de eeste tekenen van de 1e "echte" menstruatie!!??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bully, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bully

Bully Lid

9 mrt 2011
    85
    0
    0
    Eindhoven
    Hai allemaal,

Ik ben 6 Februari (2011) gestopt met de pil (10 jaar geslikt)
    Tot gisteravond nog niet ongesteld geworden!!
    Toen ik net gestopt was kwam ik heel vaak hier op het forum, en las ik heel erg veel van jullie! Maar na een aantal weken kwam ik hier helemaal niet meer... omdat ik baalde dat ik m'n menstruatie nog niet had gehad liet ik alles maar ff rusten.. :cool:

IN de tussentijd ben ik al wel naar m'n huisarts gegaan om te vertellen dat ik zwanger wil worden. Voor m'n astma en hooikoorts slik ik medicijnen die ik niet allemaal mag blijven slikken als ik straks een keer zwanger ben.
    Hij vertelde dat het niks uit maakt dat ik 10 jaar de pil heb geslikt.. Het ene lichaam start vrij snel weer met de "echte" menstruatie en het andere lichaam moet ff alles weer op een rijtje zetten.. (ik dus)

Nou, jullie voelen het wel aankomen: Gister avond had ik geplast en veegde ik af en zat er heel wat FEL ROOD BLOED op!!!!!!
    Ik wist niet dat ik zoooo blij kon worden van een beginnende menstruatie.. hhahahaha... Ik meteen m'n vriend geroepen!

Hopelijk zet het door.... vanmorgen zat er weer een beetje vers rood bloed in m'n tampon.

M'n vriend gaat komend weekend een weekendje weg met vrienden en hoop zo dat we daarna weer even om de dag kunnen gaan klussen!! hhaha.. :D;)

Groetjes van een blije Bully ;)

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bully: Het is inderdaad per persoon verschillend wanneer de normale menstruatie weer op gang komt na het slikken van de pil. Ik heb 5 april mijn laatste pil geslikt en op 9 april begon de onttrekkingsbloeding. 13 april ben ik officieel gestopt met de pil en toen heb ik 17 mei weer voor het eerst een normale menstruatie gehad. Ik had echt onwijze last van buikpijn en voelde me heel rot. Ook had ik heel veel bloedverlies. Zo erg had ik het nog nooit gehad.
    Wel herken ik dat je gelijk super blij bent als je je normale menstruatie hebt (gehad). Dit had ik dus ook precies zo! Helemaal happy en ook tegen mijn man gezegd.
    Wij wachten nu even af hoelang mijn cyclus is en dan gaan we ervoor.

Deel Deze Pagina