:

:oops: JEWE
    :D Nicole 1982
    :oops: Djoels
    :oops: Danif
    :oops: Nisa
    :oops: Iva
    :D Gina 82
    :D Justfem
    :x Alien
    :x Maja22

Heb even de lijst aangepast met onze kersverse aanstaande moeders :D
    En kom op meiden, hopelijk kan ik rest morgen ook aanpassen

4. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    A maja en alien, wat ontzettend K^&*%t voor jullie zeg. De volgende ronde gaat wel lukken, ik weet het zeker. Want dan is het MEI !!!!!!!!!!!!!!!!!

5. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @Via, jeetje wat heb je een groot gezin. Gezellig! Kan me alleen niet voorstellen dat je dit (wat we nu meemaken, al die onzekerheid) al zo vaak hebt doorstaan. Ik wordt nu al gek en dit is mijn eerste keer. Kan me niet voorstellen om dit nogmaals vrijwillig te doen hihi
    IK WORDT HELEMAAL GEK VAN MEZELF

6. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    hoi damens!!
    hier vanacht raar scherpe steekjes in me buik?? deed niet onwijs zeer, maar voelde zeker niet pretiig!
    vanmorgen super veel witte afscheiding! verder zon branderig gevoel tussen me benen! maar dat heb ik meestal ook als ik ongie moet worden :S dus ben allemaal bang dat ik ongie da worden! heb nu ook beetje buikpijn, maar niet echt ongie buikpijn! nou ja we zien het wel!

7. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Hahaha Danif, ik moet je eerlijk zeggen:
    Nummer 1 kwam onverwacht (wel aan de pil, maar ziek geworden en zwanger geraakt), de tweede was na ronde 2 al raak, maar dat was veel minder beladen, ik had toen nog geen internet (is al ruim 12 jaar geleden dat zij kwam). De derde kwam ook onverwacht. Ik heb hem vier jaar BV gegeven en daardoor menstrueerde ik heel onregelmatig, dus ik was niet met zwanger worden bezig, ik had zoiets van, ik zie wel. maar na één menstruatie was ik al zwanger! Dus was ook niet zo'n rampenplan. De vijfde kwam ook weer onverwacht :oops:

Dus deze keer is voor het eerst dat we er écht heel erg mee bezig zijn - voor ons doen dan :rolleyes: Dat komt ook omdat ik het graag snel wil (ja, wie niet ;)), maar extra omdat de jongste in het gezin alweer vijf is. Het leeftijdsverschil groeit en groeit...

En ik moet dus echt niet zeuren!!! Ik kan (vrij makkelijk) zwanger worden.... maar toch duurt dat wachten me veel te lang #-o #-o Ik heb van nature al niet zo'n geduld als het om wachten gaat... maar goed, wat dat betreft zitten we allemaal in hetzelfde schuitje...

8. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    oohw ja nog steeds een hoge temp! en gistere avond licht misselijk! zooo spannend, kan niet meer wachten... haha

9. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Je mag ook morgen testen?

Spannend hoor!!!!

10. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    huh zit net een heel verhaal te typen staat ie er niet...

Vroeg me af of de temp echt per se een stuk hoger moet zijn als je zwanger bent.. die van mij is gewoon normaal namelijk.. :(
    Heb wel al 2 dagen een rommelig gevoel in buik, dus de :evil: :evil: komen vast gewoon morgen.. :|
    meiden die positief getest hebben...GEFELICITEERD!!!!!!

x

11. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    He Iva, oke dat veranderd de situatie natuurlijk wel een beetje. Fijn dat je in het begin zo snel zwanger kon worden. Ik wou dat ik daar last van had hihi
    Maar ja alles op zijn tijd. Als het ment to be is gebeurd het gewoon.

12. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    danif: ja ik mag morgen ook testen! zeer spannend, maar ja denk tog dat ik ongie ga worden zo voelt het wel ! maar als je zwanger bent... voelt het dan ook gewoon alsof je ongie moet worden?

13. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @scheetjuh: ik heb ook steeds van die rare steken in mijn buik. Is niet zoals nogmaal als ik ongi moet worden. Zitten de steken bij jou ook onderin richting je lies?
    En meid nog even volhouden het is bijna maandag en dan weten we hoop ik meer ;)

@anna: ik weet niets van temperaturen sorry :oops:

14. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @scheetjuh: dat zeggen ze van wel. Eigenlijk is het niet eerlijk.Zwanger voelt hetzelfde als ongi worden. Wat hebben wij daar nou aan

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    anna meestal is je temp wel hoger dan je normale temp!
    dus het is afwachten! temp jij regelmatig?
    dus elke dag zelfde tijd stip voor het opstaan?

liefs

16. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    danif: nee dat is idd niet eerlijk maar ja een vrouwenlichaam zit raar in elkaar, daar ben ik voortaan wel achter gekomen! xxx

17. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    ja het is echt erg. Ben niet gelovig, maar als er een god bestaat dan is het zekerweten een man. Want geen enkele vrouw zou dit zo bedenken hahahaha

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nou meiden ik heb ook gezondigd vanmorgen. Maar ben er alleen niks wijzer van geworden. Had nog 1 gewone test van kruidvat en die gaf een mooie streep, dus toen ook nog maar een test gedaan met die 2 voor 5 van kruitvat, maar daar was niks op te zien. Weet nu echt niet meer wat te denken. Bij die gewone test van kruitvat was er vorige maand helemaal niks op te zien toen ik teste. Wou dat ik niet getest had. :(

19. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Heb je een foto van de positieve? Die van het kruidvat moet toch een plusje geven? (die gewone dus)...

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De eerste test is die van trekpleister sorry dacht kruitvat. Is verder wel dezelfde test alleen een ander doosje. In het controle venster moet 1 streepje komen en die kwam gelijk. Maar bij die 2 voor 5 gebeurde niks. Ga er maar van uit dat het niet zo is, maandag test ik nog wel een keer en dan zullen we het wel zien.

Zal zo eens proberen of ik hem in mijn album kan krijgen.

Deel Deze Pagina