ik snap dat je wat ongeduldig bent, maar ik zou het zonde vinden van het geld, heb je al met een tampon getest?
Hoi ik heb zaterdag mijn NOD maar gisterochtend getest(een cyclus van 25 dagen, deze maand, mijn eisprong goed gevoeld, ook had ik slijm op het juiste tijdstip) ik ben nogal ongeduldig enne....een erg vaag, maar wel duidelijk aanwezig dwarsstreepje, dus een plusje op mijn CB test, morgen test ik weer maar ben onmiskenbaar zwanger!! goed kijken, hè... maar ik durfde te testen omdat ik bij mijn jongste ook (toen éen dag eerder) al een duidelijk positieve test had. ik had vanaf een week geleden zere borsten en was maandag de hele dag misselijk geweest. groetjes en succes Jeanette
tampontest je brengt een tampon in en laat hem even zitten als je hem er weer uit haalt kun je zien of je ongie begint te worden of niet
Ja was een CB test(Clear Blue) die zijn erg gevoelig(ik ben ook een gevoelig tiepje) ik neem liever een wat duurdere, dan eentje dat je nog twijfelt en nog een tje moet kopen
Ik heb 4 dagen voor mijn nod getest en was knetter positief, maar moet zeggen dat de test die ik gebruikte van mijn werk was en heel gevoelig is. Werkt al bij 24 ul/l. Maar het kan wel. Groetjes labmuisje
Ik moet morgen ongesteld worden..heb net een tampontest gedaan maar er was niets te zien....als ik het morgen niet word ga ik toch proberen pas zaterdag te testen maar het zit er ook wel dik in dat ik het dan tochmorgenavond doe haha..ik kan me niet inhouden...
die testen van midstream zijn ook ontzettend goedkoop in vergelijking bij de apotheek,en die testen al vanaf bij 20 ul/l. in tegenstelling tot die van clearbleu bij 50 ul/l. dus ja als jij een positieve test hebt van clearbleu zul je bij een test van o.a midstream een nog duidelijker streepje krijgen... dusse mandy80 buy en try zou ik zeggen.. veel succes
Ik had ook ook een test gedaan van clearblue ook een lichte streep net als deze (van smoekie) volgens mij zijn we wel zwanger hoor. Ik had maandag 2x getest een van kruidvat en clearblue gedaan en een heel licht streepje na een dag pas en vandaag (donderdag) gelijk na 1 min een licht streepje. Ik moest gisteren ongesteld worden maar er kwam niks dus vandaag getest klein streepje over een paar dagen maar weer testen. Ik hoop maar op een babytje in feb
hoi, gisteravond weer getest en nu is ie al veel duidelijker: de test van de16e(vier dagen voor NOD) de test van de 18e(twee dagen voor NOD) mijn NOD is morgen (de 20e) wat ook verassend is, dat ik na vier maanden, een cyclus van stipt 28 dagen te hebben gehad, nu een cyclus van 25 dagen heb, ik voelde mijn eisprong veel eerder dan verwacht en stelde mijn cyclus bij, waren dus deze keer mooi op tijd voor een voltreffer Anders had ik mijn NOD op de 23e gehad
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van ik heb ook weer een beetje hoop ik ga denk ik maar over een paar dagen weer testen ik denk dat ik toch iets te vroeg er mee ben ik wil die vete streep dan geloof ik het pas echt
het kan idd hoor voor je nod testen... heb ik ook gehad dan wel met een kruidvat test 3 dagen ervoor... en met 1 dag overtijd met 1tje van cb en was ook duidelijk een plusje
Nou ik ga morgen ochtend weer even testen met clearblue ik heb me in kunnen houden tot vandaag was wel heel moeilijk jullie horen het nog wel morgen ochtend