mamalou, ik zie eigenlijk erg weinig.. je hebt zeker een onwijs lichte streep op die.. die had ik afg week ook namelijk.. maar nu wel bruin verlies.. hoop het zo voor je!!
Ik heb in januari 5 dagen voor NOD getest, omdat ik het gevoel had zwanger te zijn. De test was van Clearblue (niet digitaal) . Omdat ik het niet kon geloven ook de kruidvat test gedaan (2 in een pakje). En 1 dag na NOD de digitale gedaan, deze gaf aan zwanger. Echter werd ik 5 dagen na NOD alsnog ongesteld. Geen goed einde, maar omdat ik erg nieuwsgierig van aard ben, zou ik het volgende keer weer doen bij een zwanger gevoel.. Alleen zou ik dan die van het kruidvat doen, is iets goedkoper
spannend, spannend, spannend. Vanochtend nog een kv2v5 gedaan, en heeeeeeeel licht streepje. Alleen te zien in het zonlicht als ik de test een beetje scheef hield, maar misschien is dit het eerste begin van een mooie test. Ik hoop het zo! @ dreumesmama, nog getest?? @ Leonieke, hoe is het bij jou?
@ Mamaloe, Spannend!!!!! Morgen weet je het zeker! Ik ga heeeeel hard voor je duimen! Hier vanaf zondag al bekende klachten die ongi aanwijzen. Toch wat hoop omdat het het niet doorzette, maar vanmorgen hartstikke wit blijvende kv2v5 test. Geen positief nieuws van mijn kant helaas. Ik ga door naar ronde 6
Vanochtend op nod toch nog maar weer even getest, hier het resultaat. Negatief. Ik heb nu ook wat krampjes dus ik zie het somber is. En ik was gistermiddag nog wel zo blij omdat ik goed misselijk was. Bekijk bijlage 68220
Ik heb altijd mijn eisprong op dag 15 bij een cyclus van 28 dagen. Zou het kunnen dat ik dan pas een dag later dan mijn nod kan testen?