@mamaloe, Heb nu pas zorgvuldig alles terug gelezen.. heb precies zelfde als jij. Exact zo'n test. In febr. 4dgn voor NOD na een half uur ofzo (na uit prullenbak gevist te hebben) heel licht streepje. Gek genoeg eis ik dat nu weer van mijn lichaam.. zegt natuurlijk niets. 4 dgn voor NOD is best nog wel ver weg.. Laten we hoop putten uit de verhalen van Musty. Ik ga je volgen (mag dat?? hihi) Sterkte met afwachten. En WEG met die ongi-symptomen!
aaah wat balen zeg! mischien toch later eitje gehad? niet de moed opgeven , er zijn genoeg vrouwen die na hun nod positief testen
Hier ook 4dg voor Nod een negatieve kv 2 voor 5 test, later nog een keer gekeken en een heel licht streepje, morgen weet ik of ie echt positief is!
Spannend, ik hoop het voor je. Ik heb de test stiekem weer uit de prullenbak gevist , maar helaas nog net zo wit als vanochtend. Over een paar dagen nog maar eens proberen.
Ik zou ook dolgraag willen testen, maar dat heeft geen zin...weet toch al dat het niet raak is...voorgevoel...helaas Succes met testen iedereen
Ik heb vier dagen voor NOD negatief getest met kv 2 voor 5. Op NOD had ik een heel licht streepje, maar ik was toch zwanger!
Ik had 1 dag voor NOD negatieve test van KV 2 v 5. Toen 1 dag na NOD weer getest met dezelfde test en toen wel positief, maar heel licht. Succes!
Hij was vanmorgen negatief, was wel met mijn grote nachtplas Maar dat moet nu niet meer uitmaken denk ik.
Eliza78 & ms1980, Kijk dat geeft weer moed! Heb vanmorgen niet meer getest. Wacht echt minimaal tot morgen en liever nog tot NOD. Ik wens jullie beide een gezonde zwangerschap! Dreumesmama, Wat gek.. gisteren positef en nu nega? Je zou juist met ochtendurine meer resultaat verwachten. Je zit nog voor je NOD dus we blijven positief!
@ dreumesmama, jammer dat ie negatief was maar misschien veranderd dat de komende dagen naar positief, ik zal voor je duimen. Wat zegt je gevoel? @ leonieke, spannend he die laatste dagen tot nod. Voor mijn gevoel duurt het een eeuwigheid. Ik ga op z'n vroegst dinsdag weer testen. Of nog liever woensdag pas. Ik heb nu ook geen testen meer in huis, dat scheelt.
leonieke, snap er ook niets van, ben nu 2 dagen overtijd, maar wacht maar af met testen tot woensdag als ik nog niet ongi ben. mamalou, ik voelde me afgelopen weeek echt zwanger, maar ja met die negatieve test begin ik echt te twijfelen Succes met wachten de laatste dagen! Hoe voel je je?
Hallo meiden, Ik heb 4 dagen voor mijn NOD getest en die was positief en gister weer getest en die was nog donkerder. Ik durf het nog niet te geloven dat het echt zo kan zijn. Ik ga morgen een digitale er tegen aan gooien, de vorige twee testen waren van Kruidvat 5 euro. Ik begin er wel meer in te geloven dat ik zwanger ben, nu ik jullie verhalen lees, dat iedereen nog gewoon zwnager zijn ondanks dat ze 4 dagen voor NOD hebben getest.