En Linda ????????????????????????????????????? Ik ben benieuwd hoe de test is gegaan vanochtend! Ben aan het duimen hoor! Groetjes!
Goed... nu is het hek vd dam, deze topic had ik dus NIET moeten lezen nou kan ik het al helemaal niet meer uithouden. Ik heb al een week een test klaar liggen die al op 20 mUI/ml detecteert... ik zie mensen die 4 dagen of zelfs 5 eerder getest hebben (een felicitatie aan alle dapperen die idd zwanger bleken te zijn, trouwens!). Morgenochtend zou ik op 3 dagen voor m'n NOD zitten, dat opgeteld bij een gevoelige test zou toch iets moeten kunnen zeggen niet? Dat betekent wel dat als het negatief is, ik het dan koppig zaterdag of zondag weer ga proberen (en hier kosten die dingen 12 euros!). Hmmmmmm, die ijzeren zelfdiscipline van me toch...
Nou Ana nadat ik dit gelzen heb ga ik het morgen gewoon proberen dan is het 3 dagen van tevoren moet kunnen. Ik hoop voor jou dat het ook een positieve test word. Laat je het ff weten. Groetjes Zotje
Zotje, ik ben je al in een ander topic (1e symptomen) tegen gekomen. Ik begrijp dat je nog even een slag om de arm houdt maar ik ben er zeker van dat de test gelijk heeft; door naar de volgende ronde! Wacht ongesteldheid af en meld me dan aan voor de Juli groep. Ben benieuwd of we gelijk blijven opgaan trouwens, Zotje! Liefs, Anneke
Hey Ana, Aan de ene kant zegt mijn gevoel het zou eventueel nog kunnen want hoeveel meiden testen eerst negatief en dan later positief en mijnberstand zegt ook zo'n test liegt niet. Dus ik ga het van het weekend gewoon afwachten en het zou wel grappgi zijn als we weer dezelfde nod hebben. Liefs Zotje
Gefeliciteerd Mussie!!!! Harstikke goed meid! En alle anderen die zwanger blijken te zijn ondanks vroeg testen... het enthousiasme is aanstekelijk! Ik denk inderdaad dat als je een gevoelige test hebt, je er best op kan vertrouwen dat 2 of 3 dagen van te voren testen ook betrouwbaar is. Goed, ik ga vrolijk door naar de 2e ronde... (ben ik nu tenminste wél op tijd met Foliumzuur slikken, haha!). Kom over 3 weken weer terug op deze afdeling, doei!!
Ik teste 1 dag voor NOD met twee testen en beiden waren ontzettend snel positief. Nu dus zwanger!!! Jippie!! LIefs Miranda
Dit is inderdaad geen goed topic om te lezen . Ohh wat krijg ik nu kriebels om al testen!! Maar ik heb zondag (nog 6 dagen) pas mijn nod, dus ik ben wel heel voorbarig denk ik. En dan heb ik nog een test liggen CB digitaal, maar ik heb gelezen dat deze een redelijk hoog hcg gehalte nodig hebben.... Dus ik moet gewoon afwachten vrees ik... ihhhh echt moeilijk. Ik ga maar boodschappen doen; afleiding Liefs
dat was de vorige keer niet zo hoor moet ik zeggen ...toen had ik allemaal vage testen en de cb was negatief
ik heb nadat ik bij de huisarts was geweest en die mij vertelde dat ik zwanger ben, zelf thuis ook getest 1 dag voor mijn nod...met een test die ik via deze site heb besteld van midstream geloof ik en ik teste dik vet positief dus het kan wel degelijk...
Ik heb op 28 April positief getest, terwijl ik dacht dat ik op 1 mei ongie moest worden, dit bleek nu achteraf 2 mei te zijn Ik moet wel zeggen dat ik precies op 22 april een innestelingsbloeding heb gehad, en ook precies wist wanneer mijn eisprong geweest was door klachten en een ovulatietest. Bovendien voelde ik me raar en moe en had ik heel die week wat bruine afscheiding, waardoor ik toch wilde testen. Bovendien had ik veel geplast en gedronken en was het eind van de middag. Dit was een test van kruidvat. De dagen erna heb ik met clearblue getest ( ik wilde het niet geloven ). Maar het kan dus wel. Iedereen succes met testen! Groetjes MB2005.
Lekker topic dit zeg Zit hier zowat vastgeketend aan de bank om mezelf ervan te weerhouden te gaan testen gaan jullie hier een beetje zitten vertellen dat je wel eerder posi kunt testen Eens kijken hoe lang ik het volhoud, heb nog 2 testen in huis en de apotheek op 4 minuten afstand )
ik heb zelfs 6 dagen voor mijn nod dik positief getest, helaas is het een vroege mk geworden , en was de blijdschap van korte duur. Maar dat wil natuurlijk niet zo bij iedereen zijn. heeeel veel succes