Testen voor en op NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door roos2005, 2 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos2005

roos2005 Lid

15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Even een vraagje. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad en sindsdien een cyclus waar ik de klok op gelijk kan zetten, 33 dagen. Meestal begint het op dag 33 al met wat bloedverlies en buikpijn en dan breekt op dag 34 (dag 1 dus) de hel los met krampen waar ik letterlijk krom van lig en enorm veel bloedverlies. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden, en ik voel niets. Ik heb ook ontzettend het voorgevoel dat ik zwanger ben, dat heb ik eigenlijk nog nooit eerder gehad. Ik heb vrijdagochtend nog getest en die was negatief, echt helemaal wit. Zou het zin hebben om vandaag weer te testen of moet ik het gewoon loslaten en wachten, er kan natuurlijk van alles aan de hand zijn waardoor mijn cyclus deze maand gewoon wat langer is. Ik heb in april ook twee antibiotica kuren van een ruime week gehad, dus ik vraag me sowieso af of dit invloed kan hebben gehad op mijn cyclus. Mijn vriend vindt dat ik moet ontspannen en het los moet laten, maar zoals velen van jullie wel zullen herkennen is dat niet echt een optie. Denk NIET aan een roze olifant, denk NIET aan een roze olifant... Beeld ik me nu dingen in, of zou het nog kunnen dat ik zwanger ben, ondanks dat ik vrijdag nog een spierwitte test in handen had? Ik test overigens met Sensitest dipstick extra vroeg (10miu/ml).

Bedankt en een fijne zomerse zondag allemaal!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.965
    15.604
    113
    Nabij Utrecht
    Of het nog mogelijk is, ligt echt aan het moment waarop jouw eisprong is.
    Stel dat jouw eisprong op cd 23 is en jouw lf dus 10 dagen, dan kan je op 8 dpo (2 dagen voor je nod) dus te vroeg zijn geweest met testen :).

Ik zou dus morgen nogmaals testen en bij negatief, over 3 dagen weer testen.

Succes!

3. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Ik zou over een paar dagen nog eens testen.

4. roos2005

roos2005 Lid

15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank allemaal! Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was, al dacht ik het op dag 21 te voelen.. dus ik test morgen nog wel eens als het vannacht niet alsnog doorbreekt. Fijne zondag!

5. roos2005

roos2005 Lid

15 feb 2016
    87
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dus.. vanmorgen weer negatief, nog steeds geen tekenen van menstruatie en mijn borsten voelen aan alsof iemand ze vannacht stiekem heeft opgepompt.. Maar als dat door een zwangerschap zou komen zou de test dat ook wel moeten kunnen oppikken. Ik ben in de war

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.965
    15.604
    113
    Nabij Utrecht
    Je borstklachten klinken als progesteron, wat zou betekenen dat je iig voorbij je eisprong zit.

Ik zou over 3 dagen nogmaals testen als je nog niet ongi bent.
    Je eisprong is sowieso later (geweest) deze maand ;)

roos2005 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina