hoi ik had al een tijd je last van mijn buik geen ongi gevoel maar krampen en me baar moeder deed erg zeer ik kon er niet aan raken dat deed pijn nu heb ik vrijdag bruinbloed verloren heel weinig en zaterdag ochtend was het weg en zaterdag midag weer wat gehad en nu is het weer weg nu daarna heb ik veel slijmverlies en pijnelijke tepels kan het een innestelings bloeding zijn geweest of zal het toch een ongesteld heid zijn geweest maar ik moest nog helemaal niet ongi worden het bloed kwam 4 a 5 dagen naar me eisprong wie kan me helpen en heeft dit ook gehad en was toch zwanger gr patricia
Hey meid, Ik heb geen idee, zelf heb ik dit nog nooit gehad. Aan mij heb je dus niets, maar wilde je wel even heel veel succes wensen!
Ik kanje niet helpen,heb ook een x gehad,maar niets aan de hand,maar het kan natuurlijk ook zijn dat het de innesteling was. ik duim voor je
Het kan een innesteling zijn, maar dan nog kan je gewoon ongi worden. Niet elke innesteling loopt uit op een zwangerschap helaas. Ikzelf heb geen innestelingsbloeding gehad. Dat komt zelden voor die bloeding Ik hoop natuurlijk dat je over een paar dagen een mooie positieve test hebt! .liefs daantje