9 dagen overtijd...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Smoothie, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoothie

Smoothie Nieuw lid

28 apr 2010
    3
    0
    0
    Essen, België
    Hey,
    Ben vandaag 9 dagen overtijd. Heb gisteren resultaat van huisarts van bloedtest gekregen en was negatief... moet nu om de 7dagen een zwangerschaps test doen... Nu vandaag veel slijmverlies...Kan het zijn dat ik toch zwanger ben???

Groetjes!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk dat die kans klein is, omdat je nog maar net een bloedtest hebt gedaan.

Een bloedtest kan namelijk een zwangerschap veel eerder aantonen dan een urinetest.

Maar goed, ik weet niet of je gewoon doorklust, dan zou het natuurlijk kunnen dat je een heel laat ei hebt en dus ook veeeeeel later positief test.

Heb je een regelmatige cyclus? Want veel slijmverlies kan ook duiden op een eisprong namelijk...Soms kun je zonder reden een menstruatie overslaan helaas.

Heb je ovulatietestjes? Want dan zou je kunnen checken of die wel positief is.....

3. Roos2424

Roos2424 Actief lid

11 okt 2008
    150
    0
    0
    Had je wel een beetje HCG verhoging in het bloed?

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik denk niet dat je nu zwanger bent. (gezien je bloedtest).

Slijm duid vaak op een (naderende) eisprong.

Hoeveelste pilloze cyclus is dit ? wellicht is je cyclus deze keer wat langer of sla je een cyclus over (dat gebeurd ook vrij vaak).

5. Smoothie

Smoothie Nieuw lid

28 apr 2010
    3
    0
    0
    Essen, België
    Hey,

Heb al 3 kindjes en bij de vorige dan stopte ik met de pil en dan bij ons 1e was ik na 3mnd zwanger...kreeg gewoon men regels op de vaste dag. Bij ons 2e na 2mnd zwanger en ook gewoon men regels gekregen op de vaste dag...
    Ons 3e is gekomen tijdens het overschakelen van de mini pil naar de 'vaste' pil dus ik snap het deze keer ni.. Ben vorige maand gestopt met de pil dus heb nog nooit meegemaakt dat als men regels ni kwamen ik niet zwanger was. Was altijd zwanger als men regels ni kwamen. Heb op 5 april licht roze bloed verloren dus dit zou men eisprong moeten geweest zijn en dat kan ook kloppen want dat had ik vroeger ook rond die periode van de maand.

Gek hè?

Groetjes...

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Je lichaam kan ook verandere hoor !!!

Zo was mijn lichaam na bevallingen direct telkens netjes om de 28 dagen ongesteld (al 13 jaar pilloos).

En ineens, vanaf begin vorig jaar, ging mijn cyclus raar doen. Ineens 23 dagen, daarna 31 dagen en zo maar verder!

Dus tja .. een lichaam veranderd .. en dat kan ook verschillende oorzaken hebben. (leeftijd/ levensstijl / voeding etc etc)

7. Smoothie

Smoothie Nieuw lid

28 apr 2010
    3
    0
    0
    Essen, België
    Goh jammer...
    Maar ja nu loop ik hier rond hè...Dokter zei wel van om de 7 dagen een zwangerschapstest te doen dus verder weet ik ook niks...
    Kan ik nu terug zwanger worden of moet ik wachten tot men regels doorkomen?
    Zou je denken da je al een paar zwangerschappen vlotjes hebt doorgemaakt dat het wel los loopt maar nee dan loopt het spaak!

Toch bedankt voor de reacties!

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Daar ben ik ook benieuwd naar....
    En idd kan je lichaam ineens gek gaan doen....heel vervelend! :x

Deel Deze Pagina