Je er erg op gaat letten. Maar nu is ook me andere buurvrouwtje zwanger....... Waarom lukt ht ons nou niet................ Staat er hier zo'n doos binnen die ik heb opgevangen voor ze omdat ze niet thuis is. Word er zo verdrietig van
Sinds ik gestopt ben met de pil zie ik onwijssss veel zwangere vrouwen. Normaal let je er niet op. Maar omdat jij het ook wilt, valt het op. Ik loop door de stad, ik zie gewoon om de 15 min. een zwangere vrouw. Niet te geloven toch? Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en loop gewoon verder. Mijn tijd zal ook wel komen Tis gewoon psygisch.
Meid hou op... Hier is het echt niet anders.... Meisje die ik opgevangen heb voor paar maand in huis die is nu zwanger.. terwijl ze het niet zo bedoelt hadden. Gister een kennis.. verdorie zegt ze ik ben zwanger.. ( lekker dan he..) Mijn oudeste zus weet dat we er mee bezig zijn en dan krijg je... jeetje nog niets.. wij hadden meteen bingo... Erg leuk he.. familie..
volgens mij zit het tussen onze oren, want ik heb er ook last van. Ach als wij zwanger zijn dan gaan we er ook mee pronken, of niet dames? 8)
Reken maar! Ik baal er ook van hoor, als er weer eens iemand in mijn omgeving zwanger is. Vooral als ze dan onbedoeld zwanger zijn. Waarom zij wel dan en wij niet, terwijl wij het super graag willen!
IK werk in een kleding waar we zwangerschapskleding verkopen das pas erg..... Nee niet erg maar zou aan alle klanten van alles willen vragen, maar werk met mijn moeder en die weet nergens van.....
Pfff nou hier ook hoor ben ook al een jaar aan het hopen .. een vriending van me wilde voor de gein wedden en die gaat bevallen over 2 weken ! en een andere vriending van me al abortus laten plegen ... Nou soms jank ik wat af hoor ! ik weet wel dat er nog hoop is maar soms ben ik er zo intens verdrietig van... Ben ook wat aangekomen omdat ik gestopt ben met roken en al die mensen die vragen .... ben je eindelijk zwanger .... PFFFF nou tegenwoordig zeg ik gewoon; nee ik ben lekker dikker ok..... Snap het van andere dat ze blij zijn en ik ben ook blij voor andere maar het is moeilijk ... soms voelt het alsof de grond openscheurd. Toch blijf ik positief reageren want als mijn tijd daar is hoop ik dat andere ook in mijn vreugde kunnen delen ! dikke knuf voor iedereen hier xxx
inderdaad, die goed bedoelde vragen: "goh, wordt het bij jullie ook niet eens tijd voor gezinsuitbreiding?" ik reageer dan maar met dat ik er pas aan ga denken als ik 30 ben...
Tja hopes nog 2 maanden dan ben ik 30 dus .... iedereen zit er ook zo op te wachten ... Ben 1.5 jaar geleden getrouwd dus dan is dat helemaal erg ha ha Is niks hoor 30 worden hihi
Daar beginnen ze bij ons nu ook al over te zeuren. Ik zeg dan maar gewoon onze tijd komt nog wel, we willen eerst nog een aantal dingen gedaan hebben voordat we aan kinderen beginnen. Maar ondertussen heb je wel zoiets van: we zijn al lang bezig! Maar ja dat weten hun dus niet!
Sommige mensen denken niet na voor ze iets zeggen ! Al is het nog zo lief bedoeld... Daarom ben ik blij dat je hier op de site je gevoelens kwijt kan want het voelt wel eens of de rest van de wereld je niet begrijpt. Gelukkig lees ik hier vaak dingen waar ik ook over twijfel of zit te lachen om dingen waar andere meiden ook wel eens over "mutsen" Dat doet me heel veel goed. Al ben ik sinds ik hier meeklets wel veel meer bezig ben met zwanger worden dan voorheen...
Weet je wat dan zo ironisch is? Dat wanneer jij zwanger bent er ook weer iemand zal zijn die dat over jou zegt 'zij is zwanger, waarom ik nog niet?'. Je weet niet hoelang die mensen erover hebben moeten doen. Iedereen zijn tijd komt wel.
Echt het is heel erg ik werk in een suppermarkt en het lijkt echt of 1op de 10 klanten zwanger is! Liep ik laatst met me moeder in de stad zien we weer allemaal zwangere vrouwen, waarop me moeder zegt: zo'n koude winter hebben we toch ook weer niet gehad. Grrr Wij willen ook zwanger worden! (toch meiden)
ik zag ze anderhalf jaar geleden al lopen, nu zie ik ze met kleine kinders lopen, erg frustrerend. Ze zijn bijna voor de 2e keer zwanger!
Goh, wij zitten met 3 dames op de bureau. Dacht ik altijd dat ik de volgende zou zijn die zwanger is... maar niet dus. Collega vertelde deze week dat ze 9 weken ver is. Hoop maar dat we fijn samen zwanger kunnen zijn... of misschien wel vervelend dan voor de andere collega En mijn baas want die houdt niet van gelijktijdige vervangingen... ze heeft liever dat we afwisselen Maar denk dat ze haar al op het 'ergste' voorbereid
ik heb het op het moment er vreselijk moeilijk mee om zwangere mensen te zien , ook op mijn werk is er een collegaatje zwanger die nog geen 2 maanden van de pil af is en dat doen zo'n pijn daar heb ik al heel wat traantjes aan verspilt..... en dat terwijl ik er van te voren nooit last van had maar nu in eens valt het zo moeilijk ..... IK hoop dat onze tijd ook snel komt meiden ! Liefs sybje
Ja meiden ik ben het helemaal met jullie eens. Het wordt met de maand moeilijker! Vooral de laatste helft van de cyclus als je de rode duivels alweer aan voelt komen..