Wanneer had jij een knaltest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gezellige Taart, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer had jij een knaltest?

1. Al voor de 4 weken.

2. Bij 4 weken.

3. Bij 5 weken.

4. Bij 6 weken.

5. Ik heb nooit een knaltest gehad.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik vraag me nou eigenlijk de hele tijd af wat het gemiddelde is voor de knaltest in handen te hebben?:(

Ik had meteen vanaf het begin een knaltest, maar er zijn ook dames die vrij lang een lichte test hebben voor de knaltest komt of nooit een knaltest hebben gehad.

Daarbij ook de vraag aan de dames die meteen een knaltest hadden, was het er 1 of waren het 2 kindjes?

Ik hoop dat de Poll het doet, heb dit nog nooit gedaan eigenlijk.

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik zie geen pol?

Bij mij is het meestal een paar dagen na NOD dat de testen knallen, zegt overigens niets, want bij mij ging het altijd mis..

Zelfs geen bloedverlies oid. Geen buikpijn. De testen knalden de kamer in, ook 1 keer een tweeling. Kindjes hadden hartslag, groeiden, de ene keer beter dan de andere keer, en rond de drie maanden ging het mis, wat we dan met echos zagen.

Altijd curretages gehad omdat er niets spontaan kwam..

Laatste keer wilde de testen niet knallen en bleek ik een leeg vruchtzakje te hebben. Ook weer een curretage omdat het niet spontaan kwam.

Ik wil dus hiermee zeggen, knaltest of niet zegt niets over het verloop van een zwangerschap!

Zelfs met vage testen kan je gewoon een gezond kindje krijgen en je test nooit knallen, en dus andersom!

3. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb nooit voor NOD getest, dus vage testjes heb ik nooit gehad.

Van zoonlief testte ik uberhaupt pas 1 week na NOD, dus dat die knal was is niet zo gek.
    Bij dochter testte ik op NOD, 's avonds. En dat is toch een raar verhaal. In eerste instantie deed de test het niet. Het vocht kroop niet door het venstertje heen, er verscheen dus geen enkele streep. Ik balen.... Heb ik 'm even onder de kraan gehouden, om te zien of hij het water wel zou opnemen. En ja, dat gebeurde. Héél groot was mijn verbazing toen ik vrijwel meteen niet één, maar twee dikke strepen zag verschijnen. Terwijl de urine inmiddels toch stevig verdund was. De volgende ochtend nog eens getest, en opnieuw een dikke streep.

Ik was dus wel even bang dat het een tweeling zou zijn, maar bij de echo (bij 10 wkn) zat er toch echt maar eentje.

4. sjak

sjak Niet meer actief

Ik weet niet wat KNAL is... dat ie dan gelijk is aan de controle streep? Of gewoon een goed zichtbare streep?

Mijn eerste test was dag 3 dagen voor testdatum, etc, de digi op testdatum!

5. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dan is ie net zo duidelijk of duidelijker dan controlestreep.

6. sjak

sjak Niet meer actief

Ohw, dat was hij op één dag voor testdatum. (zie fotoalbum)

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik had schijnbaar voor NOD al een duidelijke kruidvat + test.
    En bij zwangerschap van 4,3 wk een 3+ op mijn cb.

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    De tweede test die ik deed was 2 dagen na NOD, en daarvan was de teststreep even donker als de controlestreep. Daarvoor was hij heel duidelijk, bepaald niet licht, maar wel lichter dan de controlestreep. Gisteren voor de grap nog een keer getest op 5+2, met heel lichte waterige urine, en daar was de teststreep een heel stuk donkerder dan de controlestreep.

9. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    403
    0
    0
    5 dagen na NOD had ik pas een knaltest!

10. MHR

MHR Actief lid

17 mei 2011
    180
    0
    0
    Noord-Brabant!
    Mijn knaltest was ook niet zo vreemd.
    Ik deed mijn eerste test pas toen ik al 8 weken bleek te zijn ;) (deze optie was er niet, dus heb 6 weken gestemd) en het was ook nog eens een tweeling (helaas fout afgelopen bij 17 weken). Dus als dat geen knaltest opgeleverd zou hebben, dan weet ik het ook niet meer.
    En hopelijk heb ik binnenkort weer een knaltest :D

11. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook voor jou :D

12. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb nooit een knaltest gehad, bij alle 3 de zwangerschappen niet.

13. Gezellige Taart

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n knaltest wil dus inderdaad helemaal niks zeggen. Toch blijf ik het wel raar vinden, maar ach als je zelf weet waar je aan toe bent dan maakt het ook niks uit.

Al de keren dat ik een lichtere uitslag had ging het bij mij fout vandaar.

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Ik heb tot nu altijd alleen vroeg getest bij alle 3 de zwangerschappen.

Ik test nooit zolang dat ik een knaltest krijg. Mijn nod is 10-11 dagen na mijn eisprong, dus heb al 3 keer met 3 week 4 dagen posi getest. Dan is het ook wel logisch dat het geen knal is.

Tot nu toe dus 2 gezonde kindjes uit gekomen.

Deel Deze Pagina