Ik heb 7 dagen voor nod positief getest, maar kan het echt niet aanraden. De spanning of het allemaal goed zou gaan en ik echt niet ongesteld zou worden is vele vele malen erger als wachten tot na je nod met testen. Ik moest het echter op dat moment echt weten I.v.m. eventueel huisarts bezoek omdat ik me hondsberoerd voelde. Dit bleek dus een leuke oorzaak te hebben
ik test niet voor mijn NOD gewoon omdat ze valse resultaten kunnen geven en je hierdoor valse hoop krijgt en omdat de testen niet allemaal even goedkoop zijn (gierig ben ik he) Ik test op z'n vroegst op mijn NOD en dan nog eens 2 dagen erna als hij vaag positief geeft. Groetjes Liesje
hoi-hoi, morgen is mijn NOD>>>net al getest met CB digitaal en binnen 2 min. had ik een vette ZWANGER!
Gefeliciteerd! Mijn NOD is vrijdag en ik moet mezelf ook echt bedwingen om geen test al te doen.....Ik probeer dus te wachten. Nu maar hopen dat dat gaat lukken. O
Jaaaaaaaa gefeliciteerd! MOrgen is ook mijn NOD (als ik uitga van een cyclus van 28 dagen!) Ik wil ook testen, maar ik durf niet!
met die matcare testen kun je toch 4 dagen voor je nod testen? ik wil ook al zo graag testen maar durf ook niet
Ik heb wel matcare, maar durf gewoon niet. Ben te bang voor een teleurstelling enzo.. Voel ook al 2 dagen ongi krampjes....Geen goed teken helaas
Heee tassie90 nou gefeliciteerd meid echt super geweldig ! geniet er van en voor de rest hier duim duim duim
wauw tassie! Moet je niet een nieuwe banner nu dan! Ik heb bij de 1e ook 3 dagen voor mijn NOD positief getest, Maar toen wist ik niet dat het nog zo heel makkelijk mis kon gaan.. (maar heb nu nog 2 ovulatietestenliggen en die branden wel hoor) Succes met wachten!
Dank je wel Yustin, Wanneer ga jij testen? Ow ik zie dat je morgen mag testen. Spannend! Ik ga maar gauw naar de kruidvat. tot zo doei
Ik heb vandaag mijn NOD... Maar ik voel al sinds zondag een soort van ongikrampjes, dus ik denk dat het er niet in zit voor mij deze maand... Maarja geen bloed geeft moed Ik ga denk ik vanmiddag testen, na mijn werk..brrrr durf niet
Kan iemand mij even een schop onder mijn kont geven zodat ik vandaag niet al ga testen, kan mezelf moeilijk bedwingen namelijk.... ](*,) Bahar, succes!
Dank je wel Maanlicht. Weet precies hoe je je voelt! jij ook succes. Yustin ik ben naar de kruidvat geweest en je geloofd het niet GEEN ZWANGERSCHAPSTESTEN! ga strax naar de stad. gr. bahar