Testen voor je NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Karola, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:)

Sanne ik ga zowat om het uur naar de wc om te kijken als ik niet voor 3 uur ongesteld word dan ga ik een test halen heb ik mezelf voorgenomen. En dan ga ik meteen testen.... Kan dat wel omdat ik het niet met ochtendurine ga doen??? Heeft het dan wel zin om te testen?

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    in principe maakt het niet uit op welk moment van de dag je doet testen maar ik zelf doe het toch het liefst met ochtendurine

3. Niet meer actief

Nou dan haal ik straks een test en dan ga ik 'm uitvoeren en hopenlijk ben ik niet ongesteld dan strakkies...:(

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik heb ook al de neiging om te testen ook al moet ik nog ff terwijl ik mijn langste cyclus heb gepakt hij kan ook korter zijn he :) kheb last van misselijkheid en bloedend tandvlees kben benieuwd kweet niet of ik nog zolang kan wachten met testen

5. Niet meer actief

Misselijkheid & Ontstoken tandvlees zijn ook kwaaltjes... :) Ik hoop het voor je meis.. :)

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    khoop het ook maar kmoet eigenlijk nog ff geduld hebben ook al weet ik niet precies hoelang mijn cyclus zal zijn

7. Alberta24

Alberta24 Lid

15 aug 2005
    51
    0
    0
    Nou, ik heb gisterochtend een test gedaan .........
    Er kwam maar 1 streepje in het venster :oops:
    Heb toen de test weer in de verpakking gedaan en ben aan het rommelen geslagen in huis.... Later kon ik het toch niet laten om even te kijken en........ er was een licht 2e streepje te zien!!!

Nu weet ik alleen niet of dit binnen 30 minuten was na de test of veel later :(

Kan iemand mij vertellen of dit nu betrouwbaar is??
    Morgenochtend ga ik nog een test doen en dan hou ik de tijd echt wel in de gaten!!

8. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Geen idee of dit dan nog echt is,heb zelf ook gister de hele dag toch nog ff gekeken of er niet een streepje bij kwam.
    Maar nee,bleef bij 1 streep,misschien toch goed voor jou?

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    je kunt beter opnieuw testen want na een half uur is hij niet meer betrouwbaar

10. nik2004

nik2004 Actief lid

9 nov 2005
    118
    0
    0
    lolita spannend.....

ik ga niet testen telkens als ik test dan wordt ik 10 minuten later ongi. dus kijk vandaag effe aan en misschien morgen???

11. Niet meer actief

:)

Dat heb ik dus ook afgelopen maand gehad, ik wacht tot vanavond denk ik;)

12. nik2004

nik2004 Actief lid

9 nov 2005
    118
    0
    0
    ha ha wat zijn we ongeduldig. volgens mij zijn we ook allemaal hetzelfde....

Maar ja wat wil je als je iets graag wil ;)

ik heb het al te vaak gehad, getest en dan de teleurstelling poeh en die testen zijn ook nog eens duur. Maar ja als ik zwanger zou zijn is het ook meteen weer zou alles wel goed zijn??? Tja dus misschien maar beter dat ik nog even wacht

13. Julia

Julia Lid

31 okt 2005
    13
    0
    0
    gelderland
    Hoi, ik mag pas volgendeweek maandag testen al denk ik dat ik niet zolang kan wachten. maar over de prijs van de testen gesproken ik bestel ze via internet daar had ik er 6 voor 3 euro of zo iets en binnen 3 dagen inhuis...
    Sterkte allemaal meiden en succes

14. Unreal

Unreal Actief lid

8 sep 2005
    114
    0
    0
    ik kan nu al niet wachten en bij mij duurt het nog zo lang :(

15. jope

jope Actief lid

30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Hoi allemaal,

Ik kan ip. woensdag testen. Maar ik moet zeggen dat ik mijn ongesteldheid nu al voel aankomen. Dus ik denk dat ik niet hoef te testen.....
    Aan de ene kant wel balen maar ik heb me helemaal niet zwanger gevoeld dus eigenlijk ga ik er niet raar van opkijken als ik vandaag of morgen ongesteld word...

Succes allemaal en hopelijk komt :evil: niet bij jullie.

gr Jope

16. Niet meer actief

Ik denk dat ik vanavond maar ga testen, hopenlijk is hij dan pos.

17. nik2004

nik2004 Actief lid

9 nov 2005
    118
    0
    0
    ohh lolita kwam effe checken of je al getest had niet dus succes vanavond ik zie het morgen dan wel.... oh ben zo benieuwd....

ik ga zo naar harrie potter, doei

voor mij morgen geen ongi dan ga ik ook testen, zou het zo graag nu al willen....

18. Niet meer actief

Leuk joh harrie potter die heb ik ook gezien, kun je ff afleiding zoeken ga vanavond uit eten ff chillen is wel nodig na zo'n dag. Ik heb nog niet getest ik ga het vanavond doen, waarom test je niet gewoon?

19. Alberta24

Alberta24 Lid

15 aug 2005
    51
    0
    0
    Hé Lolita en Nik,
    Ik wil jullie succes wensen met testen!!
    Laten jullie even weten wat de uitslag is????

20. Niet meer actief

Zeker weten dat ik jullie hier van zal berichten goed of slecht nieuws :)

Deel Deze Pagina