I know i know... ik heb iets gedaan wat niet mag! Maandag heb ik een tp gehad van een cryo blasto (ik denk blasto, want had twee blasto’s en een morula over). Op dinsdagavond 14 mei heb ik ovitrelle gespoten. Heb sinds twee/drie dagen hele erge krampen in mijn onderbuik, dus kon er niet meer tegen en heb net een testje gedaan. De streep was meteen zichtbaar. Ik weet dat het nog alle kanten op kan gaan. Dat realiseer ik me, maar kan dit nog van de ovitrelle zijn? Ik dacht altijd dat ovitrelle MAX 10 dagen blijft, maar lees nu iets over 12-14 dagen.
Als de test morgen donkerder is, is het je eigen hcg. Vanuit mijn eigen ervaring met hcg injectie: de keer dat mijn eerste test dagen na het spuiten zo donker was, was deze keer en je ziet het resultaat ik ben voor jou heel hoopvol!
Het is voor mij een te duidelijke streep om van de ovitrelle te komen. Voor de zekerheid morgen nog even een testje doen om te kijken of de streep duidelijker wordt.
Oh spannend meid. Geen verstand van ovitrelle maar tis aardig donkere streep. Ben benieuwd naar je volgende test(en)
Ahhh jullie reacties maken het nog spannender . Morgen nog een keer testen. Is het dan ‘betrouwbaarder’ als ik de test weer rond dezelfde tijd doe?
Heb je ovitrelle 250 gespoten trouwens? Dat is 6500 EI (pregnyl 5000 is er met 10 dagen uit, of hooguit nog een schaduwstreepje), dus ovitrelle heeft inderdaad mag er later uit zijn dan 10 dagen dus 12 dagen klopt wel aardig. Echter is het streepje dan niet meer zo duidelijk als bij jou
Hier testte ik ook 6 dagen na tp duidelijk positief bij mij was na 10 dagen de ovitrelle er wel uit gefeliciteerd, dit id edn te duidelijke streep voor ovitrelle
Wat fijn dit om te horen. Echter, de ms krampen die ik heb vind ik toch eng.. net alsof het ieder moment moet doorkomen. Ik kan me helaas niet herinneren of ik dit gevoel ook had toen ik zwanger was.
Gevaarlijke uitspraak. 5000 eh pregnyl is er zeker niet bij iedereen uit of nog een schaduwstreep na 10 dagen. Ik testte altijd op dag 10 nog zoals de test van ts, de test liep daarna verder af en pas op dag 14-15 had ik een wat lichtere streep en op dag 15 werd ik altijd ongesteld. Je moet niet alles geloven wat in een gebruiksaanwijzing staat . De afbraak van hcg/pregnyl/ovitrelle is bij elke vrouw weer anders. Ts, gisteren zat je op dag 12 na de ovitrelle. Ik vind het best hoopvol hoor, maar juich nog niet voor je . Ben benieuwd naar de test van vandaag